Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О283150799/2023/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Срібняк, Ігор.
    Товариство «Просвітна громада ім. Михайла Драгоманова» у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина, 1917 – початок 1918 рр. (за матеріалами часопису «Громадська Думка») [Електронний ресурс] / І. Срібняк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 7-22, DOI 10.28925/2312-5829.2023.31 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
полонені українці -- школа -- освітні курси -- табір Вецляр -- Німеччина
Анотація: В статті проаналізовані особливості діяльності «Просвітної громади ім. Михайла Драгоманова» в таборі полонених українців Вецляр (Німеччина), яка протягом 1917 р. досягла найбільших здобутків у своїй діяльності, що було зумовлено загальною активізацією національно-організаційної роботи у таборі Вецляр після повалення російського царату.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Чайковська, Ганна.
    Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Ганна Чайковська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 23-38, DOI 10.28925/2312-5829.2023.32 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
сталий розвиток -- освіта -- компетентності -- майбутні вчителі -- початкова школа -- заклад вищої освіти
Анотація: У статті розглянуто роль тренінгових технологій у навчанні здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Початкова освіта» сталому розвитку. Розкрито зміст поняття «тренінгові технології», проаналізовано підходи до дефініції досліджуваного поняття. Відповідно до змісту концепції сталого розвитку виокремлено тренінги екологічного, економічного, соціального спрямування та розроблено тренінгову програму «Виклики сталого розвитку: навчаємося сталості». Визначено основну мету пропонованих тренінгів – формування у майбутніх вчителів початкової школи знань, практичних умінь і навичок cталого розвитку, розвиток здатності до прийняття рішень в інтересах сталого розвитку й усвідомлення власної відповідальності за його досягнення, підвищення позитивного ставлення до ролі вчителя в досягненні сталого розвитку суспільства тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Горбатюк, Роман.
    Формування здатності до особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів освіти [Електронний ресурс] / Р. Горбатюк, В. Кабак, Н. Волкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 39-53, DOI 10.28925/2312-5829.2023.33 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
особистісно-професійний саморозвиток -- здобувач освіти -- самоосвіта -- професійна підготовка -- процес формування особистості -- кореляційний аналіз -- професійне становлення
Анотація: У статті здійснено дослідження проблематики формування особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів вищої освіти. На основі теоретичного аналізу та систематизації наукових джерел визначено сутнісні характеристики понять «особистісно-професійний саморозвиток» та «самоосвіта», проаналізовано їх трактування вітчизняними та зарубіжними дослідниками.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кабак, Віталій
Волкова, Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Житинська, Марія.
    Соціально-психологічна підтримка людей похилого віку в умовах повномасштабної війни [Електронний ресурс] / М. Житинська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 54-67, DOI 10.28925/2312-5829.2023.34 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
старіння -- геронтологія -- оціально-психологічна підтримка -- потреба -- особистісні риси -- воєнний стан
Анотація: У статті розглядаються особливості надання соціально-психологічної підтримки людям похилого віку в умовах воєнного стану в Україні. Здійснено аналіз провідних наукових досліджень з області геронтології та психології, визначено фізіологічні та соціально-психологічні особливості людей похилого віку як окремої вікової категорії, розкрито основні потреби людей похилого віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Горохова, Тетяна.
    Використання е-ресурсів як дієвого засобу організації навчального квесту в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. Горохова, О. Зарудня. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 68-82, DOI 10.28925/2312-5829.2023.35 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
навчальний квест -- онлайн-квест -- вебквест
Анотація: У статті досліджені можливості використання е-ресурсів для організації навчального квесту в закладах вищої освіти. Представлено різні підходи до визначення сутності понять «квест», «онлайн-квест», «вебквест» у науково-педагогічній та методичній літературі. Визначено онлайн-квест як ігрову педагогічну технологію та розкрито роль у формуванні ключових, професійних та мовно-комунікативних компетентностей студентів, набутті навичок самостійної науково-пошукової діяльності та вдосконаленні вмінь групової взаємодії.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Зарудня, Ольга


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Покотило, Павло.
    Використання ChatGPT в якості додатку для дистанційного вивчення англійської мови [Електронний ресурс] / П. Покотило. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 83-98, DOI 10.28925/2312-5829.2023.36 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- онлайн-освіта -- штучний інтелект -- дистанційна освіта
Анотація: Онлайн-навчання з роками стає все більш популярним, особливо в Україні. Це зумовлено набором факторів, пов’язаних із ситуацією з пандемією COVID та війною, яка спричинила порушення традиційної роботи класу. В останні роки штучний інтелект (AI) був реалізований для навчання мови через чат-ботів, а також мовні моделі, такі як BERT від Google і GPT від OpenAI, які можуть генерувати текст на основі різної інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Друганова, Олена.
    Шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Друганова, О. Наливайко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 99-116, DOI 10.28925/2312-5829.2023.312 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
самовдосконалення -- професійна діяльність -- заклади вищої освіти -- здобувачі
Анотація: Дане дослідження розглядає шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти. Метою статті є аналіз та узагальнення шляхів формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як важливих й необхідних компетентностей сучасного здобувача закладу вищої освіти, що накопичені в закладах вищої освіти України. Для досягнення цієї мети були проаналізовані наукові джерела та проведений емпіричний дослід, включаючи опитування та спостереження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Наливайко, Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Моляка, Інна.
    Формування англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: сучасні виклики [Електронний ресурс] / І. Моляка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 117-131, DOI 10.28925/2312-5829.2023.38 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мовна компетентність -- фонетична компетентність -- фонетичні знання -- фонетичні вміння -- фонетичні навички
Анотація: Сучасна парадигма мовної підготовки майбутніх учителів початкової школи орієнтується на впровадження компетентнісного підходу до навчання здобувачів початкової освіти, який є ключовим елементом Нової української школи. Ця парадигма враховує кардинальні зміни й повсякденні виклики, з якими стикаються сучасні вчителі, та відзначається високою якістю, різноаспектністю й гнучкістю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Чжан, Вей.
    Сучасні тенденції формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти КНР [Електронний ресурс] / В. Чжан. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 132-145, DOI 10.28925/2312-5829.2023.39 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- професійна компетентність -- тенденції -- здобувачі освіти -- заклади вищої освіти -- КНР
Анотація: У статті розглянуто питання сучасних тенденцій формування професійної компетентності здобувачів закладів вищої освіти. Проаналізовано визначення поняття професійної компетентності на основі різних визначень і сформульовано власне бачення цього поняття як: сукупність знань, навичок, умінь та якостей, які необхідні для успішного виконання певної професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Стойка, Олеся.
    Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща [Електронний ресурс] / О. Стойка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 146-159, DOI 10.28925/2312-5829.2023.311 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- цифровізація освіти -- цифровізація підготовки вчителів -- тенденції -- майбутні педагоги -- професійна підготовка вчителів
Анотація: У статті визначено тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща; зроблено висновок, що сучасна освіта слідує за мінливим світом, зосереджуючись на формуванні цифрових компетентностей вчителів, персоналізації викладання, використанні цифрових технологій та засобів навчання, активному запровадженні змішаного навчання, навчанні впродовж життя та проєктному навчанні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)