Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О283150799/2023/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Срібняк І. Товариство «Просвітна громада ім. Михайла Драгоманова» у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина, 1917 – початок 1918 рр. (за матеріалами часопису «Громадська Думка»)/І. Срібняк // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.7-22
2.

Чайковська Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи/Ганна Чайковська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.23-38
3.

Горбатюк Р. Формування здатності до особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів освіти/Р. Горбатюк, В. Кабак, Н. Волкова // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.39-53
4.

Житинська М. Соціально-психологічна підтримка людей похилого віку в умовах повномасштабної війни/М. Житинська // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.54-67
5.

Горохова Т. Використання е-ресурсів як дієвого засобу організації навчального квесту в закладі вищої освіти/Т. Горохова, О. Зарудня // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.68-82
6.

Покотило П. Використання ChatGPT в якості додатку для дистанційного вивчення англійської мови/П. Покотило // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.83-98
7.

Друганова О. Шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти/О. Друганова, О. Наливайко // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.99-116
8.

Моляка І. Формування англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: сучасні виклики/І. Моляка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.117-131
9.

Чжан В. Сучасні тенденції формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти КНР/В. Чжан // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.132-145
10.

Стойка О. Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща/О. Стойка // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023,N № 3(42).-С.146-159
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)