Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гуманітарні науки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: М898489384/2020/5
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8
Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири
Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15
Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23
Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія
Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31
Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці
Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35
Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв
Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42
Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід
Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48
Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність
Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53
Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль
Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59
Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта
Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65
Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність
Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73
Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність
Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88
Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності
Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97
Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок
Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105
Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури
Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111
Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів
Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119
Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення
Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127
Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка
Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133
Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід
Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139
Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Davidovitch, N.
    The rule of humanities and culture in the academy [Електронний ресурс] / N. Davidovitch // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 74-88, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.13 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
гуманітарні науки -- вища школа -- цінності
Анотація: У цьому дослідженні розглядається профіль студентів гуманітарних дисциплін, як старшокласників, так і випускників середніх шкіл. Загалом у цьому дослідженні взяли участь 136 суб’єктів (73 чоловіки та 60 жінок). Результати показують позитивну та значну кореляцію між ставленням до гуманітарних наук та мотивацією до вивчення цих предметів у майбутньому.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Воскобойнікова-Гузева, О.
    Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади / О. Воскобойнікова-Гузева // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 58-62, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5862. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології -- магістерська програма -- міждисциплінарна підготовка -- вища освіта -- цифрові -- гуманітарні науки
Анотація: Актуальність статті обумовлена посиленим впливом інформаційно-комунікаційних технологій на дослідження в галузі соціогуманітарного циклу наук, що призвело до виникнення міждисциплінарного напряму досліджень та проектів - Digital Humanities, збільшення соціально важливого цифрового контенту ( електронні колекції, архіви, бібліотеки, музеї) та потреба у підготовці фахівців для цього напряму діяльності. Автор спирається на основні положення публікацій В. Копанієвої, Т. Ярошенко, С. Чуканової, О. Олійника та «Маніфесту цифрових гуманітарних наук». Мета статті - проаналізувати досвід підготовки фахівців з бібліотекознавства та інформаційних наук (LIS) міждисциплінарних магістерських програм з цифрових гуманітарних наук в Канаді та визначення перспектив впровадження таких програм в Україні. Автор використовує системний підхід до визначення перспектив підготовки фахівців з цифрових гуманітарних наук для бібліотек, навчальних закладів, музеїв, архівів та інших закладів культури. Застосовуються методи аналізу літературних джерел та інформаційних ресурсів, контент-аналіз сайтів університетів Канади, порівняльний аналіз освітніх програм Digital Humanities. Університетом Альберти (Едмонтон, Канада) було обрано основним об’єктом дослідження, де 3-річна міжфакультурна освітня програма з цифрових гуманітарних наук та магістр наук з бібліотечних та інформаційних досліджень (MLIS) пропонуються програмою «Цифрові гуманітарні науки» та Шкільною бібліотекою інформаційних студій. Порівняльний аналіз змісту міжфакультурної освітньої програми з цифрових гуманітарних наук в університеті Альберти та освітньо-професійної програми з управління інформацією, бібліотеками та архівами Київського університету імені Бориса Грінченка стимулював рішення про розробку нової спеціалізації з цифрових гуманітарних наук для студентів Студенти магістерської програми в Україні. Цифрові гуманітарні науки поєднують інформаційні та комунікаційні методи та теорії з дослідженнями та викладанням у галузі мистецтва та гуманітарних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)