Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (432)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=етапи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 89
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Борисенко, К.
    Біблійна герменевтика у полемічному трактаті Дмитра Туптала "Розыск о раскольнычєской брынской вђрђ" [Електронний ресурс] / К. Борисенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 3/4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
Біблія -- бароко -- полемічний трактат -- Церква -- православний -- російські старовіри
Анотація: У статті йдеться про історію розвитку жанру богословськополемічного трактату в українській літературі другої половини XVII – XVIII ст., зокрема, дискусії між православними та авторами та російськими старовірами. Визначаються етапи розвитку та характерні стилістичні особливості. Зокрема йдеться про полемічний трактат Дмитра Туптала «Розыск…» та роль біблійної герменевтики в цьому творі.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Козлов, Р.
    Образ Грінченка-письменника в публіцистиці МУРу. - C. 23-33. [Електронний ресурс] / Р. Козлов. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2018. - № 4. - С. 23-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
Борис Грінченко -- Мистецький український рух -- поезія -- проза -- історія літератури -- покоління
Анотація: Творчість Бориса Грінченка по-різному оцінювалася протягом 20 століття. В СРСР офіційна наука то вихваляла його, то забороняла згадувати. Період 1940-х років з цього погляду важливий, оскільки є можливість побачити, як Грінченка оцінювали емігранти в час офіційної заборони. Мистецький український рух (1945–1948, МУР) був потужним сплеском активності митців-емігрантів. До кінця 1920-х років історики української літератури (І. Франко, С. Єфремов, О. Барвінський) вписали Грінченка в контекст покоління «вісімдесятників». Там йому відвели чільне місце «першого професійного письменника на Україні». Головним принципом побудови таких історій був популярний в той час поколіннєвий підхід. Тому дослідники зауважували, що Грінченко близький до «сімдесятників», проте розташовували його в іншому поколінні. МУР не був монолітним утворенням. У ньому постійно виникали дискусії та різні групи. Проте проведений аналіз свідчить, що учасники руху доволі високо цінували спадщину Грінченка. Вони відводили його творчості важливе місце в просвітницькому русі. Разом з тим Ю. Шевельов та В. Петров чітко означили неможливість розвитку поезії Грінченка в бік модернізму. Головним історико-літературним принципом у 1940-х роках стає стильовий. Тому учасники МУРу розглядають Грінченка не як представника покоління, а як носія певних стильових домінант. За їхніми оцінками, у прозі Грінченка утілилися досягнення європейської реалістичної прози 19 ст. У публіцистичних висловлюваннях представників різних груп МУРу він постає своєрідним маркером кінця домодерного періоду української літератури. У статті наведені штрихи до портрету Бориса Грінченка в українському літературознавстві. Такий портрет слід виписати, ураховуючи всі етапи становлення його образу протягом 20 ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Борисенко, К.
    Засоби комічного в богословсько полемічному трактаті Теофілакта Лопатинського "Обличєниє нєправды расколничєская" [Електронний ресурс] / К. Борисенко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 57-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
сатира -- сарказм -- іронія -- бароко -- полемічний трактат -- українська література -- російська стара віра
Анотація: Предметом дослідження є богословсько-полемічнии трактат «Обличение неправды расколническая» (1745) Теофілакта Лопатинського, якии став реакцією на «Поморские ответы» братів Денисових. Трактат є цікавим передовсім авторською риторикою, а не суто богословськими аргументами. У статті наголошено на впливові украї нської літератури на росіи ську старообрядницьку прозу та ї ї ролі в процесі становлення росіи ської літератури. Окреслюються етапи розвитку старообрядницької літератури. Виокремлюються специфічні риси полеміки з представниками Виго-Лексинської громади. Крім того, визначаються етапи розвитку та стильові особливості, характерні для украї нської богословської полеміки того часу. У статті розглянуто трактат у контексті характерних особливостеи украї нської барокової літератури. Також аналізується передмова Арсенія Мацієвича. Науково-методологічною основою дослідження є праці Д. Чижевського, Л. Ушкалова, арх. Ігоря (Ісіченка), І. Бондаревської , М. Сулими, Д. Лихачова, О. Панченка, І. Єрьоміна, Л. Сазонової , Н. Гур’янової та ін. Мета дослідження — окреслити функції сарказму та іронії в трактаті «Обличєниє нєправды расколничєская» Теофілакта Лопатинського, якии започатковує полеміку богословів «киї вської школи» з представниками ВигоЛексинської громади. Наукову новизну становить те, що в статті вперше описано засоби комічного в трактаті «Обличєниє нєправды расколничєская» Теофілакта Лопатинського (сарказм, сатира, іронія). У результаті дослідження встановлено, що засоби комічного є провідними рисами стилю Теофілакта Лопатинського. Автор вдається до них, щоб створити в уяві читачів образ спільнот старовірів як місць шахраї в та невігласів. Ця думка контрастує із образом розкольницьких земель як уособлення зла і свого роду пекельного простору, створеним раніше іншим представником київської школи — Дмитром Тупталом. У тексті «Обличения ...» автори «Поморских ответов» фактично постають як персонажі тексту. Крім того, засоби ї х характеристики вказують на поступову секуляризацію літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: А986022216/2015/1
   Журнал

АРТ-простір : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2015 - . - Виходить щорічно
2015р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Зюзіна, Тетяна Опанасівна. Сучасне мистецтво як об'єктетико-психологічного аналізу в навчально-виховному просторі університету / Т. О. Зюзіна. - С.2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Никонова, Светлана Борисовна. Искусство homo aestheticus, или Возможно ли эстетически воспринимаемое искусство? / С. Б. Никонова. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Казанова, Наталья Витальевна. "Я" и "другой" в культуре информационного общества: игровой сценарий / Н. В. Казанова, А. В. Штыров. - С.11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Коновалова, Ольга Володимирівна. Сучасні мистецькі практики у контексті культурно-історичного простору київської гори Щекавиця / О. В. Коновалова. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Штыров, Андрей Вячеславович. О некоторых методах реализации образовательного потенциала виртуального музейного пространства / А. В. Штыров. - С.21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Усенко, Наталя Олександрівна. "Лимонівська" виставка у Харкові / Н. О. Усенко. - С.25-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, В. І. Використання техніки малярстваченця Иосифа від св. Терези (Иосифа Прехтля)у процесі розвитку живописної майстерності студентів / В. І. Гуцул. - С.29-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рибалко, С. Б. Жіночі образи в мистецтві Японії періодів Мейджі та Тайшьо / С. Б. Рибалко. - С.33-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Портнова, Ирина Васильевна. О судьбах отечественного анималистического жанра XX в. / И. В. Портнова. - С.39-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Буйгашева, Алла Борисівна. Портретний жанр у мистецтві / А. Б. Буйгашева, О. І. Конопко. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Серов, Николай Викторович. Свет и освещение / Н. В. Серов. - С.49-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Романенкова, Юлия Викторовна. "Стилевая карта" художника Василия Жирова / Ю. В. Романенкова. - С.58-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Саркісян, Марина Суренівна. Народні традиції у монументально-декоративному мистецтві України XX ст. / М. С. Саркісян. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Шульц, Ніна Анатоліївна. Мистецтво як складова частина культури Поділля кінця XIX - початку XX ст. / H. A. Шульц. - С.67-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Урсу, Наталья Алексеевна. Луцкий доминиканский костел Успения Пресвятой Девы Марии / Н. А. Урсу. - С.71-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Филиппова, Ольга Николаевна. В. А. Жуковский - выдающийся поэт и художник-любитель / О. Н. Филиппова. - С.74-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Шило, Александр Всеволодович. Концепция реальности и условность пластического языка в изобразительном искусстве средних веков / А. В. Шило. - С.79-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпортько, Валерій Іванович. Рисунок як основа образотворчої грамоти в системі навчання мистецького ВНЗ / В. І. Шпортько. - С.85-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Пухарєв, Вікентій Вікторович. Академічний рисунок у Харківському художньо-промисловому інституті / В. В. Пухарєв. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Ожога-Масловська, Алла Валентинівна. Ремінісценції японської гравюри укійо-е в сучасній художній практиці України / A. B. Ожога-Масловська. - С.94-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, Іван Андрійович. Особистісне навчання в мистецькій діяльності художника-педагога В. Гаґенмейстера / I. A. Гуцул. - С.100-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Вплив мистецького авангарду на традиційну народну вишивку у виготовленні одягу в Україні на зламі XIX та XX століть / А. В. Варивончик. - С.105-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, Людмила Вікторівна. Фарфор в Україні: основні етапи формування феномена / Л. В. Бех. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Пендикова, Ирина Геннадьевна. Визуальная концептуализация экзистенциальных проблем человека в актуальных жанрах графического дизайна / И. Г. Пендикова. - С.115-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 9 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
85,0я43
А 86


    Бех, Людмила Вікторівна.
    Фарфор в Україні: основні етапи формування феномена [Електронний ресурс] / Л. В. Бех. - Електронні текстові дані // Арт-простір : науковий журнал. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 85,0я43

Рубрики: Декоративно-прикладне мистецтво

Кл.слова (ненормовані):
фарфор -- феномен -- тонка кераміка -- функціонування
Анотація: У статті виділено та в загальних рисах охарактеризовано основні етапи формування феномена українського фарфору в широких хронологічних межах. Акцентовано увагу на найпріоритетнішій та неактуалізованій галузі функціонування української тонкої кераміки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 9 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

6.


    Chaikovska, O.
    The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 1-7, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
подкасти -- цифрова грамотність -- особливості
Анотація: Ситуація з пандемією грипу показала, що освіта в Європі, зокрема в Україні, зазнає змін найближчим часом. Ізоляція, а разом з нею і перехід на дистанційне викладання та навчання виявилися великим випробуванням для викладачів і студентів. Це пояснюється, у першу чергу, нестачею теоретичних знань і практичного досвіду у сфері дистанційного навчання. Згідно рекомендацій ЄС, ЗВО буде ефективно працювати лише тоді, коли ISSN: 2414-0325. Open educational e-environment of modern University, № 8 (2020) 7 цифрові технології активно використовуватимуться у навчанні і викладанні, а також увага приділятиметься розвитку цифрових компетенцій викладачів і студентів. Освітні технології це – веб-системи управління контентом, додатки для вивчення мов, подкасти, електронні дискусійні панелі. У статі розглянуто характеристики крос-платформного аудіо забезпечення відкритого доступу під назвою «Аudacity». У дослідженні проаналізовано етапи створення мовного подкасту: запис, редагування та експорт у форматі MP3 подкаст на платформі «Audacity». З метою перевірки процедури запису подкастів, ми створили 5 граматичних додатків на основі аудіо-платформи, які можна використовувати як на практичних заняттях з іноземної мови, так і під час самостійної роботи студентів. Одержані результати показали, що початківець у сфері ІКТ може створити подкаст гарної якості. Результати дослідження вказують на те, що вивчення граматики на основі створених подкастів сприяє розвитку граматичних н авичок. Це дослідження підкреслює потребу застосування ІКТ-інструментів у навчальному процесі з метою підвищення якості викладання і навчання, а також активного розповсюдження набутого досвіду. Подальше дослідження могло б визначити роль мовних подкастів в он-лайн курсі «Іноземна мова» для студентів технічних університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Чайковська О. В.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Koryakin, O.
    Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art = Методичне забезпечення звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва / O. Koryakin // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 26-33, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
мультимедіа -- музичне мистецтво -- звукорежисура
Анотація: Стаття присвячена конкретизації основ методичного забезпечення звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій за спеціальністю «Музичне мистецтво». У статті аналізується загальний напрям професійної підготовки за спеціальністю «Музичне мистецтво» та визначаються особливості змісту звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій; наводяться умови включення інформаційних комп’ютерних технологій до змісту професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій. Стаття містить приклади використання мультимедійних комп’ютерних технологій та програмного забезпечення змісті звукорежисерської підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Музичне мистецтво». У статті містяться загальні характеристики навчальної дисципліни циклу професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва «Звукорежисура та музична акустика», а також наводяться приклади використання в процесі її викладання різних мультимедійних технологій та комп’ютерних програм. Також у статті визначаються етапи методики підготовки заняття з майбутніми магістрами музичного мистецтва виконавських спеціалізацій з використанням інформаційних мультимедійних комп’ютерних технологій та програмного забезпечення, а також основні умови включення до змісту професійної підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій інформаційних комп’ютерних технологій. Акцентується велике значення використання в процесі звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів музичного мистецтва виконавських спеціалізацій спеціальності «Музичне мистецтво» мультимедійних технологій та програмного забезпечення, що є важливим компонентом забезпечення конкурентоспроможності випускників на сучасному ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Корякін О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Рябко, А.
    Обчислення похибок саморобних фізичних приладів з цифровими і аналоговими датчиками / А. Рябко, В. Толмачов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 56-68, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
фізика -- прилад -- датчик
Анотація: У статті розглядається проблема обчислення похибок саморобних приладів і установок для фізичного навчального експерименту у конструкції яких використовуються цифрові і аналогові датчики, які призначені для вимірювання різноманітних фізичних величин із використанням комп’ютера. Розглядаються загальні вимоги до навчальних приладів: науково-педагогічні, технічні, ергономічні, естетичні, економічні. В статті особлива увага приділяється технічним вимогам саморобних приладів і установок. Зазначається, що необхідно забезпечувати їхню надійність і довговічність, досконалість і простоту конструкції, високі метрологічні показники. Наведено основні етапи обчислення похибок вимірювання фізичних величин, особливості вимірювань із використанням цифрових вимірювальних приладів. Процес вимірювання із використанням цифрових вимірювальних приладів і автоматичних методів вимірювання позбавляють вимірювання від суб'єктивних похибок і мають низку інших переваг. Для виготовлення саморобних приладів зручно використовувати комп'ютера і датчики у поєднанні з апаратнопрограмними платформами Arduino, STM32, Raspberry та інш. Аналогові датчики підключаються до аналогових входів апаратно-програмних платформ, які здійснюють аналогово-цифрове перетворення. Цифрові датчики простіші у застосуванні і здатні забезпечити високі метрологічні показники у процесі конструювання саморобних фізичних приладів. В інструкціях для більшості датчиків вказані похибки. Розглянуто випадки обчислення похибок, коли у саморобній установці використовується оптична пара як основний інструмент вимірювання. Оптичні пари використовуються у багатьох саморобних установках з фізики – дослідження руху тіла по похилій площині, дослідження обертального руху за допомогою маятника Обербека, дослідження математичного маятника та ін. Наведені приклади і схеми установок і опис дослідів зі способами обчислення похибок вимірювань, у яких використовується оптичні пари. У підсумку зазначається, що саморобні прилади із використанням цифрових датчиків, апаратно-програмних платформ Arduino, STM32, Raspberry та інш. відповідають загальним вимогам до навчальних приладів, зокрема, мають високі метрологічні показники, прості у виготовленні і потребують невеликих фінансових витрат.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Толмачов, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Іванькова, Н.
    Алгоритм формування групового та персонального навчального середовища засобами структурування освітнього простору університету на базі сервісів ms office365 та ms teams / Н. Іванькова, О. Рижов, О. Андросов // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 26-40, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
медична освіта -- дистанційне навчання -- освітнє середовище університету -- персональне навчальне середовище -- хмарні сервіси
Анотація: В роботі запропоновано алгоритм формування персонального навчального середовища (PLE) та середовища навчальної групи для організації електронного дистанційного навчання у медичному ЗВО. Зазначено, що впровадження карантину COVID19 поставило питання реорганізації навчального простору та прискорило процес впровадження моделі дистанційного навчання. Досвід, отриманий авторами, під час карантину, дозволив сформувати етапи розгортання навчального середовища у медичному ЗВО та визначити освітній простір групи як основний елемент цього середовища. Розглянуто основні технологічні кроки створення підсистем освітнього простору університету з використання хмарних сервісів MSO365 на прикладі Запорізького державного медичного університету. Визначено умови, наявність яких дозволяє створити ієрархію навчального середовища, а саме: проект структури навчального середовища з узгодженням підрозділів; реєстрація всіх учасників навчального процесу та створення їх акаунтів у Active Directory університету; автоматизована процедура переносу складу груп до AD MSO365. В роботі наведений приклад ієрархії імен, що є відображенням структури підрозділів університету з кадровим складом та визначає права доступу до використання сервісів, які забезпечують реалізацію відповідних функцій. Авторами визначено, що акаунт користувача є першим інтегруючим сервісом, який дозволяє користувачу формувати персональне навчальне середовище, використовуючи OneDrive, web-сайт MS SharePoint, MS Forms та інші офісні додатки. Зазначено, що акаунт користувача є найнижчим рівнем ієрархії навчального середовища, використання якого забезпечує створення навчального простору груп. На думку авторів, для формування академічних груп доцільно використовувати MS Groups. Використовуючи MS Teams, викладач отримує гнучкий інструмент формування навчального середовища для різних організаційних форм, а саме: лекції, семінару, практичного заняття, самостійної робота та ін. Авторами запропоновано правила формування назви груп у MS Groups та MS Teams. Представлений алгоритм розгортання навчального середовища кафедри та запропановано варіант структурування навчального середовища предмету засобами каналів MS Teams для невеликої кількості груп га факультеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Рижов, О.
Андросов, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Makhachashvili, R.
    Digital skills development and ict tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs = Розвиток цифровик навичок та ІКТ інструменти для підсумкової кваліфікації атестації: дослідження результатів опитування студентів та викладачів програм з європейської та східної філософії / R. Makhachashvili, I. Semenist, А. Bakhtina // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 54-68, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ інструменти та практики -- підсумкова кваліфікаційна атестація -- цифрова грамотність -- змішане навчання -- метод опитування -- європейські мови -- східні мови
Анотація: Глобальна пандемия та карантинні заходи й обмеження створили низку викликів структурі та процедурі підсумкового оцінювання в університетах. Кваліфікаційне оцінювання випускників програм з іноземних мов, зокрема, є регламентованою процедурою, яка включає різні етапи (усні та письмові іспити, підсумковий проект, внутрішнє та зовнішнє рецензування). Розглянуто фактори соціальних змін, що забезпечують критичну трансформацію набору навичок, що є вирішальним для надзвичайної освітньої ситуації в умовах Ковід-19. Передумова дослідження базується на виявленні різних рамок компетентностей, похідних від навичок 21 століття, для співробітників університетів та прогнозованих вимог до цифрової грамотності. Розроблено відповідність між структурою навичок 21 століття, структурою компетенцій 2020 та системою глобальних навичок. Метою дослідження є критичний огляд прикладного куйсу та передового досвіду цифрового підсумкового кваліфікаційного оцінювання в Київському університеті імені Бориса Грінченка для студентів освітніх програм з європейських (французька, італійська, іспанська, англійська, німецька) та східних (китайська, японська) мов у 2020 році, в умовах карантинних обмежень. Опитування та аналіз різних ІКТ-інструментів використовується для трансляції практик кваліфікаційного оцінювання в реальному житті у змішаний форматта електронний формат. Дослідження також має за мету виявити різні групи прикладних цифрових навичок та навичок співпраці, які використовуються в процесі кваліфікаційного оцінювання усіма учасниками (студентами, викладачами та рецензентами). Визначено, як у ситуації карантинних обмежень Ковід-19 усі елементи Підсумкової кваліфікаційної атестації з європейських та східних мов в Київському університеті імені Бориса Грінченка були переведені у цифровий, віддалений або змішаний формат із використанням засобів ІКТ. Режим кваліфікаційного оцінювання для освітніх програм з іноземних мов був адаптований до цифрового формату яка рамковий контекст (юридична процедура, що призводить до підтвердження ступеня випускника), низка послідовних комунікативних заходів відповідно до юридичної процедури, "ритуальний" сценарій. Визначено порівняльні результати адаптації цифрового формату Підсумкової кваліфікаційної атестації для різних груп освітніх програм іноземних мов (європейських та східних).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Semenist, I.
Семеніст Іван
Bakhtina, А.
Бахтіна Анна
Махачашвілі Русудан


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)