Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=професійна орієнтація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: Н057263/2018/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Sysoieva, S. Concept of competence in the international and national educational contexts / Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan. - С.7-15
Кл.слова: освітні контексти, компетентність, навички
Піддячий, В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога / В. Піддячий. - С.15-21. - суб'єкт учіння
Кл.слова: освітній процес, європейські цінності
Бульвінська, О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / О. Бульвінська. - С.22-23
Кл.слова: професійні компетентності, студентоцентроване навчання, професійний розвиток
Ратушинська, А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів / А. Ратушинська. - С.30-37
Кл.слова: самореалізація, творчість, самоаналіз
Виговська, О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні / О. Виговська. - С.38-46
Кл.слова: Болонський процес, інтернаціоналізація вищої освіти, університетська освіта
Пономарьова, Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами / Н. Пономарьова. - С.47-51
Кл.слова: IT-спеціальності, професійна орієнтація, інформатика
Манюк, Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття / Л. Манюк, Н. Кучумова. - С.52-59
Батечко, Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.60-68
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотиваційна сфера, професійний розвиток
Лисенко, О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти / О. Лисенко. - С.68-73
Кл.слова: дистанційні технології, зворотній зв'язок, післядипломна освіта
Горбенко, Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект / Г. Горбенко, К. Борзаківська. - С.73-79
Кл.слова: брендинг освітньої установи, імідж, інтерактивні засоби
Кудлай, А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.79-85
Кл.слова: електронні ресурси, інформаційні технології, мобільні пристрої
Опалюк, Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя / Т. Опалюк. - С.85-92
Кл.слова: соціальна рефлексія, інтерактивні технології, інтеграційні процеси
Ситник, О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії / О. Ситник. - С.93-98
Кл.слова: т'ютор, освіта дорослих, кваліфікаційна підготовка
Мельник, Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії / Н. Мельник. - С.98-108
Кл.слова: сертифікація, професійні профілі, кваліфікація
Петрухан-Щербакова, Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд / Л. Петрухан-Щербакова. - С.108-113
Кл.слова: соціальна робота, соціальний працівник, ефективність
Дурдас, А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки / А. Дурдас. - С.113-120
Кл.слова: вища освіта, оцінювання якості, університетська освіта
Соколова, І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності / І. Соколова. - С.121-130
Кл.слова: акредитаційна експертиза, ліцензування, оцінювання
Tryhub, I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» / I. Tryhub. - С.131-137
Кл.слова: освітній модуль, якість освіти, найковий ступінь PhD
Сердюк, Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти / Т. Сердюк. - С.137-144
Кл.слова: акредитація, якість знань, освітній процес
Лісовець, О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників / О. Лісовець. - С.145-151
Кл.слова: інтегративність, міждисциплінарність, системний підхід
Velykzhanina, D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency / D. Velykzhanina. - С.152-158
Кл.слова: життєва компетентність, соціальний педагог, професійна підготовка
Моренко, О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери / О. Моренко. - С.158-164
Кл.слова: інновація, проект, соціальна робота
Ступак, О. Сутність поняття «соціальна активність молоді» / О. Ступак. - С.164-171
Кл.слова: активна особистість, ініціативність, соціальна ініціатива
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Кристопчук, Т.
    Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини [Електронний ресурс] / Т. Кристопчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 130-136, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)130136. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- діагностика -- дуальна система -- професійна орієнтація -- вибір професії
Анотація: У статті обґрунтовано структурні елементи системи професійної орієнтації молоді (професійна діагностика, професійна освіта, професійна консультація, професійний відбір, професійна адаптація). Розкрито мету діагностики професійної спрямованості особистості. Подано загальну характеристику основних видів професійної освіти в Німеччині (професійне навчання на підприємствах; удосконалення або підвищення кваліфікації; перенавчання). Представлено програму професійної орієнтації та модель переходу молоді від школи до професії. Охарактеризовано етапи реалізації програми професійної орієнтації молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Логуш, Л. Г..
    Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії / Л. Г. Логуш // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2013. - Вип. 3/4. - С. 90-93

Кл.слова (ненормовані):
професійна орієнтація -- допрофесійна підготовка -- професійна діяльність

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Пономарьова, Н.
    Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами [Електронний ресурс] / Н. Пономарьова. - Електронні текстові дані и Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 47-51, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)4751. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
IT-спеціальності -- професійна орієнтація -- принципи -- інформатика -- підготовка
Анотація: У статті обґрунтовано спеціальні принципи підготовки майбутніх учителів інформатики до здійснення професійної орієнтації школярів на ІТ-спеціальності. Такі принципи відображають як особливості шкільного предмету «Інформатика», так і специфічність ІТ-галузі як сфери професійної орієнтації. Розкрито зміст принципу аксіологічної спрямованості, інтегрованості, прогностичності, інноваційності, опори на власний практичний досвід. Вказані принципи мають бути покладені в основу побудови моделі підготовки майбутніх вчителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами на ІТ-спеціальності в системі вищої педагогічної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Ошуркевич, Н.
    Сучасний стан і проблеми професійної орієнтації молоді в Україні та Канаді [Електронний ресурс] / Н. Ошуркевич, З. Потіха. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 121-126, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.121126. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
кар’єрний розвиток -- професійна орієнтація -- професійне самовизначення
Анотація: Стаття розкриває зміст понять «професійна орієнтація» в Україні та «кар’єрний розвиток» в Канаді. Коротко висвітлено історичний поступ профорієнтаційної роботи в Україні та в Канаді, а також побудова державної системи професійної орієнтації в цих країнах на сучасному етапі. Аналіз наукової джерел та періодики дозволив визначити сучасний стан та проблеми професійної орієнтації в Україні, з’ясувати, що ситуація перебуває у стані загострення, а система професійної орієнтації потребує оновлення з урахуванням сучасних тенденцій гуманізації та особистісно-орієнтованого підходу. Дослідження системи кар’єрного розвитку в Канаді дозволило з’ясувати, що в країні існує велика кількість державних та громадських організацій, які працюють над удосконаленням системи кар’єрного розвитку та консультування, а уряд активно підтримує та фінансує її.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Потіха, З.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
Шифр: Н057263/2013/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2013р. Вип. 3/4
Из содерж.:
Ковальчук, Наталія. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії / Н. Ковальчук. - С.7-11
Кл.слова: КИЄВО-МОГИЛЯНСЬКА АКАДЕМІЯ, АРХЕТИП УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
Овсянкіна, Людмила. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти / Л. Овсянкіна. - С.13-17
Кл.слова: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ, ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ
Омельченко, Юрій. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти / Ю. Омельченко. - С.18-24
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ОСВІТА, ЕТИКА НЕНАСИЛЛЯ, ОСВІТА
Купрій, Т. Г. Метафоричне мислення як ознака креативності студента / Т. Г. Купрій. - С.25-31
Кл.слова: МЕТАФОРА, КРЕАТИВНІСТЬ, ПІЗНАННЯ СВІТУ
Морщиньська, Уршуля. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти / У. Морщиньська, М. Морщиньський. - С.32-37
Саух, П. Ю. Модель реформування вітчизняної університетської освіти / П. Ю. Саух. - С.41-45
Кл.слова: РЕФОРМУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ, КЛАСИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, ІНФОРМАТИЗАЦІЯ
Тригуб, І. І. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у російській федерації / І. І. Тригуб. - С.46-51
Кл.слова: РОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ, ЕКСПЕРТИЗА, ОСВІТОЛОГІЯ
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми / С. О. Сисоєва. - С.55-59
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ
Козак, Людмила Василівна. Зміст підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С.60-68
Максимова, Л. П. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю / Л. П. Максимова. - С.69-74
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТУ, КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Задорожна, Н. В. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів / Н. В. Задорожна. - С.75-78
Кл.слова: КОМПЕТЕНЦІЯ, КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД
Юсеф, Юлія. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів / Ю. Юсеф. - С.79-84
Кл.слова: КОММУНИКАТИВНАЯ КУЛЬТУРА
Логуш, Л. Г. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії / Л. Г. Логуш. - С.90-93
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ, ДОПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Кряжев, П. В. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі хх-ххі століть / П. В. Кряжев. - С.97-102
Кл.слова: МІНІСТЕРСЬКІ ПОВНОВАЖЕННЯ, ОСВІТНЯ РЕФОРМА, ВИЩА ОСВІТА, ІСТОРІЯ
Пахолок, Р. І. Дидактичні особливості на вчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях(хіх –перша половина хх ст.) / Р. І. Пахолок. - С.103-109
Кл.слова: ДИДАКТИЧНИЙ ПРОЦЕС, ЧОЛОВІЧІ ГІМНАЗІЇ
Біницька, О. П. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні / О. П. Біницька
Кл.слова: МАГІСТР, МАЙБУТНІ КЕРІВНИКІ УСТАНОВ
Кристопчук, Т. Є. Педагогічна освіта в республіці Польща: структура та зміст / Т. Є. Кристопчук. - С.127-134
Кл.слова: ПІДГОТОВКА, ВЧИТЕЛЬ, СПЕЦІАЛЬНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.03.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (09.08.2016р. Прим. 4 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)