Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1435)Каталог авторефератів та дисертацій (91)Мережеві ресурси (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 180
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Stoika, Olesia.
    Teacher’s digital competence in the european educational discourse [Електронний ресурс] / O. Stoika. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P112-122, DOI 10.28925/2617-5266.2023.813. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
цифрові компетенції -- вчителі -- освіта -- оцінювання -- рекомендації -- міжнародні ініціативи
Анотація: У статті висвітлено ключові принципи формування цифрової компетентності вчителя. Мета статті – висвітлити особливості формування цифрової компетентності вчителя з урахуванням європейських підходів до цього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Cherepiekhina, Olha.
    Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Cherepiekhina. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P123-133, DOI 10.28925/2617-5266.2023.88. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
розвиток педагогічної компетентності -- викладачі психології -- формальна освіта -- неформальна освіта -- магістерська програма -- студенти магістратури
Анотація: У статті викладено авторські ідеї щодо розвитку педагогічної компетентності викладачів психології (магістрів) в сучасних умовах ВНЗ України, що є результатом лонгітюдного науково-педагогічного дослідження, розпочатого у 2008 р. на базі ВНЗ України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Kostiuk, Olha.
    Aesthetic perception of colour in training of design students [Електронний ресурс] / O. Kostiuk. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P134-145, DOI 10.28925/2617-5266.2023.89. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
естетичне сприйняття -- колір -- компетентність -- кольорова компетентність
Анотація: У статті розглядаються аспекти колористичної підготовки студентів-дизайнерів, розглядається поняття колористичної компетентності та її значення в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дизайну.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: В505452853/2021/10
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2021р. № 10
Зміст:
Андрієвська, В. М. Інструментальна підтримка використання елементів stem-освіти у навчанні молодших школярів / В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко. - С.1-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Анісімова, О. Е. Використання засобів дистанційного навчання у професійній підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Е. Анісімова. - С.10-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Афанасьєва, Т. О. Організація ефективної командної взаємодії в умовах дистанційної роботи педагогічних працівників / Т. О. Афанасьєва, Є. О. Гревцева. - С.20-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойчук, В. М. Підготовка майбутніх викладачів художньо-мистецьких дисциплін за допомоги інноваційних технологій в освіті / В. М. Бойчук, В. О. Уманець, Г. Фу. - С.33-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильченко, Л. В. Досвід реалізації дистанційного навчання в умовах пандемії / Л. В. Васильченко, Н. М. Шацька. - С.43-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Волянюк, А. С. Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання / А. С. Волянюк. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Девін, В. В. Комп'ютерні технології в розрахунку геометричних характеристик складених перерізів / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега. - С.67-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Друшляк, М. Г. Ефективні форми навчання для підвищення кваліфікації вчителів / М. Г. Друшляк, А. О. Юрченко, А. М. Розуменко. - С.77-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Кропочева, Н. М. Інформаційно-бібліотечні ресурси з питань педагогіки та освіти (за матеріалами сайтів бібліотек університетів німеччини) / Н. М. Кропочева. - С.89-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьмінська, О. Г. Засоби підтримки життєвого циклу наукового дослідження: цифровізація наукової комунікації та рекомендації магістрам / О. Г. Кузьмінська. - С.103-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Luhova, Т. А. Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning / Т. А. Luhova. - С.116-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Могілевська, В. М. Змішане навчання як ефективний інструмент професійного розвитку педагогів позашкільної освіти / В. М. Могілевська, О. І. Сібіль, О. О. Барліт. - С.136-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Морзе, Наталія Вікторівна. Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти / Н. В. Морзе, М. В. Василенко, Є. М. Смирнова-Трибульска. - С.149-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Наливайко, О. Модель проектної діяльності здобувачів освіти в цифровому просторі на прикладі дисциплін педагогічного циклу / О. Наливайко. - С.166-179. - Бібліогр. в кінці ст.
Порядченко, Л. А. Використання інтернет-сервісу доповненої реальності blippar як засобу формування читацької компетентності другокласників / Л. А. Порядченко, І. О. Вдовика. - С.180-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Сокол, І. М. Дистанційне викладання інформатики: особливості, проблеми, цифрові інструменти / І. М. Сокол, К. В. Стадниченко. - С.191-202. - Бібліогр. в кінці ст.
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Підготовка майбутніх педагогів до діджиталізації в ранньому навчанні іноземних мов / А. В. Соломаха. - С.203-215. - Бібліогр. в кінці ст.
Староста, В. І. Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури / В. І. Староста. - С.216-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Цирульник, С. М. Програмно-апаратний комплекс "arduino learner kit" / С. М. Цирульник. - С.231-240. - Бібліогр. в кінці ст.
Шувалова, О. І. Методика навчання мови html та css стилів в дисципліні інформатика для студентів педагогічних вишів / О. І. Шувалова. - С.241-253. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: В505452853/2017/3
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2017р. № 3
Зміст:
Alvarez, I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums / I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero
Кл.слова: навчання, веб-тексти
Buinytska, O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment / O. Buinytska, B. Hrytseliak
Кл.слова: інтеграція, інформаційно-освітні, електронне середовище
Drlik, M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions / M. Drlik [и др.]
Інші автори: Svec P., Capay M., Tomanova J.
Кл.слова: навчально-аналітична, вищі навчальні заклади
Dumych, I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space / I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva
Кл.слова: системний підхід, інформаційні системи, веб-простір
Gladun, M. Tools for inquiry-based learning in primary school / M. Gladun, D. Buchynska
Кл.слова: опитування, початкова школа
Ilich, L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives / L. Ilich, О. Akilina
Кл.слова: ІКТ, ринок праці
Kasatkin, D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment / D. Kasatkin, O. Kasatkina
Кл.слова: дидактичні принципи, комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta, О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect / О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina
Кл.слова: мислення, сприймання
Liakh, T. Students standing before the distance learning in institution of higher education / T. Liakh, T. Spirina, A. Popova
Кл.слова: дистанційне навчання, студенти, навчальний заклад
Morze, N. Formation students’ ict competence: case study / N. Morze [и др.]
Інші автори: Barna O., Kuzminska O., Vember V.
Кл.слова: студентська компетенція, тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur, E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources / E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska
Кл.слова: електронне навчання, навички вчителів
Ramskyi, А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks / А. Ramskyi, S. Khazina
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, рейтинг банків
Shelomovska, O. The ICT potential for teaching sociological courses / O. Shelomovska [и др.]
Інші автори: Sorokina L., Romaniukha M., Bohomaz K.
Кл.слова: ІКТ потенціал, викладання, соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska, E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects / E. Smyrnova-Trybulska
Кл.слова: мережа, міжнародні дослідження, ефективність
Stoikova, V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations / V. Stoikova
Кл.слова: кластеризація, підвищення кваліфікації, мережеві освітні організації
Strutynska, O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey / O. Strutynska, M. Umryk
Кл.слова: ІКТ інструменти, тенденції, опитування
Varchenko-Trotsenko, L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova
Кл.слова: е-портфоліо, оцінювання студента
Vasylenko, S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school / S. Vasylenko
Кл.слова: мультимедійні плати, інтерактивні вправи, початкова школа
Сабліна, М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів / М. А. Сабліна
Кл.слова: середовище learningapps, фахова підготовка студентів
Воротникова, І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів / І. П. Воротникова
Кл.слова: інструмени lmsmoodle , післядипломна освіта
Мокрієв, М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання / М. В. Мокрієв
Кл.слова: електронненавчання, дистанційна освіта, заочне навчання
Степура, І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів / І. С. Степура
Кл.слова: навчальні експерименти, лабораторія Goldi
Гладкова, В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти / В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко
Кл.слова: сервіси google, середня освіта
Линьов, К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти / К. О. Линьов, В. К. Линьов
Кл.слова: ІКТ-компетентність, керівник закладу, управління
Орлова, Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління / Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова
Кл.слова: інформаційні технології, корпоративне управління, впрвадження
Поспєлова, Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні / Т. В. Поспєлова
Кл.слова: ІКТ, управління
Скакаліна, О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем / О. В. Скакаліна
Кл.слова: мульти-етапна оптимізація, територіально-розподільні системи
Сосновська, О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора / О. О. Сосновська, Н. П. Мазур
Кл.слова: фінансова стійкість, страховик, табличний процесор
Dos, Reis A. Digital storytelling and technologies / Reis A. Dos
Кл.слова: цифрові розповіді, технології
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]
Інші автори: Ogrodzka-Mazur E., Pinto P., Glazunova O., Malach J., Zabolotna V., Balyk N.
Кл.слова: електронне середовище, сучасний університет, іноземні експерти
Rafael, M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling / M. E. Rafael [и др.]
Інші автори: Masa J. A., Delgado S. C., Puerto G. D., Esteban P. G., Alonso L., Tosina R. Y.
Кл.слова: цифрові розповіді, спосіб вимірювання
Буров, О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності / О. Ю. Буров
Кл.слова: людиноцентричні системи, навчальна діяльність, трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету / О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко
Кл.слова: наукове декларування, е-середовище, університет
Глазунова, О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ / О. Г. Глазунова [и др.]
Інші автори: Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П., Корольчук В. І.
Кл.слова: хмарні сервіси, проектна робота, microsoft та google
Житєньова, Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця / Н. В. Житєньова
Кл.слова: електронне портфоліо, самопрезентація, фахівець
Захар, О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики / О. Г. Захар, Т. В. Тихонова
Кл.слова: інформаційне-освітнє, підвищення кваліфікації, вчителі інформатики
Золочевська, М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська
Кл.слова: МВОК, навчальні курси, платформа
Кухаренко, В. М. Особливості електронного університету / В. М. Кухаренко
Кл.слова: електронний університет
Кушнір, Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти / Н. О. Кушнір [и др.]
Інші автори: Валько Н. В., Осипова Н. В., Кузьмич Л. В.
Кл.слова: stem-освіта, відкриті освітні ресурси
Марухленко, О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах / О. В. Марухленко
Кл.слова: стратегічне планування, вищі освітні заклади
Машкіна, І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика" / І. В. Машкіна, Т. І. Носенко
Кл.слова: соціальна інформатика, проектно-орієнтоване
Морзе, Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу / Н. В. Морзе, С. М. Співак
Кл.слова: ІКТ-компетентність, хмароорієнтоване, освітнє середовище
Муращенко, Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти / Т. В. Муращенко
Кл.слова: дистанційне навчання, якісна освіта
Білоус, В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи / В. В. Білоус
Кл.слова: мобільні додатки, підвищення мотивації, молодша школа
Osmolyk, K. Inftuence of e-learning on the development of the country / K. Osmolyk
Кл.слова: електронне навчання, розвиток країни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), Online (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), Online (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Інноваційні методики електронного навчання / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі

6.
Шифр: В505452853/2015/1
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2015р. № 1 . - 77.00, грн.
Зміст:
Морзе, Наталія Вікторівна. Вступне слово / Н. В. Морзе. - С.7-11
Кл.слова: відкрита освіта, дистанційне навчання, прозорість освітньої системи
Болілий, Василь Олександрович. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету / В. О. Болілий, В. В. Колотій. - С.12-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкрита освіта, освітнє е-середовище університету, вікі-технології
Бучинська, Дар’я Леонідівна. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення / Д. Л. Бучинська. - С.30-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес, нтернет-покоління, покоління Z
Воротникова, Ірина Павлівна. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті / І. П. Воротникова. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: е-навчання, післядипломна педагогічна освіта, дистанційне навчання
Захар, Ольга Германівна. ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування / О. Г. Захар. - С.48-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність, цифрова компетентність, професійний розвиток
Іванов, Сергій Аркадійович. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму / С. А. Іванов. - С.66-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конструктивізм, інформація, медіа
Касаткін, Дмитро Юрійович. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С.77-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація, мультимедіа, медіа
Кушнір, Наталія Олександрівна. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько. - С.88-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденції освіти, хмарні технології, покоління міленіум
Морзе, Наталія Вікторівна. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко. - С.101-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальне середовище, wiki-технологія, вікі-портал
Петрович, Сергій Драганович. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі / С. Д. Петрович. - С.117-127. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інтернет речей, QR-квест
Седов, Віктор Євгенович. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача / В. Є. Седов. - С.128-141. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, електронне навчання, педагогічні технології
Сороко, Наталія Володимирівна. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії) / Н. В. Сороко. - С.142-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність, оцінювання
Степура, Іван Сергійович. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua / І. С. Степура. - С.154-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові конференції, наукові е-журнали, відкриті системи
Тихонова, Тетяна Валентинівна. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура" / Т. В. Тихонова. - С.164-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатична компетентність, інформаційна культура, інформативний продукт
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів / А. В. Тютюнник. - С.180-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: IKT, Soft skills, хмарні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: В505452853/2016/2
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2016р. № 2 . - 90.60, 87.00, грн.
Зміст:
Alonso-Diaz, L. A model to assess online learning: analysis and proposal / L. Alonso-Diaz [и др.]. - С.1-5
Інші автори: Tosina Y., Puerto G. D., Esteban P. G., Masa J. A.
Dolynskyi, Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions / Y. V. Dolynskyi. - С.6-13
Gladun, M. A. Using gamification as a way of increasing students motivation0 / M. A. Gladun. - С.14-19
Kuzminska, O. H. Crowdsourcing and higher education / O. H. Kuzminska. - С.20-26
Makhachashvili, R. K. Open verbal e-environment: research pemises and ict tools / R. K. Makhachashvili. - С.27-33
Malach, J. The conceptual bases for designing module "tools for adaptive learning and learning styles" within mooc course "ict tools for e-learning" / J. Malach [и др.]. - С.34-40
Інші автори: Kostolanyova K., Kostolanyova K., Kostolanyova K., Chmura M., Nagyova I., Prextova T.
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]. - С.34-40
Інші автори: Smyrnova-Trybulska E., Drlik M., Alvarez I.
Morze, N. V. Introduction of steam education education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing / N. V. Morze, L. O. Varchenko-Trotsenko, A. V. Tiutiunnyk. - С.41-50
Pavlova, H. Open educational resources development: threats and opportunities / H. Pavlova. - С.51-59
Антошків, М. С. Blended learning як перспективна технологія навчання вищої алгебри майбутніх вчителів математики / М. С. Антошків, О. О. Требенко. - С.76-83
Барна, О. В. Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики / О. В. Барна. - С.84-92
Березенська, С. М. Засоби e-learning в організації роботи з теоретичним контентом з технічних дисциплін / С. М. Березенська. - С.93-101
Березуцький, В. І. Електронний конспект лекції у вищої медичної школі / В. І. Березуцький. - С.102-106
Буйницька, О. П. Вебометричний рейтинг як інструмент оцінювання якості відкритого освітнього е-середовища університету / О. П. Буйницька, І. С. Степура, В. А. Смірнова. - С.107-119
Вембер, В. П. Створення інтерактивного дидактичного матеріалу в процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики / В. П. Вембер. - С.137-144
Воротникова, І. П. Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ / І. П. Воротникова. - С.145-155
Гордійчук, Г. Б. Використання інформаційно-освітнього порталу педагогічного університету для надання якісної освіти студентам заочної форми навчання / Г. Б. Гордійчук, Л. Л. Коношевський. - С.156-162
Дєнічєва, О. І. Вплив тенденцій розвитку гуманітарної освіти австрії на формування відкритого освітнього простору / О. І. Дєнічєва. - С.163-169
Іванов, І. С. Інтелект і медіаінформаційна компетентність / І. С. Іванов, Л. С. Іванова. - С.179-191
Кадемія, М. Ю. Дистанційне навчання у віртуальному університеті як спосіб доступу до якісної освіти / М. Ю. Кадемія, В. О. Уманець. - С.192-198
Кожедуб, Л. Г. Використання віртуального інформаційного простору у процесі самостійної підготовки майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.199-203
Кушнір, Н. О. Підвищення кваліфікації викладачів університету як елемент розвитку інформаційно-освітнього середовища університету / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько, М. О. Вінник. - С.204-214
Олійник, Н. Ю. Зворотний зв’язок у електронному навчанні як педагогічна проблема / Н. Ю. Олійник. - С.215-225
Скакаліна, О. В. Застосування інтелектуальних інформаційних технологій в процесі керування інтеграцією наукового та педагогічного профілів ВНЗ / О. В. Скакаліна. - С.226-239
Степура, І. С. Особливості використання системи wordpress при реалізації сайту видання "Грінченко-інформ" / І. С. Степура. - С.240-243
Фамілярська, Л. Л.[ Ресурси відкритого освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти / Л. Л.[ Фамілярська. - С.244-252
Шовкун, В. В. Використання дистанційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики / В. В. Шовкун. - С.265-272
Шталтовна, Ю. А. Демократизація освітнього середовища університету як стратегія розвитку вищої освіти / Ю. А. Шталтовна. - С.273-282
Штихалюк, О. П. Взаємодія суб’єктів освітнього процесу при використанні дистанційної форми навчання в початковій школі / О. П. Штихалюк [и др.]. - С.283-289
Інші автори: Юхно І. А., Бабич Я. С., Нечаєва О. С.
Василенко, С. В. Використання мультимедійних дощок у процесі формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів / С. В. Василенко. - С.127-136
Бучинська, Д. Л. Використання хмаро-орієнтованих технологій для удосконалення професійної діяльності викладача / Д. Л. Бучинська. - С.120-126
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), Ф3 (1), Ф2 (1)

Учбова література:
ФПО / КНМ / 011 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 9 / ОСН
ФПО / КНМ / 011 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФПО / КНМ / 012 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФПО / КНМ / 013 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті / 11 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: В505452853/2018/5
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2018р. № 5
Зміст:
Авраменко, У. Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти / У. Авраменко. - С.1-9
Антохова, А. Електронні підручники: аналіз пропозицій та досвіду впровадження в освітню практику / А. Антохова. - С.10-22
Bilous, V. Methods of determination of the level of formation of critical thinking in kids of elementary school / V. Bilous. - С.23-28
Буйницька, О. Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра / О. Буйницька. - С.29-40
Вембер, В. Використання екосистеми go-lab для організації дослідницього навчання / В. Вембер. - С.41-50
Воскобойнікова-Гузєва, О. Вебінар як засіб реалізації освітніх проектів громадської організації / О. Воскобойнікова-Гузєва. - С.51-57
Gladun, M. Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment / M. Gladun, D. Nastas, S. Spivak. - С.58-65
Даниско, О. Електронний навчальний курс як засіб ресурсної підтримки професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання / О. Даниско. - С.66-76
Девін, В. Використання програмного комплексу mdsolids у викладанні дисципліни "Механіка матеріалів і конструкцій" / В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов. - С.77-87
Дудка, О. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch / О. Дудка, О. Власій, Н. Магомета. - С.88-96
Житєньова, Н. Потенціал технологій візуалізації в навчанні шкільного курсу математики / Н. Житєньова, В. Шигимага. - С.97-106
Іващенко, М. Swot-аналіз процесу впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти / М. Іващенко, Т. Бикова. - С.107-115
Кадемія, М. Психолого-педагогічні принципи навчання впродовж життя в сучасному суспільстві / М. Кадемія, А. Кобися, В. Кобися. - С.116-122
Канюка, І. "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності / І. Канюка, Л. Сердюк. - С.123-132
Koryakin, O. Use of multimedia technologies in the process of training of future bachelors of musical art / O. Koryakin. - С.133-139
Kravchyna, T. Types of interactive methods of teaching english for technical students / T. Kravchyna. - С.140-145
Кулімова, Ю. Підготовка майбутніх педагогів до використання фототерапії засобами цифрових технологій / Ю. Кулімова. - С.146-152
Машкіна, І. Закордонний досвід формування магістерських програм з спеціальності "Urban-інформатика" / І. Машкіна, Т. Носенко. - С.153-159
Морзе, Н. Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності / Н. Морзе, С. Василенко, М. Гладун. - С.160-177
Морзе, Н. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти / Н. Морзе, О. Струтинська, М. Умрик. - С.178-187
Osmolyk, K. Electronic social art / K. Osmolyk, J. Toit. - С.188-196
Павлюк, Р. Розвиток дослідницької компетеності магістрантів спеціальності "Соціальна робота" у процесі роботи з електронним навчальним курсом "Професійне спілкування іноземною мовою" / Р. Павлюк. - С.197-209
Тихонова, Т. Computational thinking як сучасний освітній тренд / Т. Тихонова, Г. Кошкіна. - С.210-221
Фамілярська, Л. Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти / Л. Фамілярська. - С.222-231
Folomieieva, N. Method of use of technical tools and software in the processes of professional training of future artist-vocalist / N. Folomieieva. - С.232-239
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: В505452853/2019/6
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2019р. № 6
Зміст:
Reis, A. How does our brain change during the learning process / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: електронне навчання, мультимедіа, біхевіоризм
Генсерук, Г. Цифрова компетентність як одна із професійно значущих компетентностей майбутніх учителів / Г. Генсерук. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, цифрова компетентність
Гребеник, І. Формування цифрової компетентності керівників навчальних закладів / І. Гребеник. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність, Інтернет технології, ІКТ компетентність
Кушнірук, А. Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти / А. Кушнірук. - С.26-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційний простір, заклади загальної середньої освіти, засоби організації електронного навчання
Лісаковська, О. Розвиток ІК-компетентності педагога для роботи в системі е-навчання / О. Лісаковська. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні ІК-компетентності, електронне навчання, e-learning
Морзе, Н. Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес / Н. Морзе, В. Вембер. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: оцінювання, формувальне оцінювання, пірінгове оцінювання
Покришень, Д. Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики / Д. Покришень, С. Олексієнко. - С.55-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, інформатика, підвищення кваліфікації
Продан, М. Розвиток цифрової компетентності сучасного вчителя / М. Продан. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, школа, компетентність
Рябко, А. Автоматизація установок для лабораторного практикуму з молекулярної фізики з використанням апаратно-програмної платформи Arduino / А. Рябко, В. Толмачов. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: автоматизація, лабораторна робота, обладнання
Varchenko-Trotsenko, L. The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space" / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Вікі-портал, wiki-технологія, проектна діяльність
Веремей, Є. Використання формуючого оцінювання в електронному навчальному курсі / Є. Веремей. - С.90-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Електронне навчання, електронний навчальний курс, контроль навчальної діяльності
Воротникова, І. Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті / І. Воротникова. - С.101-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова компетентність вчителя, післядипломна освіта, неформальна післядипломна освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: В505452853/2020/8
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2020р. № 8
Зміст:
Chaikovska, O. The impact of podcasts designed through audacity on improving grammar skills / O. Chaikovska. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: подкасти, цифрова грамотність, особливості
Девін, В. В. Використання некомерційного навчального програмного забезпечення для розрахунку стержневих конструкцій / В. В. Девін, В. С. Ткачук, В. Ю. Бурдега. - С.8-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: будівельна механіка, опір матеріалів, механіка матеріалів і конструкцій
Друшляк, М. Г. Технологія SAMR впровадження засобів комп’ютерної візуалізації в освітній процес з метою формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики / М. Г. Друшляк. - С.17-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: технологія, засоби комп’ютерної візуалізації, візуально інформаційна культура
Koryakin, O. Тhe methodological support of sound engineering training of future masters of musical art / O. Koryakin. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедіа, музичне мистецтво, звукорежисура
Кулімова, Ю. Г. Використання веб-технологій у процесі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / Ю. Г. Кулімова. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійно-педагогічна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології
Лугова, Т. А. Наратив та сторітелінг в знанієвій структурі навчально-ділової відео гри як чинники синергії інформаційних технологій та духовно-орієнтованої педагогіки / Т. А. Лугова. - С.42-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійні компетенції, прийняття управлінських рішень, наратив і сторітелінг навчальної гри
Мокрієв, М. В. Інтеграція навчально-наукових підсистем в єдине інформаційно-освітнє середовище / М. В. Мокрієв. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, вищий навчальний заклад, інтеграція
Морзе, Н. В. Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти / Н. В. Морзе, В. О. Кучеровська, Є. М. Смирнова-Трибульська. - С.72-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова трансформація середньої освіти, цифровізація, самооцінювання
Морзе, Н. В. Організація STEAM-занять в інноваційному класі / Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко. - С.88-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екосистема STEAM-навчання, STEAM-освіта, STEAM-заняття
Nalyvaiko, O. The use of the mobile application "DROPS" in the process of learning foreign languages / O. Nalyvaiko, A. Vakulenko, U. Zemlin. - С.107-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вивчення іноземних мов, мобільний додаток Drops, освітня програма
Cоломаха, А. В. Застосування цифрових технологій для формування іншомовної граматичної компетенції у процесі раннього навчання іноземних мов (на прикладі німецької мови) / А. В. Cоломаха. - С.121-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна граматична компетентність, раннє навчання іноземних мов, педагог з раннього навчання іноземних мов
Терлецька, Т. С. Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта" / Т. С. Терлецька. - С.136-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: масовий відкритий онлайн курс, дистанційне навчання, освітній процес
Тітаренко, С. А. Використання мультимедійних технологій для оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку / С. А. Тітаренко. - С.147-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мультимедійні технології, рухова активність, фізичне виховання
Волошина, Т. В. Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання / Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування, платформи для формування практичних навичок з програмування, критерії добору
Воробець, О. Д. Засоби мобільних технології у контексті формування культури професійного мовлення майбутніх учителів / О. Д. Воробець, Л. В. Ілійчук. - С.165-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетенція, культура мовлення, мобільні технології
Тимофєєва, Г. В. Українські університети в рейтингах публікаційної активності 2019 року / Г. В. Тимофєєва, Т. С. Опришко. - С.174-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: публікаційна активність, рейтинг публікаційної активності, цитованість
Морзе, Н. В. Шляхи розвитку smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) / Н. В. Морзе, Л. С. Непреєнко, Є. М. Смирнова-Трибульска. - С.191-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: SMART-університет, компоненти е-простору сучасного університету, цифрові компетентності
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)