Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (428)Каталог авторефератів та дисертацій (6)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=молодь<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
85,0я43
А 86


    Зюзіна, Тетяна Опанасівна.
    Сучасне мистецтво як об'єктетико-психологічного аналізу в навчально-виховному просторі університету [Електронний ресурс] / Т. О. Зюзіна. - Електронні текстові дані // Арт-простір : науковий журнал. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 2-5. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 85,0я43

Рубрики: Дидактика

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- культура постмодерну -- культура неомодерну -- гуманітарна підготовка
Анотація: У статті представлено шляхи інтеграції сучасного мистецтва у площину навчально-виховного процесу університету. Підкреслюється, що проблематика сучасного кіномистецтва надає мож-ливість глибокого осмислення широкого кола соціально-психологічних проблем, що турбують молодь.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 9 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

2.


    Varchenko-Trotsenko, L.
    The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space" = Організація проектної діяльності в рамках виробничої практики студентів спеціальності «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі» / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 81-89, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.8189. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
Вікі-портал -- wiki-технологія -- проектна діяльність
Анотація: Тенденційні зміни в суспільстві призводять до оновлення запитів роботодавців до нового покоління студентів. Молодь має вміти швидко засвоювати інформацію та працювати з великим об'ємом даних, мати навички комунікації та співпраці, інноваційні, життєві та кар’єрні навички, а також вміти критично мислити. Головною функцією сучасної освіти є формування саме цих навичок, а завданням закладу вищої освіти (ЗВО) є формування ефективного навчального середовища. В інформаційному суспільстві відомості та інформаційні процеси стають одними з найважливіших складових соціуму та життєдіяльності людини, що обумовлено зростаючими процесами глобальної інформатизації та комп'ютеризації різних сфер діяльності суспільства і людини. Вже сьогодні на базі цифрових технологій створюються, розвиваються та вдосконалюються наукові та виробничі технології, технології бізнесу, освітні технології тощо. У статті представлено особливості методу проектів та проектної діяльності. Акцентується увага на wiki-технології, як одній з форм інноваційних методичних технологій навчання для підтримки освітнього процесу, яка дозволяє змістовно спілкуватись у веб-просторі, обмінюватись досвідом, обговорювати важливі проблеми, співпрацювати та використовувати різноманітні освітні Веб-ресурси. Також в статті наголошується, що студенти можуть бути активними учасниками проектної діяльності, визначати його мету, завдання та шукати шляхи для їхнього вирішення. Для представлення результатів практики студентів спеціальності «Управління електронним навчанням у міжкультурному просторі» Київським університетом імені Бориса Грінченка було обрано платформу wiki та створено проект підтримки практики студентів магістратури «Педагогічна практика».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Tiutiunnyk, A.
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Струтинська, О.
    Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства / О. Струтинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 145-160, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрові технології -- покоління Y -- покоління Z -- "кліпове" мислення -- медіаграмотність
Анотація: Стаття присвячена особливостям сучасного покоління учнів і студентів; впливу цифрових технологій на їх розвиток. Сучасне покоління дітей народжується та зростає в умовах швидкого розвитку цифрових технологій, цифрової трансформації багатьох галузей суспільної діяльності тощо. Ці зміни молодь сприймає як повсякденні явища, це їх звичайний світ, в якому вони легко орієнтуються й приймають нові формати взаємодії природно. Для того, щоб ефективно навчати молодь, потрібно розуміти їх мотиваційні чинники, способи мислення, особливості сприйняття навчального матеріалу в умовах постійного використання ними цифрових технологій і цифрових пристроїв. У статті подано короткі характеристики поколінь відповідно до теорії поколінь Н. Хоува і У. Штрауса. Охарактеризовано особливості поколінь Y і Z, представниками яких є сучасні студенти та учні відповідно. Визначено, що навчання представників покоління Y істотно відрізняється від навчання студентів минулих років. Сучасні студенти мають ряд характеристик, які кардинально змінюють традиційний навчальний процес. Характерними особливостями представників покоління Z, до яких належать сучасні учні, є те, що вони ефективніше використовують технології. Таким чином, розуміючи ці особливості розвитку учнів і студентів, педагоги можуть підвищити й ефективність та результативність їх навчання. У дослідженні охарактеризовано вплив цифрових технологій на розвиток сучасної молоді, а саме визначено, яким чином діти залучені до використання цифрових технологій; як робота в онлайн середовищі та комунікація за допомогою цифрових пристроїв впливає на розвиток сучасного покоління; як це відрізняється від традиційних способів сприйняття даних та ін. Також розглянуто деякі негативні наслідки впливу цифрових технологій на сучасну молодь, розглянуто найпоширеніші загрози при роботі дітей в інтернеті та можливі шляхи забезпечення їх інформаційної безпеки. Результати проведеного дослідження показали важливість урахування особливостей сучасного покоління учнів і студентів для визначення шляхів ефективної педагогічної взаємодії з ними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Kwolek, Katarzyna.
    Wychowanie do odbioru kultury masowej / K. Kwolek // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 122-126, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.122126. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Культура

Кл.слова (ненормовані):
суспільство -- діти -- молодь -- засоби масової інформації -- масова культура
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.122126,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кволек Катержина


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Олексюк, Ольга.
    Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю / О. Олексюк, О. Лігус // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 68-75, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
ділова гра -- мистецька педагогіка -- синквейн -- сторітелінг -- творчість Бориса Грінченка -- українська культура
Анотація: У статті розглянуто інноваційні форми роботи (ділова гра, синквейн та сторітелінг) зі студентами мистецьких спеціальностей, упроваджені задля глибокого аналітичного осмислення історичної ролі особистості й творчості видатного українського письменника, ученого та педагога Бориса Грінченка. Схарактеризовано образно-стильову специфіку поезій митця в контексті його епохи. Визначено романтичну сутність його творчості, у якій органічно поєднуються типові для романтичного світогляду риси: почуттєвість, національна характеристичність і патріотичний дух. Відзначено важливість пізнання грінченківської тематики у формуванні національно-патріотичного світогляду студентів, розвитку їхніх професійних, творчих, аналітичних та морально-етичних якостей. Схарактеризовано культурно-мистецькі заходи на честь Бориса Грінченка в аспекті впровадження в них означених інноваційних форм. На підставі аналізу цих форм виявлено багаторівневий характер розуміння студентами художнього смислу творчості письменника, його історичної постаті, а також музичних творів, написаних на тексти Бориса Грінченка. Показано, що досліджувані форми оптимально поєднують пізнавальний, аналітичний, музично-виконавський, психоемоційний рівні осягнення цього мистецького об’єкта. Доведено, що успішне впровадження ділової гри, конкурсу синквейнів та сторітелінгу під час заходів на пошану Бориса Грінченка згуртувало студентську молодь навколо спільних національних та мистецьких цінностей, сприяло відкриттю непізнаних граней художньої спадщини письменника, інспірувало нові форми студентської творчості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лігус, Ольга


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

6.


    Олексюк, О. М.
    Засоби масової інформації у формуванні загальнокультурної компетентності учнівської молоді [Електронний ресурс] / О. М. Олексюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 80-90. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
засоби масової інформації -- загальнокультурна компетентність -- учнівська молодь -- компетентнісний підхід -- телебачення
Анотація: У статті аналізуються сучасні концептуальні підходи до сутності, змісту та структури загальнокультурної компетентності учнів. Висвітлюються результати експрес-діагностики загальнокультурної компетентності учнів, а також мотиви вибору джерел масової інформації. Виявляються суперечності у формуванні загальнокультурної компетентності учнів і пропонуються шляхи їх подолання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Piechaczek-Ogierman, G.
    Media pop culture in the process of shaping the identity of youth [Електронний ресурс] = Медіа-поп-культура в процесі формування особистості молоді / G. Piechaczek-Ogierman. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 233-245, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.6518. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- медіа-моделі -- поп-культура
Анотація: Медіа-поп-культура не тільки формує світове бачення, але також створює тенденції та є джерелом натхнення та ідентифікації молоді. Результати досліджень, представлені в цьому дослідженні, показують, що молодь на заключному етапі підліткового віку судить про реальність критично. Значна частина вивчених учнів реалізує модель ідентичності, яка формується у напрямку «знизу». Вони відкидають засоби масової інформації і прагнуть створити власну концепцію про себе. У той же час великий відсоток респондентів поважає медіамоделі, пов'язані з зовнішнім виглядом та споживчим способом життя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Габріела Пєхачек-Огерман


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Горбань, О.
    Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства [Електронний ресурс] / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 1-21, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.121. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інструментальні цінності -- сучасна українська молодь -- термінальні цінності -- ціннісні орієнтації
Анотація: У статті висвітлено проблему динаміки прояву ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства, закономірностей їх виникнення та чинників, що впливають на їхнє формування у контексті філософського, соціологічного, етикокультурологічного вимірів та крос-культурних порівняльних досліджень. У статті акцентовано увагу на проблемності буття сучасної молоді, формуванні нових світоглядно-гуманістичних ціннісних орієнтирів та пошуку базових засад світовідношення в умовах трансформаційних змін у суспільстві в цілому.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Купрій, Т.
Овсянкіна, Л.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Комарніцький, О.
    Громадська діяльність студентства педагогічних навчальних закладів Києва у 20–30-ті рр. ХХ ст. / О. Комарніцький, Л. Комарніцька // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2020. - № 1. - С. 108-116, DOI 10.28925/2524-0757.2020.1.14 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
гурток -- технікум -- клуб
Анотація: У статті висвітлено громадську діяльність студентів київських педагогічних закладів освіти, яка була підпорядкована ідеологічним настановам партії. Зазначається, що одним з її напрямів була організація роботи студентських клубів та органів студентського самоврядування, різноманітних гуртків. Молодь залучали до роботи у складі профспілок, добровільних громадських організацій, гуртків, редколегій періодичних видань навчальних закладів, до участі у різних загальнодержавних кампаніях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Комарніцька, Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Фицик, Ігор.
    Правобережна шляхта в освітньому просторі Російської імперії (перша третина xix ст.) [Електронний ресурс] / І. Фицик // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2016. - № 1. - С. 108-115, DOI 10.28925/2524-0757.2016.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Російська імперія -- третій поділ Речі Посполитої -- українське Правобережжя -- Адам Чарторийський -- Тадеуш Чацький -- освіта -- шляхта
Анотація: У статті розглянуто головні напрямки політики царського уряду в першій третині ХІХ ст. у сфері шляхетської освіти українського Правобережжя, яке було анексованим Російською імперією в результаті третього поділу Речі Посполитої (1795). З’ясовано, що в період перебування при владі Олександра І польські магнати, передусім А. Чарторийський, Т. Чацький, С. Потоцький, отримали змогу долучитися до вироблення й реалізації імперської освітньої політики. Це, у свою чергу, сприяло виникненню цілої низки польськомовних навчальних закладів — гімназій, ліцеїв, університетів, де виховували польську молодь на засадах патріотизму й віри у відновлення Речі Посполитої. Після приходу до влади Миколи І (1825) і Листопадового повстання (1830–1831) ситуація погіршилася, набув небувалого розмаху процес деполонізації та русифікації шляхти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)