Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (139)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=навантаження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Кравченко, А.
    Релігія у структурі ідентичності за романами Сергія Жадана [Електронний ресурс] / А. Кравченко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 2. - С. 32-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- релігія -- релігіи на ідентичність -- роман -- сучасна українська література
Анотація: Релігія є важливою складовою украї нського суспільства та культури, але наразі перебуваємо у ситуації переконструювання національної ідентичності, тому постає питання, яке місце заи ме у новому конструкті релігія. На формування релігії у структурі ідентичності, окрім медіи них осіб та ЗМІ, також впливає література, але ї ї вплив є складнішим та містить приховані інтенції , тому аналіз релігії у структурі ідентичностеи персонажів сучасного літературного твору є актуальним та малодослідженим питанням. З-поміж літературних текстів сучасних украї нських авторів особливою епатажністю, зокрема и образів релігіи ного спрямування, виділяються твори Сергія Жадана. На першии погляд здається, що у свої х текстах автор деконструює, руи нує та іронізує з усталених релігіи них образів та символів, демонструючи непотрібність релігії у сучасному суспільстві. Проте за зовнішньою епатажністю приховано спроби навести зразки конструювання ідентичності, у яких релігії відводиться певне місце. Метою статті є розглянути, яке представлення, динаміку розвитку, художні функції та роль має релігія у структурі ідентичності персонажів у романах Сергія Жадана 2004–2017 рр. («Депеш Мод», «Ворошиловград», «Інтернат»). Для аналізу було залучено методи класифікування та моделювання, соціопсихологічної та герменевтичної інтерпретації , зіставлення, деконструкції та прии оми постколоніальних студіи . У результаті дослідження було виявлено, що релігія має різну роль і ціннісне навантаження в кожному з романів. У «Депеш Мод» релігія представлена як «чуже» явище, яке є абстрактним та незрозумілим і не має реального втілення; наратор іронізує з носії в релігіи ної ідентичності, але при цьому цілком сери озно звертається до образу Ісуса. У «Ворошиловграді» релігія виступає як явище «свого» та відіграє ледь не наи важливішу роль у становленні групової ідентичності персонажа; до того ж тут маємо зразок релігії , де абстрактні ідеї узгоджено із матеріальним світом та цінностями. В «Інтернаті» акцент зроблено на становленні національної ідентичності, і тому до релігії автор звертається значно менше, демонструючи ї ї нездатність відповісти на питання «свіи – чужии » в аспекті національного ідентифікування. Також у цих трьох текстах представлено зразки деконстукції релігії : релігіи ні образи та символи представлено у ситуаціях реального життя, далекого від традиціи ного релігіи ного контексту Писання чи храму. Новизна статті полягає у поставленіи проблематиці, оскільки дослідженню релігії у структурі ідентичності художніх творів приділено мало уваги (на відміну від вивчення інтертекстуальних зв’язків літератури з Біблією). Практичне значення – в ідеї дослідження релігії у структурі ідентичності через залучення до аналізу пластів національно-етнічних, культурних, етичних, традиціи них та моральних питань
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: Н057263/2019/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Соколова, І. Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети / І. Соколова. - С.7-15
Кл.слова: інтернаціоналізація, стандартизація, триплет стандартів
Дембіцька, С. Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект / С. Дембіцька. - С.16-21
Кл.слова: працеохоронна діяльність, фахова підготовка
Діденко, І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства / І. Діденко, О. Філатова. - С.22-27
Кл.слова: педагогічні курси, педагогічний з’їзд
Machynska, N. Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects / N. Machynska, Y. Derkach. - С.28-34
Кл.слова: навантаження, потенціал, професійне вигорання
Hladkova, V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova. - С.35-40
Кл.слова: акмеологія, кадровий резерв, акмесинергетичне забезпечення
Budak, V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk. - С.41-45
Кл.слова: патріотизм, лідер-патріот, критичне мислення
Стеблюк, С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова / С. Стеблюк. - С.46-51
Кл.слова: мораль, ступенева освіта, наукове дослідження
Сліпчук, В. Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України / В. Сліпчук. - С.52-57
Кл.слова: іноземні студенти, комунікативні компетентності, вища медична освіта
Воскобойнікова-Гузева, О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади / О. Воскобойнікова-Гузева. - С.58-62
Кл.слова: інформаційні технології, магістерська програма, міждисциплінарна підготовка
Кристопчук, Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук. - С.63-67
Кл.слова: національний стандарт, нормативно-правове забезпечення
Бінницька, К. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії / К. Бінницька. - С.68-71
Кл.слова: економічна галузь, професійна підготовка
Коломієць, А. Феномен якості освіти: доба бароко / А. Коломієць. - С.72-77
Кл.слова: доба бароко, якість освіти, Septem Artes Liberales
Tsyuk, O. Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk. - С.78-82
Кл.слова: імпліментація, освіта Швеції, рейтинги
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Machynska, N.
    Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects / N. Machynska, Y. Derkach // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P28-34, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.2834. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навантаження -- потенціал -- професійне вигорання -- синдром -- навчальні години
Анотація: Професійне вигорання вчителів є дуже поширеною та актуальною проблемою для сучасного суспільства. Проблеми, пов’язані з психічним здоров’ям, прояви синдрому емоційного вигорання безпосередньо впливають на здоров'я не тільки самих викладачів, але також мають великий вплив на їх учнів. Робота вчителя не має встановлених термінів, що призводить до збільшення витрат часу на різні структурні елементи роботи. Відсутність здатності чи навичок розслабитися, знайти хобі збільшує ризик представників учительської професії отримати захворювання, яке називається професійним вигоранням. Зрозуміло, що кроки профілактики виконувати простіше, ніж подолати набуту хворобу. Ці кілька підходів, як організувати життя звичайного вчителя поза його роботою, пропонуються у статті. Важливо, щоб проблему психічного стану вчителя цінували не лише він, а водночас і його керівний орган. Це відіграватиме вирішальну роль у процесі роботи, сприятиме професійному довголіття. Охорону здоров'я не можна недооцінювати на жодному етапі. Тому виникає необхідність розробити на державному рівні програму збереження професійного здоров’я вчителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Derkach, Y.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Паламар, Б.
    Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Б. Паламар. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 14-20, DOI 10.28925/2311-2409.2022.372. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
психологічні умови -- навчальний процес -- професійне навчання -- емоційне виснаження -- студенти ЗВО
Анотація: У статті розглядається психологічний аспект процесу навчання. У зв’язку з цим проаналізовано тлумачення психологічних умов у наукових джерелах й запропоновано авторське розуміння цього терміну з погляду дидактики. Навчання у вищому навчальному закладі є важливим життєвим етапом особистості. Цей період викликає певне емоційне навантаження на студента, що пов’язане, в першу чергу, з процесом навчанням (освоєнням і опрацюванням великої кількості нового, професійного матеріалу), а також із соціальним розвитком особистості (становленням нових соціальних зв’язків, визначенням свого індивідуального й соціального статусу). Тривала інтенсивна діяльність особистості з високою емоційною насиченістю та когнітивною складністю може значно вплинути на стан емоційно-вольової сфери індивіда. Автори визначили психологічні умови та вплив негативних чинників на можливість емоційного виснаження у студентів ЗВО. Одномоментним (поперечним) дослідженням серед студентів закладів вищої освіти вивчені психологічні умови: наявність симптомів, притаманних емоційному виснаженню, які можуть негативно вплинути на процес навчання. Дослідження рандомізоване з розподілом студентів за направленням суспільних наук, які вони вивчають. Як інструмент використано анонімну електронну анкету, яка була створена в Google-формах і поширена у соціальних мережах — Telegram, Instagram
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)