Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (676)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Datsenko, T.
    Social media and higher education institutions: using social networks to recruit students [Електронний ресурс] / T. Datsenko, О. Vyhovska, A. Sinko. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P91-99, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
заклад вищої освіти -- маркетинг вищої освіти -- соціальні медіа -- соціальні мережі -- рекрутинг студентів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Vyhovska, О.
Виговська Ольга
Sinko, A.
Сінько Андрій
Даценко Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Тимчик, О.
    Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців [Електронний ресурс] / О. Тимчик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 310-320, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.310320. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові елементи -- педагогічні кадри -- сайт
Анотація: Сучасні школи потребують кваліфікованих педагогів, здатних надавати якісні освітні послуги. У вирішенні цього питання може допомогти послідовна маркетингова програма, елементи якої знаходять відображення на сайтах шкіл. Автор пропонує використовувати орієнтування маркетингових дій школи на співробітників (маркетинг персоналу),що сприятиме її привабливості для молодих фахівців, допоможе у конкурентній боротьбі за висококваліфікованих педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Крохмаль, Н.
    Класифікація технологій управління закладами освіти [Електронний ресурс] / Н. Крохмаль, С. Мирошниченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 36-50, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- класифікація -- технології управління -- управління
Анотація: У статті на основі системного аналізу, методів класифікації та систематизації запропонована класифікація технологій управління закладами освіти на основі п’яти груп функціональних процесів, притаманних будь-якій організації: виробництво; маркетинг; фінанси; робота з кадрами (управління персоналом); облік і аналіз господарської діяльності. Зазначено, що класифікація технологій управління закладами освіти має враховувати сучасний стан, умови та процеси, що відбуваються в зовнішньому середовищі та впливають на функціонування внутрішнього середовища закладу освіти. Охарактеризовано кожну технологію управління закладом освіти, що входить до класифікації: функціональні процеси виробництва та управління ними (стратегічне планування, сценарне планування, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), процесно-орієнтоване управління, аутсорсинг, бізнес-інженіринг/інженіринг, реінженіринг); управління маркетингом (освітній маркетинг, сегментування ринку, система управління взаємодією з клієнтами (CRM), бренд-стратегія, технології «public relations», бенчмаркінг); управління фінансами (бюджетування, бенчмаркінг, фінансовий контролінг, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), фандрайзинг); робота з кадрами (управління персоналом) (управління знаннями/менеджмент знань, коучинг); управління обліком і аналізом господарської діяльності (бюджетування, ключові компетенції). Класифікація враховує технології управління внутрішньоорганізаційними процесами, що пронизують усі групи перерахованих технологій – інноваційні, інформаційні та SMART-технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Дод.точки доступу:
Мирошниченко, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Соболєва-Терещенко, О.
    Типологія каналів дистрибуції надання освітніх послуг вищими навчальними закладами [Електронний ресурс] / О. Соболєва-Терещенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 60-65, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)6065 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- маркетинг -- канали дистрибуції -- освітні послуги
Анотація: У запропонованій статті розглянуто типологію каналів дистрибуції освітніх послуг відповідно до специфіки вищих навчальних закладів. Визначено, що Євроінтеграція та стрімкий розвиток інформаційних технологій призводить до виникнення нових каналів дистрибуції освітніх послуг, ефективне використання яких дає безумовну конкурентну перевагу сучасним вищім навчальнім закладам. Представлено можливі напрямки просування освітніх послуг із застосуванням існуючих каналів дистрибуції та надано рекомендації щодо їх використання
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)