Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=Н057263/2019/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Yaroshenko, О.
    Research competence component structure of academic and scientific staff [Електронний ресурс] / О. Yaroshenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P7-12, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.712. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
наукова діяльність -- компетентність -- когнітивний -- дослідницький
Анотація: Стаття розкриває роль дослідницької компетентності у кар’єрному зростанні науково-педагогічних працівників, окреслює функції дослідницької компетентності в умовах входження вітчизняної науки до Європейського дослідницького простору. Дослідницька компетентність науково-педагогічного працівника розглянута з точки зору умови і результату професійної діяльності науково-педагогічного працівника. На основі аналізу літературних джерел і врахування місії наукової діяльності університетів сформульовано тлумачення поняття дослідницької компетентності науково-педагогічного працівника як особистісної якості, що розвивається на основі поєднання знань, умінь, цінностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Шумигора, Л.
    Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Л. Шумигора. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 13-21, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.1321. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
моделювання -- базові компетенції -- акмеологічна культура -- заклад вищої освіти -- викладач
Анотація: На основі аналізу теоретичних аспектів досліджуваної проблеми розроблено і запропоновано орієнтовну модель професійної компетентності викладача сучасного закладу вищої освіти, що охоплює базові та ключові компетенції як складові мети підготовки викладача вищої школи в умовах євроінтеграційних процесів. Модель професійної компетентності викладача є теоретичною конструкцією, яка визначає мету та принципи розроблення та реалізації моделі, її структуру та зміст, способи досягнення поставлених у ЗВО умов для його особистісно професійного становлення в умовах освітнього середовища. У процесі розроблення компонентів моделі фахівця були визначені вимоги до викладача сучасного закладу вищої освіти відповідно до видів його діяльності; а також виокремлено необхідні теоретичні знання, практичні уміння і навички (компетенції) викладача. У процесі ДосліДження обґрунтовані і змістовно наповнені базові та ключові компетенції у структурі професійної компетентності викладача закладу вищої освіти, які й складають основу компетентісно-орієнтованої моделі виклаДача. ПіД поняттям «компетентнісно-орієнтована моДель виклаДача вищої школи» розуміємо систему взаємопов'язаних склаДових: базових і ключових компетенцій, оволоДіння якими сприятиме особистісно-професійному становленню і зростанню конкурентоспроможності та професійної мобільності виклаДача вищої школи, що віДповіДатиме вимогам часу і освітнім потребам. МоДель виклаДача заклаДу вищої освіти переДбачає не лише професійний, а й особистісний розвиток викладача, його самовдосконалення, розвиток його акмеологічної культури.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Черепєхіна, О.
    Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості [Електронний ресурс] / О. Черепєхіна. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 22-28, DOI 10.28925/1609-8595.2019.32228. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
компетентість -- викладач -- особистісний компонент -- самореалізація
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність дослідження педагогічної компетентності викладача психології та її структури. Відображено сутність педагогічної компетентності викладача психології у межах компетентнісного підходу. Визначено компоненти педагогічної компетентності викладача психології, а саме: ціннісно-мотиваційний, особистісний, професійно-фаховий, науково-дослідницький, методичний, інформаційно-технологічний, творчий.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Соколова, І.
    Професійний розвиток викладачів медичного університету: досвід використання навчальної платформи MoodleCloud [Електронний ресурс] / І. Соколова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.2937. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
хмарний хостінг -- е-навчання -- MoodleCloud -- медичний університет -- розвиток
Анотація: У статті окреслено основні напрямки дослідження проблеми хмарних технологій у вищій освіті; охарактеризовано міжнародні стандарти якості е-навчання і онлайн-курсів для професійного розвитку педагогів. Проаналізовано можливості хмарного хостінгу для професійного розвитку викладачів вищих медичних закладів освіти на прикладі розробленої на навчальній платформі Moodle програми підвищення кваліфікації «Педагогіка вищої медичної школи». На основі набутого досвіду організації роботи визначено технічні характеристики, психолого-педагогічні і дидактичні умови використання навчальної платформи MoodleCloud для професійного розвитку викладачів медичного університету. Презентовано параметри аудиту програми підвищення кваліфікації викладачів у медичному університеті, розробленої на навчальній платформі MoodleCloud.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Bulvinska, О.
    Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching [Електронний ресурс] / О. Bulvinska, L. Chervona. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P38-41, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.3844. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фасилітатор -- студентоцентрований підхід -- викладач -- навчання
Анотація: У статті окреслено основні напрямки дослідження проблеми хмарних технологій у вищій освіті; охарактеризовано міжнародні стандарти якості е-навчання і онлайн-курсів для професійного розвитку педагогів. Проаналізовано можливості хмарного хостінгу для професійного розвитку викладачів вищих медичних закладів освіти на прикладі розробленої на навчальній платформі Moodle програми підвищення кваліфікації «Педагогіка вищої медичної школи». На основі набутого досвіду організації роботи визначено технічні характеристики, психолого-педагогічні і дидактичні умови використання навчальної платформи MoodleCloud для професійного розвитку викладачів медичного університету. Презентовано параметри аудиту програми підвищення кваліфікації викладачів у медичному університеті, розробленої на навчальній платформі MoodleCloud.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Chervona, L.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Dzikovska, M.
    Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists [Електронний ресурс] / M. Dzikovska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P45-50, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.4550. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
коуч -- якість освіти -- професійна підготовка -- спеціаліст
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз коучингу як інноваційної педагогічної технології. Автор, спираючись на порівняльний аналіз науково-педагогічних джерел, зазначає проблеми, які є спільними у наукових дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених. Зазначено, що технологія коучингу отримала ґрунтовний теоретичний аналіз та широке практичне застосування саме в теорії та практичних дослідженнях зарубіжних учених. Показано, що спільними ознаками у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях коучингу є: побудова освітнього процесу на мотивуючій взаємодії; створення можливостей для розкриття потенціалу особистості; рівноправна творча діяльність учасників освітнього процесу; партнерство для підтримки людей у досягненні своїх цілей. Доведено, що коучинг має всі ознаки педагогічної технології (модель спiльнoї педaгoгiчнoї дiяльнoстi з прoєктувaння, oргaнiзaцiї та проведення освітнього процесу; oргaнiчна складова структури рiзнoмaнiтних форм oргaнiзaцiї нaвчaльних занять, реaлiзaцiї інших видів педагогічної взaємoдiї суб’єктів освітнього процесу; можливість для розвитку особистісного потенціалу студента та реалізації потенційних можливостей викладача); схарактеризовано етапи реалізації коучингу на основі знань (дванадцять етапів із реалізацією практичних завдань на кожному із них). Автором визначено переваги (підвищення активізації освітнього процесу та мотивації студентів до вивчення навчального курсу; виявлення в студентів здібностей, які розкривають їх як креативних людей, здатних до логічного мислення; розвиток у студентів лідерських якостей та емоційного інтелекту; висока продуктивність освітнього процесу та удосконалення комунікаційних навичок) та недоліки використання технології коучингу у професійній підготовці майбутніх фахівців в умовах закладу вищої освіти. Показано, що коучинг розвиває лідерські якості в студентів, що стимулює формуванню успішних команд, які забезпечують підготовку конкурентоспроможних фахівців в умовах закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Цуркан, М.
    Формування професійної мовленнєвої компетентності іноземних студентів-медиків на заняттях з української мови [Електронний ресурс] / М. Цуркан. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 51-56, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.5156. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
студент-іноземець -- медична термінологія -- компетентність -- мовленнєвий -- іноземна мова
Анотація: У статті окреслено поняття професійної мовленнєвої компетентності іноземного студента-медика, запропоновано ефективні методи її формування на заняттях із української мови як іноземної на прикладі вивчення комунікативної теми «Кров. Донорство крові». Описано структуру і принципи формування професійної мовленнєвої компетентності, запропоновано систему лексико-граматичних вправ як ефективної технології формування професійної мовленнєвої компетентності майбутнього лікаря.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Регейло, І.
    Вища освіта США: інституційні цінності системи [Електронний ресурс] / І. Регейло. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 57-64, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.5764. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічні принципи -- інституційні цінності -- дослідницькі університети -- інновації -- академічна свобода
Анотація: За результатами проведеного аналізу американських нормативних документів висвітлено ціннісні орієнтири університетів світового класу. Розкрито інституційні цінності докторських / дослідницьких університетів США відповідно до Класифікації закладів вищої освіти Карнегі. З'ясовано ціннісні орієнтири Асоціації американських університетів США, до яких віднесено інституційну автономію, академічну свободу, спільне врядування. Представлено ціннісні принципи Американської ради з освіти США, з-поміж яких є залучення, досконалість, інноваційність, співпраця та вплив. Наведено загальну кількісну характеристику результатів діяльності дослідницьких університетів США, які, ґрунтуючись на зазначених ціннісних принципах, є взірцем досягнень найвищих світових стандартів на правах лідерства та безупинно демонструють прагнення до вдосконалення якості життя людей та суспільства в цілому
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Serheieva, O.
    Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union [Електронний ресурс] / O. Serheieva, I. Myronova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P65-70, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.6570. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- глобалізація -- ринок праці -- державна політика -- освіта дорослих
Анотація: У статті розглянуто причини та передумови виникнення проблеми забезпечення взаємодії закладів вищої освіти й освіти дорослих з ринком праці на рівні освітньої політики Європейського Союзу. Визначено поняття освітньої політики Європейського Союзу, а також місце вищої освіти й освіти дорослих як складової освітньої політики держави. У статті наголошується на тому, що в наш час як ніколи актуальними стають проблеми реформування сучасної освіти й оновлення системи вищої освіти та освіти дорослих. Розвиток взаємодії вищої освіти й освіти дорослих і ринку праці є необхідною умовою для підвищення якості, ефективності та результативності функціонування освітньої системи, а також формування суспільства нового тисячоліття. У цьому контексті виникає необхідність вивчення досвіду країн, у яких створена розгалужена, науково обґрунтована та цілісна система забезпечення потреб ринку праці через його тісну співпрацю з закладами вищої освіти та освіти дорослих, зокрема країн Європейського Союзу. Сучасне суспільство в умовах глобалізації, інтеграції та модернізації має нагальну потребу впровадження і вдосконалення освіти протягом життя для конкурентоспроможності на ринку праці. Громадяни усвідомлюють важливість безперервної освіти як засобу досягнення більшого успіху в своїй кар’єрі й отримання задоволення від життя в цілому. Світ постійно змінюється, безперервно розвиваючись технологічно й інтелектуально, що призводить до нових, більш різноманітних кар’єрних можливостей. З огляду на зазначені передумови, необхідним є вивчення успішного досвіду запровадження змін в освітній політиці Європейського Союзу щодо налагодження взаємозв’язку між закладами вищої освіти та освіти дорослих з ринком праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Myronova, I.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Теренко, О.
    Парадигми освіти дорослих у США і Канаді [Електронний ресурс] / О. Теренко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 71-75, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7175. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
лібералізм -- прагматизм -- прогресивізм -- радикалізм -- реконструктивізм
Анотація: У статті досліджуються парадигми освіти дорослих у США і Канаді. Систематизовано філософські напрями, що вплинули на розвиток освіти дорослих у США і Канаді. Розкрито сутність лібералізму як філософського підходу. Виокремлені ключові характеристики прогресивізму. Розглянуто зв'язок прогресивізму та соціального реконструктивізму. Здійснено компаративний аналіз біхевіоризму та гуманістичного напряму. Досліджено характерні риси радикалізму. Виявлено, що прагматизм, біхевіоризм та соціальний конструктивізм є ключовими філософським напрямами, що вплинули на розвиток освіти дорослих у США і Канаді.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Khomych, O.
    Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine [Електронний ресурс] / O. Khomych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P76-81, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7681. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- освітні технології -- читацькі вміння -- мотивація -- критерії
Анотація: В условиях развития Новой украинской школы приобретает новое измерение межкультурное взаимодействие в мировом образовательном пространстве. Актуальность приобретает внедрение качественных мировых практик в учебный процесс, в частности начальной школы. В статье освещены особенности становления и развития технологии «Book Talk» для развития читательских умений и навыков, а также мотивации учащихся начальной школы к чтению. Обосновываются возможности внедрения эффективной образовательной технологии в общеобразовательных учебных заведениях Украины. Освещен генезис этой технологии и внедрение ее в учебных и в общественных культурных учреждениях (библиотеках, читательских центрах, книжных клубах) в историко-педагогическом развитии второй половины ХХ века – по нынешнее время. Данная проблема является актуальной в работе учителя начальной школы Украины для привлечения учащихся к чтению художественной литературы, анализа художественных произведений, проведения обсуждений и развития заинтересованности детей разного возраста в чтении книги. Значимым является развитие речевой компетентности в процессе групповых и коллективных обсуждений книги. Технология «Book Talk» является перспективной в контексте критического мышления учащихся начальной школы, может составлять предмет дальнейшего изучения.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Lynova, I.
    PhD education quality evaluation: experience of universities of Lithuania and Finland [Електронний ресурс] / I. Lynova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P82-87, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.8287. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- якість підготовки -- оцінювання -- підготовка докторів філософії
Анотація: В статье предложен анализ принципов и процедур обеспечения качества высшего образования и оценки качества подготовки докторов философии в Украине в контексте евроинтеграции. Представлен ведущий зарубежный опыт по проблеме, для анализа которого мы выбрали университеты стран, являющихся партнерами Института высшего образования в международных проектах: Литвы и Финляндии. Зарубежный опыт по проблеме оценки качества подготовки докторов философии, представлен анализом официальных документов, в открытом доступе (на английском языке) университетов Литвы и Финляндии. Анализ документов показал, что в основу оценивания качества подготовки докторов философии в Финляндии, Литве заложен, в первую очередь, качественный исследовательский продукт и как результат – своевременная и качественная защита диссертации PhD-аспиранта. Ответственность за качественную докторскую подготовку распределяют между аспирантом, административными подразделениями и научными руководителями, обязанностям и роли которых уделяют особое внимание.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Батечко, Н.
    Академічна доброчесність в контексті європейських практик: досвід Франції [Електронний ресурс] / Н. Батечко, А. Дурдас. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 88-94, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.8894. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- нечесність -- якість освіти
Анотація: У статті проаналізовано питання академічної доброчесності та загальні тенденції її розвитку в європейському контексті та в Україні. Здійснено дефініційний аналіз категорій «академічна доброчесність», «прозорість», «нечесність», «плагіат» та розглянуто складові академічної доброчесності. Проаналізовано академічну доброчесність як складову якості освіти та її забезпечення на законодавчому рівні у європейських країнах. Розглянуто досвід Франції у розвитку та забезпеченні академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дурдас, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)