Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (73)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кваліфікація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.


    Хамедова, О.
    Фемінізм і комунізм: специфіка взаємодії в західноукраїнському медійному дискурсі 1920–1930-х років [Електронний ресурс] / О. Хамедова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 3. - С. 98-107. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
комуністичнии часопис -- фемінізм -- ідеологія -- гендерна дискримінація
Анотація: Предметом дослідження є взаємодія і перетин ідеологіи у медіи ному дискурсі. На відміну від гомогенного ідеологічного дискурсу радянської преси, західноукраї нська періодика міжвоєння була ідеологічно різновекторною, зокрема на шпальтах часописів пропагувалися и «ліві» ідеї . Спостерігається помітна тенденція в сучасних медіи них студіях: дослідники певною мірою ігнорують «комуністичнии сегмент» західноукраї нської преси міжвоєнного періоду, цим зумовлена актуальність нашого дослідження. Усвідомлюючи, що комуністичнии рух не був масовим на західноукраї нських землях у міжвоєннии період, візьмемо до уваги пресу комуністичних організаціи і задля об’єктивності, і з огляду на те, що варто дослідити моделі перетину комуністичної ідеології та фемінізму, що становить новизну дослідження. Мета статті — дослідити специфіку взаємодії фемінізму і комунізму в західноукраї нському медіи ному дискурсі 1920–1930 х років на матеріалі комуністичних часописів. Для аналізу обрано тижневики «Наша земля» і «Сель-Роб», які репрезентували комуністичнии ідеологічнии дискурс Західної Украї ни. У методологічному аспекті плідним є поєднання критичного дискурс-аналізу з феміністичною критикою. Результати дослідження. У комуністичних часописах переи малися питанням, як залучити украї нок до партіи них лав. Комуністична ідеологія наклала свіи відбиток і на проблематику публікаціи , і на стилістику ї хнього викладу. Ключовими проблемами, висвітлюваними в західноукраї нських комуністичних часописах, були безробіття жінок, низька кваліфікація робітниць, тяжкі умови и низька оплата праці. При цьому лише дописувачки-жінки звертали увагу на гендернии аспект таких проблем, наприклад на гендерну диспропорцію в заробітніи платні чоловіків і жінок. Очевидною була політична та ідеологічна орієнтація західноукраї нських комуністичних газет на Радянськии Союз і московськии більшовизм. Пропагандистські матеріали про успіхи в СРСР у вирішенні «жіночого питання» регулярно з’являлися на сторінках газет західноукраї нських комуністів. Публікації , присвячені проблемам жіноцтва, були феміністичними за авторськими інтенціями, ідеи ними акцентами, інтерпретацією фактів. Проте дискримінація жінок пояснювалася насамперед несправедливим соціально-економічним устроєм. Читачок переконували, що необхідно революціи ним шляхом позбутися и ого, встановити пролетарську владу — и одразу припиниться гендерна дискримінація, а всі жіночі прагнення реалізуються самі собою. Ідею класової боротьби закладали в усі публікації , які стосувалися жіноцтва, особливо це було помітно в полемічних статтях, у яких викривали та засуджували політичних конкурентів. Попри феміністичні інтенції в матеріалах комуністичних часописів чи не наи більше критикували активісток «Союзу Украї нок» як головних ідеологічних конкуренток у боротьбі за украї нську жінку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: О168872740/2019/8
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2019р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сушик, О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви / О. Сушик, І. Сушик. - С.8-18
Кл.слова: освітній простір, мобільність, міграція
Kamińska, M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy / M. Kamińska. - С.19-25
Кл.слова: командна робота, вдосконалення, співробітництво
Батечко, Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових / Н. Батечко, М. Михайліченко. - С.26-33
Кл.слова: доброчесінсть, синергетичний підхід, системний підхід
Старостіна, О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії / О. Старостіна. - С.34-42
Кл.слова: ціннісне виховання, шкільна освтіа, моральний розвиток
Власова, І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії / І. Власова. - С.43-49
Кл.слова: державні гранти, фінансування, автономія
Євтушенко, Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.50-56
Кл.слова: вдосконалення, післядипломна освіта, кваліфікація
Chmielewska, M. Zjawisko agresji jako problem społeczny / M. Chmielewska. - С.57-64
Кл.слова: агресія, винуватець, неповнолітній
Charchuła, J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta / J. Charchuła. - С.65-71
Кл.слова: громадянська освіта, еліта, суспільний
Сисоєв, О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти / О. Сисоєв. - С.72-80
Кл.слова: ліцензування, державне регулювання, контроль
Перерва, В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України / В. Перерва. - С.81-88
Кл.слова: дистанційний спецкурс, компетентність, фахова підготовка
Приходько, В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету / В. Приходько [и др.]. - С.89-96
Інші автори: Сафранов Т., Шаніна Т., Михайленко В.
Кл.слова: компетентність, екологічна компетентність, відходи
Зайцева, Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури" / Ю. Зайцева, С. Новік. - С.97-102
Кл.слова: фізичне виховання, підготовка, професіоналізм
Черепєхіна, О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології / О. Черепєхіна. - С.103-110
Кл.слова: компетентність, професіоналізм, викладач
Заскалєта, С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти / С. Заскалєта. - С.111-116
Кл.слова: якість освіти, національна система, ефективні шляхи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Євтушенко, Н.
    Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща / Н. Євтушенко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 50-56, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.5056 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
вдосконалення -- післядипломна освіта -- кваліфікація
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Бондаренко, Г.
    Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті [Електронний ресурс] / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 72-82, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.7282. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
менеджер систем якості -- нова стратегія -- освітньо-професійна програма -- підготовка -- початкова освіта
Анотація: У статті здійснено спробу розкрити зміст поняття «освітня стратегія», феномен «нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті», схарактеризувати зміст освітньо-професійної програми спеціальності 01300.01 «Початкова освіта» (освітня кваліфікація: магістр початкової освіти; професійна кваліфікація: менеджер систем якості в початковій освіті), яка розроблена робочою групою Київського університету імені Бориса Грінченка. Зокрема, в статті акцентується увага на цілі, змісті, формах, методах, педагогічних технологіях та інноваційних засобах підготовки фахівця, що ґрунтуються на дослідницькому, практико-орієнтованому та компетентнісному підходах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кипиченко, Н.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Н057263/2018/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Sysoieva, S. Concept of competence in the international and national educational contexts / Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan. - С.7-15
Кл.слова: освітні контексти, компетентність, навички
Піддячий, В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога / В. Піддячий. - С.15-21. - суб'єкт учіння
Кл.слова: освітній процес, європейські цінності
Бульвінська, О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / О. Бульвінська. - С.22-23
Кл.слова: професійні компетентності, студентоцентроване навчання, професійний розвиток
Ратушинська, А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів / А. Ратушинська. - С.30-37
Кл.слова: самореалізація, творчість, самоаналіз
Виговська, О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні / О. Виговська. - С.38-46
Кл.слова: Болонський процес, інтернаціоналізація вищої освіти, університетська освіта
Пономарьова, Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами / Н. Пономарьова. - С.47-51
Кл.слова: IT-спеціальності, професійна орієнтація, інформатика
Манюк, Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття / Л. Манюк, Н. Кучумова. - С.52-59
Батечко, Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.60-68
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотиваційна сфера, професійний розвиток
Лисенко, О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти / О. Лисенко. - С.68-73
Кл.слова: дистанційні технології, зворотній зв'язок, післядипломна освіта
Горбенко, Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект / Г. Горбенко, К. Борзаківська. - С.73-79
Кл.слова: брендинг освітньої установи, імідж, інтерактивні засоби
Кудлай, А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.79-85
Кл.слова: електронні ресурси, інформаційні технології, мобільні пристрої
Опалюк, Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя / Т. Опалюк. - С.85-92
Кл.слова: соціальна рефлексія, інтерактивні технології, інтеграційні процеси
Ситник, О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії / О. Ситник. - С.93-98
Кл.слова: т'ютор, освіта дорослих, кваліфікаційна підготовка
Мельник, Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії / Н. Мельник. - С.98-108
Кл.слова: сертифікація, професійні профілі, кваліфікація
Петрухан-Щербакова, Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд / Л. Петрухан-Щербакова. - С.108-113
Кл.слова: соціальна робота, соціальний працівник, ефективність
Дурдас, А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки / А. Дурдас. - С.113-120
Кл.слова: вища освіта, оцінювання якості, університетська освіта
Соколова, І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності / І. Соколова. - С.121-130
Кл.слова: акредитаційна експертиза, ліцензування, оцінювання
Tryhub, I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» / I. Tryhub. - С.131-137
Кл.слова: освітній модуль, якість освіти, найковий ступінь PhD
Сердюк, Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти / Т. Сердюк. - С.137-144
Кл.слова: акредитація, якість знань, освітній процес
Лісовець, О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників / О. Лісовець. - С.145-151
Кл.слова: інтегративність, міждисциплінарність, системний підхід
Velykzhanina, D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency / D. Velykzhanina. - С.152-158
Кл.слова: життєва компетентність, соціальний педагог, професійна підготовка
Моренко, О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери / О. Моренко. - С.158-164
Кл.слова: інновація, проект, соціальна робота
Ступак, О. Сутність поняття «соціальна активність молоді» / О. Ступак. - С.164-171
Кл.слова: активна особистість, ініціативність, соціальна ініціатива
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Литвин, Лілія Володимирівна.
    Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 4. - С. 54-59. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
кваліфікація -- кваліфікаційні галузі навчання -- компетенції

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

7.


    Мельник, Н.
    Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії [Електронний ресурс] / Н. Мельник. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 98-108, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)98108. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
сертифікація -- професійні профілі -- кваліфікація -- британські -- дошкільні педагоги
Анотація: У статті визначено сутнісний зміст поняття «кваліфікація» у європейській науковій термінології, проаналізовано його контекстуальні особливості. Встановлено особливості потрактування поняття «кваліфікаційні вимоги» у контексті європейського освітнього простору, охарактеризовано документи, які засвідчують кваліфікацію педагога у європейських країнах, а також розтлумачено терміносполучення «кваліфікований дошкільний педагог» у контексті європейського виміру вищої освіти. Автором розгорнуто представлено аналіз особливостей кваліфікації дошкільних педагогів у Великій Британії. Визначено чинники, що впливають на формування кваліфікаційних вимог та на зміст професійної компетентності. Охарактеризовано основні професійні профілі та профілі професійної компетентності дошкільних педагогів у Британії, окреслено основні суперечності у присвоєнні кваліфікацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Кристопчук, Т.
    Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 63-67, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.6367. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
національний стандарт -- нормативно-правове забезпечення -- професійний -- стандартний макет -- професійний тренінг
Анотація: У статті проаналізовано нормативно-правове забезпечення розвитку професійних стандартів у контексті безперервної освіти в європейських країнах та в Україні. Виокремлено типи професійних стандартів у країнах Європейського Союзу, які використовуються в системі професійної освіти. Представлена типова модель професійного стандарту підготовки фахівців. Висвітлено принципи розвитку професійних стандартів у системі національної освіти: оцінка вимог до загальних та професійних компетенцій певних трудових функцій та використання загальних критеріїв їх формування; об’єктивність визначення найменувань, змісту та обсягу трудових функцій за видами роботи; з урахуванням успішного міжнародного досвіду країн. Для нього характерна програма професійної підготовки фахівців у Німеччині «Інновації у професійній підготовці», принципами якої є: оптимізація професійної підготовки для громадян з низьким рівнем доходу, що потребує реорганізації системи фінансового забезпечення; забезпечення через корпоративне навчання для оптимізації переходу від однієї кваліфікації до іншої; гнучкість професійної освіти; розширення баз практики; збільшення можливостей працевлаштування; розширення можливостей переходу від однієї кваліфікації до іншої; підвищення мобільності та рівня освіти; зміцнення подвійної системи освіти; співпраця в галузі промисловості, освіти та політики. Здійснено порівняльний аналіз концепцій, що складають науковий тезаурус вивчення стандартів професійної підготовки в країнах Європейського Союзу. Зазначається, що в європейському науковому дискурсі використовуються різні назви для позначення кваліфікацій, визначених у ЄС певними особливостями: національна професійна кваліфікація; атестаційна професійна кваліфікація; професійна кваліфікація. Визначено підходи до професійних стандартів у європейському освітньому просторі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Ivashnova, S.
    How teachers choose training courses. Empirical research results [Електронний ресурс] / S. Ivashnova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P33-43, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальні курси -- вчителі -- глибинне інтерв’ю -- компетентність -- кваліфікація
Анотація: Стаття презентує результати дослідження індивідуальних стратегій вибору навчальних курсів педагогічними працівниками закладів загальної середньої освіти. У статті обґрунтовано вибір методів дослідження та засобів для обробки результатів, описана методика підготовки сценарію глибинного інтерв’ю, його проведення, аналізу. Результати експерименту підтвердили наявність зв’язку між рівнем прояву зовнішнього негативного компоненту мотивації до професійного розвитку та обчисленим за результатами контент-аналізу глибинного інтерв’ю коефіцієнтом Яніса, за допомогою якого встановлюється співвідношення позитивних та негативних оцінок по відношенню до блоків питань. У процесі дослідження уточнено освітній запит педагогів (практичні інструменти для педагога, обмін досвідом, професійне спілкування), який переважно орієнтований на оновлення способів дій, що свідчить на (усвідомлену чи ні) недостатню ефективність традиційних професійних технологій. Виявлені стратегії вибору (орієнтація на думку значимих осіб та врахування особливостей професійної діяльності) потрібно враховувати не лише під час розроблення нових навчальних курсів, а й під час їх просування на ринку освітніх послуг. Дослідницька група підготувала відповідні рекомендації для розробників. За результатами дослідження розроблені методичні рекомендації для системи післядипломної педагогічної освіти. Експеримент, який проводиться у 22 закладах освіти в м. Києві (Україна) та охоплює понад 1750 педагогів, потребує перевірки в інших умовах (маленькі школи у віддалених регіонах, обласні та районні центри), оскільки не виокремлено вплив мегаполісу на активність педагогів у програмі та інші регіональні чинники, які можуть бути важливими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Мирошніченко, О.
    Мікрокваліфікації для професійного розвитку викладачів: досвід відкритого університету (Сполучене Королівство) [Електронний ресурс] / О. Мирошніченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - С. 125-140, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
мікрокваліфікації -- персоналізована освіта -- післядипломне навчання -- професійна освіта -- Open University
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню ролі мікрокваліфікацій у професійному розвитку викладачів на прикладі Open University (UK). Наголошено, що впровадження мікрокваліфікацій є сучасним трендом у Європейському просторі вищої освіти. Акцентовано відсутність загальноприйнятого визначення мікрокваліфікацій; підкреслено як їхні переваги над традиційними системами професійного розвитку викладачів, так і недоліки їх запровадження. З’ясовано, що зростання кількості і ролі мікрокваліфікацій у Сполученому Королівстві Великої Британії і Північної Ірландії та відсутність загальновизнаного розуміння змусили Quality Assurance Agency (Агентство із забезпечення якості) окреслити необхідні характеристики мікрокваліфікацій: чітко визначені вимоги до прийому і доступу (включаючи визнання попереднього навчання); проєктування курсу, зокрема навчання, викладання, оцінювання й атестацію; результати навчання і навички; сертифікацію курсу; стандартні механізми забезпечення якості. Визначено, що мікрокваліфікації засновані на змісті, що вивчається на «мікрорівні», тобто самостійному, але меншому, ніж ступенева кваліфікація. Проаналізовано досвід Open University в запровадженні мікрокваліфікацій для професійного розвитку викладачів на прикладі мікрокредиту «Наставництво та коучинг у професійному навчанні». Зазначено, що Open University сприяє гнучкій, інклюзивній, адаптивній, доступній системі післядипломного навчання, що спирається на самостійність та автономію тих, хто навчається, а мікрокваліфікації дозволяють слухачам набути практичних навичок, що відповідають їхнім кар’єрним прагненням і особистим інтересам, без отримання повного освітнього ступеня.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)