Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (48)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заклади вищої освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Терлецька, Тетяна Сергіївна.
    Використання чат-ботів на основі великих мовних моделей у науково-педагогічній діяльності викладачів [Електронний ресурс] / Т. С. Терлецька, І. І. Коваленко. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 194-215, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1613. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
великі мовні моделі -- генеративний штучний інтелект -- науково-педагогічна діяльність -- чат-бот -- заклади вищої освіти -- трудові функції викладачів
Анотація: Однією з навичок, необхідних викладачу закладу вищої освіти у 21-му столітті, є застосування штучного інтелекту (ШІ), зокрема інструментів на основі великих мовних моделей, у науково-педагогічній практиці, розуміння принципів роботи ШІ та взаємодії з ним, реагування на ризики, пов’язані з використанням ШІ в освіті. Чат-боти на основі штучного інтелекту стали однією з найбільш використовуваних технологій у різних сферах людської діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Коваленко, Ірина Іванівна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Сяо, Лей
    Характерні особливості самовираження при підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Лей Сяо. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 4. - С. 196-209, DOI 10.28925/2312-5829.2021.412 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
самовираження -- заклади вищої освіти -- майбутні вчителі музичного мистецтва -- творче самовираження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Муромець, В. Г.
    Розвиток загальних компетентностей студентів магістратури як об’єкт наукових досліджень [Електронний ресурс] / В. Г. Муромець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 121-130, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.12130. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
загальні компетентності -- студенти магістратури -- компетентнісні засади -- заклади вищої освіти
Анотація: Статтю присвячено теоретичному аналізові концептуальних засад розвитку загальних компетентностей студентів магістратури у закладах вищої освіти. Наголошено, що одними із основних завдань підготовки студентів магістратури є системне підвищення якості освіти на інноваційній основі; визначеність й унормування змісту всіх підсистем освіти, що забезпечує поступовий розвиток загальних (універсальних) компетентностей, конкурентоспроможність на зовнішньому ринку праці, створення сприятливих умов для професійного вдосконалення, розвитку лідерських компетенцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Бульвінська, О.
    Види і форми безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників (за результатами опитування) [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 3/4. - С. 95-106, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.8426. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- види і форми професійного розвитку -- заклади вищої освіти -- науково-педагогічні працівники -- підвищення кваліфікації -- ранжування
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників університетів України щодо видів і форм їх професійного розвитку. За допомогою методу ранжування форми професійного розвитку впорядковані за ступенем зменшення їх значення для респондентів. Визначено, що перші три рангових місця серед названих видів і форм професійного розвитку викладачів університетів зайняли навчання на тренінгах, курсах, коучінг-сесіях за межами рідного закладу освіти, використання онлайнових форм і самоаналіз власного професійного досвіду відповідно. Запропоновано розвивати види професійного зростання науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти за рахунок акредитованих освітніх програм у закладах освіти або наукових інституціях, а також використання онлайнових форм не тільки українського, а й європейського та світового Інтернет-простору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Друганова, Олена.
    Шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Друганова, О. Наливайко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 99-116, DOI 10.28925/2312-5829.2023.312 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
самовдосконалення -- професійна діяльність -- заклади вищої освіти -- здобувачі
Анотація: Дане дослідження розглядає шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти. Метою статті є аналіз та узагальнення шляхів формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як важливих й необхідних компетентностей сучасного здобувача закладу вищої освіти, що накопичені в закладах вищої освіти України. Для досягнення цієї мети були проаналізовані наукові джерела та проведений емпіричний дослід, включаючи опитування та спостереження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Наливайко, Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Чжан, Вей.
    Сучасні тенденції формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти КНР [Електронний ресурс] / В. Чжан. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 132-145, DOI 10.28925/2312-5829.2023.39 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- професійна компетентність -- тенденції -- здобувачі освіти -- заклади вищої освіти -- КНР
Анотація: У статті розглянуто питання сучасних тенденцій формування професійної компетентності здобувачів закладів вищої освіти. Проаналізовано визначення поняття професійної компетентності на основі різних визначень і сформульовано власне бачення цього поняття як: сукупність знань, навичок, умінь та якостей, які необхідні для успішного виконання певної професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)