Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (78)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=методика навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Попович, А. С.
    Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі [Електронний ресурс] / А. С. Попович. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 109-121, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.10921. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- дисципліна «Стилістика української мови -- методика навчання -- моделі реалізації принципу історизму -- освітній процес -- принцип історизму -- рівні вивчення історичних аспектів дисципліни
Анотація: У статті аналізуються теоретичні аспекти використання принципу історизму в навчанні стилістики майбутніх учителів української мови і літератури. Виокремлюються методологічний, морально-ціннісний та культурологічний підходи до застосування принципу історизму. Зважаючи на особливості організації освітнього процесу у вищих навчальних закладах, увага акцентується на навчальному (навчально-теоретичному й навчальнопрактичному), науковому та виховному рівнях вивчення історичних аспектів стилістики. Характеризуються основна, доповнювальна, самоосвітня та комплексна моделі реалізації принципу історизму.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Матвєйченко, Вікторія Вікторівна.
    Використання художнього тексту в процесі навчання писемного мовлення студентів мовних спеціальностей / В. В. Матвєйченко // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2015. - Вип. 1/2. - С. 101-105 . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Мовознавство--Лінгвістика--Мовлення

Кл.слова (ненормовані):
навчання іноземних мов -- художній текст -- методика навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Дика, Н.
    Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови [Електронний ресурс] / Н. Дика, О. Глазова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 48-54, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- морально-ціннісні орієнтації -- загальна середня освіта -- методика навчання -- українська мова
Анотація: У статті висвітлено особливості формування аксіологічного простору особистості у процесі навчання української мови. Проаналізовано наукові праці щодо висвітлення в них окресленої проблеми. Доведено, що останнім часом велику увагу зосереджують на вивченні цінностей в історичному контексті. Визначено передумови для формування ціннісних орієнтацій, які закладаються в дошкільному віці, проте саме формування відбувається у віці підлітковому, коли зростає зацікавлення питаннями моралі, етики, світогляду, а інтереси учня переключаються з конкретного на загальне. Наголошено, що структура ціннісних орієнтацій містить три компоненти: пізнавальний (усвідомлення сутності явища, його якостей і властивостей), емоційний (переживання цінності явища), мотиваційно-поведінковий (готовність діяти відповідно до усвідомленої цінності в ситуації вибору), на основі яких формуються критерії ціннісного вибору. З’ясовано, що вирішальна роль у формуванні в учнів ціннісних орієнтацій на уроках української мови належить дидактико-методичному ресурсові, тобто добору текстів і речень відповідного змісту та методично доцільної системи завдань до них, а також тем для творчих робіт та дискутування. Акцентовано увагу на структурно-функціональній технології формування морально-ціннісних орієнтацій на уроках української мови, яка містить етапи: інформаційно-пізнавальний, діяльнісно-практичний, узагальнювально-дискусійний. Наведено приклади різнорівневих вправ і завдань, що сприятимуть формуванню аксіологічного простору особистості учня.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Глазова, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)