Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (86)Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Зінов’єва, Тетяна Анатоліївна .
    Емоційний інтелект в елементах ігри для формування вищих почуттів в активному та глибинному навчанні [Електронний ресурс] / Е. А. Зінов’єва. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 22-34, DOI 10.28925/2414-0325.2024.162. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
модель емоційного інтелекту -- навчальні комп’ютерні ігри -- ігровий дизайн -- серйозні ігри -- гуманізація комп’ютерних ігор -- емоції -- вищі почуття
Анотація: Метою цього дослідження було дослідити модель емоційного інтелекту та її потенційне застосування в комп’ютерних іграх для формування вищих почутів у навчанні. Стверджується, що ігри мають бути не лише засобом розваги, а й способом розвитку емоційного інтелекту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Даценко, М. С.
    Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена [Електронний ресурс] / М. С. Даценко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 54-59, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.10 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
фахова підготовка -- творча особистість -- мистецька освіта
Анотація: У статті визначено сутність та зміст феномену творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва. Домінантою в стратегії освітньої політики сьогодні стала гуманізація вітчизняної педагогічної науки й практики. Основним освітнім орієнтиром виступає повага до гідності особи, розвиток її потенціалу, спрямованого в майбутнє.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Колісник-Гуменюк, Ю. І.
    Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів [Електронний ресурс] / Ю. І. Колісник-Гуменюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 150-158. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
художня професійно-технічна освіта -- художній профіль -- фахівець -- гуманізація -- професійна культура
Анотація: У статті акцентується увага на потребі вдосконалення системи професійної освіти з метою підготовки фахівців, які б відповідали світовим стандартам. Розглядається роль професійної культури, мета якої полягає у підвищенні рівня загальної культури особистості через: формування в учнів творчого мислення; реалізацію професійної спрямованості змісту освіти; розкриття професійних якостей; створення умов для розвитку особистісних якостей майбутніх фахівців художнього профілю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)