Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (138)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=недоліки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.


    Срібняк, І.
    Український аматорський театр у таборі інтернованих військ УНР Стшалково, Польща, очима театральних критиків, серпень 1921 — липень 1922 рр. (за матеріалами часопису "Промінь") [Електронний ресурс] / І. Срібняк. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 2. - С. 48-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
театр -- вистава -- п’єса -- артист-аматор -- табір інтернованих
Анотація: У статті и деться про діяльність украї нського аматорського театру в таборі інтернованих Віи ськ УНР Стшалково, Польща, на сцені якого щотижнево виставлялись дві-три п’єси, що належали до класики украї нської та світової драматургії . Метою дослідження є осмислення ролі театру в формуванні духовно-світоглядних ідеалів таборян, що передбачає аналіз репертуару аматорських гуртків, критичної рецепції вистав та реконструкції ціннісної мотивації груп украї нського вояцтва. Для ефективної реалізації мети були застосовані історичнии метод, аналіз джерел та синтез. У результаті дослідження було встановлено, що вистави готувались кількома мистецько-артистичним гуртками (трупами), між якими мала місце неформальна конкуренція. Така ситуація сформувала традицію критичного оцінювання вистав та розміщення суджень критиків на шпальтах таборової «живої » газети «Промінь». При цьому є важливим зазначити, що критики не упускали нагоди вказати на недоліки або навпаки — відзначити маи стерність гри артистів під час вистав. Виступи таборових драматично-мистецьких колективів мали важливе значення для піднесення морального духу інтернованих, задовольняючи водночас ї хні ностальгічні почуття за власною домівкою та рідним краєм. Переважна більшість вистав була національною за змістом та духом (всі без винятку п’єси готувались до постановки украї нською мовою), сприяючи в такии спосіб духовніи консолідації інтернованого вояцтва. Важливим було и те, що таборяни шукали і знаходили власне оригінальне вираження свої м мистецьким пошукуванням, роблячи в такии спосіб свіи внесок у скарбницю украї нської та європеи ської культури. Значення украї нського театру в Стшалково полягало в тому, завдяки виконавськіи маи стерності акторів-аматорів, украї нськіи пісні та музиці, які звучали у виставах, серед польського суспільства закріплювалась позитивне сприи няття УНР та украї нців як частини європеи ського політичного та національно-культурного простору. Новизна дослідження полягає у введені до наукового обігу масиву відомостеи про аматорські театральні гуртки в середовищі інтернованих вояків та критичну рецепцію ї хньої діяльності. Практичне значення дослідження полягає у тому, що и ого результати доводять тяглість украї нської національної драматургічної традиції .
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Ліченко, А.
    Деревовидна карта як різновид візуальної репрезентації даних у медіа [Електронний ресурс] / А. Ліченко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 156-163. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
журналістика даних -- візуалізація даних -- візуальна комунікація -- деревовидна карта -- цифрові медіа
Анотація: Актуальність дослідження зумовила тенденція урізноманітнення графічних форм репрезентації даних у новітніи медіапрактиці: поряд зі звичними секторними чи стовпчиковими діаграмами в журналістських матеріалах дедалі частіше з’являються більш складні візуалізації даних. У зв’язку з цим у теоретичніи площині соціальних комунікаціи актуалізуються питання, пов’язані з вивченням функціональних і перцепціи них характеристик різних типів діаграм. У статті окреслено специфіку відображення ієрархічних структур за допомогою деревовидних карт (карт-дерев, ієрархічних карт) із урахуванням особливостей медіи ного контенту. Метою дослідження є виявити и охарактеризувати особливості деревовидних карт як різновиду візуальної репрезентації даних ієрархічної структури в публікаціях онлаи н-медіа. Основним методом дослідження був кількіснии контентаналіз, додатковими — історичнии і порівняльно-описовии . Емпіричні дані отримано за допомогою вибіркового статистичного спостереження. Вибіркова сукупність дослідження — 85 деревовидних карт, опублікованих на онлаи н-сторінках видань The New York Times, The Washington Post, Visual Capitalist, VC Elements, BBC, Financial Times, The Wall Street Journal за період 2018–2022 років. У статті досліджено чотири різновиди деревовидних карт, а саме: прямокутні деревовидні карти, кругові деревовидні карти, карти-дерева Вороного і радіальні деревовидні карти («сонячні промені»). З’ясовано, що в публікаціях медіа наи частіше використовують прямокутні карти-дерева, адже вони є компактними, ефективно демонструють складники, тобто частини і ціле. У статті також окреслено тематичнии спектр карт-дерев у медіа. Кількіснии аналіз показав, що деревовидні карти здебільшого застосовуються для висвітлення фінансово-економічної тематики і промислово-енергетичної , значно менше візуалізаціи такого типу стосуються політики, суспільства, екології . Окрім цього, узагальнено функціональні переваги и недоліки карт-дерев, сформовано перелік базових принципів візуалізації , дотримання яких сприятиме підвищенню ефективності комунікації , спрощенню процесу інтерпретації візуального повідомлення реципієнтом.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Cubukcu, F.
    Practices and perspectives of teacher trainees upon online language education programme [Електронний ресурс] = Підготовка викладачів у межах онлайн програм для вивчення іноземної мови: здобутки та перспективи / F. Cubukcu. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P81-90, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
викладач-стажист -- мережева взаємодія -- онлайн-освіта -- онлайн-програми для вивчення мови -- переваги -- недоліки
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Феріяль Кубуку


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Malec, W.
    Computer-based testing: a necessary evil or a sensible choice? [Електронний ресурс] = Комп’ютерні та онлайн технології тестування в освіті: огляд основних аспектів / W. Malec. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P100-113, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютеризоване тестування -- веб-технологія -- переваги та недоліки електронного навчального тестування
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Войцех Малец


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: В505452853/2021/11
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2021р. № 11
Зміст:
Баранов, С. С. Класифікація робототехнічних платформ та готових технічних рішень для навчання учнів основ робототехніки / С. С. Баранов. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Буйницька, О. П. Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом / О. П. Буйницька, Л. О. Варченко-Троценко, Д. Л. Настас. - С.13-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Винник, О. Ф. Розробка програмно-методичного комплексу schoolkit / О. Ф. Винник, Т. Є. Комісова, Р. І. Кратенко. - С.32-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Havrysh, O. The role of information and communication technologies in the professional training of social educators for work with refugees in Germany / O. Havrysh, V. Velychko, O. Fedorenko. - С.49-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсікова, І. В. Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти / І. В. Єсікова. - С.62-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Kravchyna, T. Distance learning in teaching english: advantages and disadvantages / T. Kravchyna. - С.71-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьмінська, О. Г. Інформаційна система підтримки прийняття рішень щодо вибору магістерських програм / О. Г. Кузьмінська, В. О. Кантур. - С.80-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Luhova, T. Journalism education based on serious games / T. Luhova. - С.92-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Nalyvaiko, O. Creativity in digital environment. Possibilities of application in the educational space / O. Nalyvaiko, O. Ronzhes. - С.106-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Opryshko, T. The USE of innovative tools in the editorial process of scientific journals of Ukraine / T. Opryshko, H. Tymofieieva, A. Lytvynova. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Погромська, Г. С. Методика побудови програмних комплексів на прикладі відкритої кросплатформної онлайн-системи для перекладу тексту / Г. С. Погромська, Н. А. Махровська. - С.130-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Смірнова, В. А. Оцінювання дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як складова системи забезпечення якості освіти / В. А. Смірнова. - С.146-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Староста, В. І. Мотивація навчання студентів різних курсів / В. І. Староста. - С.158-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Фамілярська, Л. Л. Інтеграція цифрових технологій в освітнє середовище закладу дошкільної освіти / Л. Л. Фамілярська. - С.174-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Шерман, М. І. Розробка інформаційної системи професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах цифрового освітнього середовища / М. І. Шерман, Я. Б. Самчинська, Ю. М. Корнієнко. - С.184-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Шкуренко, О. В. Формування цифрової та інноваційної компетентностей у майбутніх вчителів початкової школи за допомогою техніки ебру / О. В. Шкуренко, О. П. Сакалюк, С. П. Стецик. - С.201-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: В505452853/2023/15
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2023р. № 15 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Винник, Олександр Федорович . Високошвидкісний комп’ютерний поляриметр на основі CMOS матриці / О. Ф. Винник, Т. Я. Грановська, Р. І. Кратенко. - С.1-17
Воротникова, Ірина Павлівна. Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту / І. П. Воротникова. - С.18-34
Галкіна, Тетяна Михайлівна. Принципи підготовки військових лікарів до професійної діяльності в умовах цифрової трансформації медичної галузі / Т. М. Галкіна, В. М. Андрієвська. - С.35-45
Зінов'єва, Тетяна Анатоліївна. Підвищення емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти за допомогою ігрового навчання як інструменту ІКТ / Т. А. Зінов'єва, С. О. Колот. - С.46-61
Кошарна, Наталія Володимирівна. Застосування технології HyFlex у навчанні іноземних мов студентів педагогічних спеціальностей у контексті сучасних викликів / Н. В. Кошарна, Л. В. Петрик, Ю. В. Руднік. - С.62-72
Костікова, Ілона. Музично-пісенні засоби формування англомовної компетентності молодших школярів: можливості цифрових технологій / І. Костікова, Х. Цзян. - С.73-84
Москалюк, Микола Миколайович. Штучний інтелект в закладах вищої освіти: переваги та недоліки / М. М. Москалюк, Н. В. Москалюк, А. В. Лень. - С.85-96
Морзе, Наталія Вікторівна. Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи / Н. В. Морзе [и др.]. - С.97-115
Інші автори: Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т. С., Смирнова-Трибульська Є. М.
Олефіренко, Надія Василівна. Теоретичні аспекти впровадження дистанційного навчання у закладах освіти / Н. В. Олефіренко, В. В. Москаленко. - С.116-129
Шевченко, Людмила Станіславівна. Використання платформи Аrduino у підготовці вчителів інформатики за принципами STEM навчання / Л. С. Шевченко, В. О. Уманець, Б. М. Розпутня. - С.130-138
Шкуренко, Олександра Вікторівна. Методичні особливості застосування імерсивних технологій під час підготовки вчителя початкової школи / О. В. Шкуренко, Р. І. Шпіца, С. П. Стецик. - С.139-150
Фамілярська, Лариса Леонідівна. Цифрові технології для розбудови інклюзивного освітнього середовища / Л. Л. Фамілярська. - С.151-162
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Бучинська, Дар’я Леонідівна.
    Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення / Д. Л. Бучинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 101-107DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.101ue7. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- нтернет-покоління -- покоління Z
Анотація: У статті розглянуто особливості навчання Інтернет-покоління, наведено результати анкетування студентів щодо потреб використання відео в навчальному процесі. Проаналізовано переваги та недоліки створення та використання навчального відео, запропоновано рекомендації для створення якісного відеоматеріалу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Морзе, Н. В.
    Організація STEAM-занять в інноваційному класі / Н. В. Морзе, В. П. Вембер, М. А. Бойко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 88-106, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
екосистема STEAM-навчання -- STEAM-освіта -- STEAM-заняття -- КА2
Анотація: У статті окреслено проблему підготовки майбутніх вчителів до впровадження STEAM-освіти за допомогою інноваційних моделей навчання та нових підходів до організації освітнього процесу. Автори здійснили аналіз особливостей використання інноваційного класу для організації STEAM-навчання майбутніх учителів початкової школи на основі застосування інноваційних педагогічних технологій та інноваційних форм організації навчальної діяльності студентів, що базуються на ротаційній моделі. Зокрема, визначено об’єкти екосистеми STEAM-навчання, місце та роль навчальних середовищ на прикладі інноваційного класу (ICR) в них. В статті представлено результат дослідження визначених студентами Київського університету імені Бориса Грінченка освітніх трендів, інноваційних педагогічних технологій та методів для використання в інноваційному класі, який буде задовольняти потреби учасників освітнього процесу. Описано характеристики інноваційного класу, його структура та організація залежно від моделі ротації та кількості ротаційних станцій, їх переваги та недоліки. Подано опис інноваційного класу в Університеті Грінченка, який спроектовано як інноваційний освітній центр для підготовки майбутніх учителів початкової школи, навчання вчителів інноваційним технологіям, зокрема з метою реалізації завдань STEAM-освіти. Наведено сценарій тренінгу проведення STEAM-заняття з використанням вказаних інноваційних технологій та моделей. Учасники тренінгу виконували навчальний проєкт, застосовуючи дослідницько-пізнавальний метод, кожен етап якого здійснювався на окремій ротаційній станції інноваційного класу. Дослідження, результати якого викладені в статті, проведено в рамках проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти, № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2- CBHE-JP.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Вембер, В. П.
Бойко, М. А.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Терлецька, Т. С.
    Аналіз використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі університету на прикладі спеціальності "дошкільна освіта" / Т. С. Терлецька // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 8. - С. 136-146, DOI 10.28925/2414-0325.2020.8.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
масовий відкритий онлайн курс -- дистанційне навчання -- освітній процес
Анотація: У даній статті розглянуто питання використання масових відкритих онлайн курсів в освітньому процесі закладів вищої освіти, проаналізовано підґрунтя для їх впровадження, оцінено переваги та недоліки їх застосування для забезпечення дистанційної складової освітнього процесу. В рамках дослідження особливостей впровадження МВОКів у електронні навчальні курси в Київському Університеті імені Бориса Грінченка було проведено анкетування студентів спеціальності “Дошкільна освіта” другого (магістерського) рівня, в якому взяли участь 50 респондентів, що проходили масові відкриті онлайн курси під час навчання. За результатами опитування було визначено, що більшість студентів (від 68 до 78% в залежності від курсу) повністю задоволені даним форматом навчання та розглядають його як один із способів професійного розвитку в майбутньому. Стаття окреслює складнощі, з якими зіштовхувалися студенти під час роботи з МВОКами; зазначено можливі шляхи їх подолання. Проаналізовано відповідність можливостей, що забезпечують масові відкриті онлайн курси, запитам сучасних студентів щодо шляхів реалізації позааудиторного навчання. Окреслено позитивні сторони застосування таких курсів як частини електронного навчального курсу, зокрема мотиваційний фактор щодо завершення відповідних МВОКів. Також приділено увагу питанню готовності науково-педагогічного персоналу до використання масових відкритих онлайн курсів у їх професійній діяльності. Проведено опитування викладачів Київського університету імені Бориса Грінченка, за результатами якого визначено, що лише близько 30% викладачів мали досвід використання МВОКів в освітньому процесі, але близько 80% респондентів зацікавлені в подальшому вивченні та практичному застосуванні подібних ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Кушнірук, А.
    Використання платформ для управління електронним навчанням у закладах загальної середньої освіти / А. Кушнірук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 26-34, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.2634. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційний простір -- заклади загальної середньої освіти -- засоби організації електронного навчання
Анотація: Навчальні заклади України сьогодні якнайширше залучені до організації та впровадження цифрової освіти - поєднання різних компонентів і сучасних технологій шляхом використання цифрових платформ, впровадження нових інформаційно-освітніх технологій, застосування прогресивних форм організації навчального процесу та активних методів навчання, а також сучасних навчально-методичних матеріалів. Одним з аспектів цифровізації сучасної освіти є запровадження електронного навчання у закладах загальної середньої освіти. Вже у школі необхідно піднімати рівень інформаційної культури молоді, позаяк це допоможе їй швидше адаптуватися до сучасних технологій у вищих навчальних закладах. Інформаційне освітнє середовище закладу освіти розглянуто як систему інформаційних просторів. У статті проаналізовано сучасні технології розробки та впровадження систем електронного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті організації та впровадження цифрової освіти в Україні, розглянуті можливості їх застосування для організації інформаційного освітнього простору в школі. Проведено порівняльний аналіз функціональних можливостей сучасних систем електронного навчання, розглянуті переваги та недоліки цих систем. З урахуванням сильних і слабких сторін кожної з платформ управління дистанційним навчанням висловлено пропозиції щодо використання окремих з них для організації електронного навчання та цифрового адміністрування навчальної, методичної та управлінської діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах. Система управління навчанням та діяльністю освітнього закладу може стати ефективною за умови проведення заходів, які забезпечать її організаційну, технічну та методичну підтримку, враховуючи можливості установи для їх здійснення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)