Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (21)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=раціональність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Никонова, Светлана Борисовна.
    Эстетическая дереализация мира как итог рациональной критики в концепции Бенно Хюбнера. Памяти философа и друга [Електронний ресурс] / С. Б. Никонова. - Електронні текстові дані // АРТ-простір : науковий журнал. - 2016. - Вип. 2. - С. 17-25

Кл.слова (ненормовані):
естетика -- етика -- мистецтво -- критика -- раціональність -- екзистенція -- релігія -- проекція -- де-проекція
Анотація: Стаття присвячена пам’яті Бенно Хюбнера, німецького філософа, чиї роботи неодноразово перекладалися російською мовою і який часто відвідував наукові заходи в Україні, Білорусі, Росії. Значну увагу вчений приділяв питанням естетики та сучасного мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Лещенко, Т.
    Технологія подкастингу в руслі цифровізаційних тенденцій мовної освіти іноземних студентів-медиків / Т. Лещенко, М. Жовнір // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 41-53, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформатизація освіти -- інноваційні технології -- подкаст -- студент-іноземець -- українська мова як іноземна -- медичний виш
Анотація: У статті висвітлено проблему формування мовної особистості іноземного студента-медика в контексті змін у світовій і вітчизняній освітніх системах. Акцентовано на потребі педагогічно вмотивованого й раціонального впровадження різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій у вишівський навчально-виховний процес. Окреслено проблему пошуку ефективних шляхів й інноваційних підходів, здатних конкурувати з традиційними методами подачі навчальної інформації, доповнювати й розширювати їхній реєстр. Провідна мета таких трансформацій – підготовка майбутніх конкурентоспроможних фахівців різних галузей, зокрема й медичної. У процесі дослідження обґрунтовано необхідність і цінність системного використання інноваційних дидактичних методів і прийомів, а також форм роботи, навчальних ресурсів, що забезпечать якісну підготовку майбутніх спеціалістів-медиків. У полі зору авторок пропонованої статті – технологія подкастингу. Дослідницями витлумачено термін подкаст. Обґрунтовано доцільність і раціональність їх використання на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Доведено, що виважене впровадження інформаційнокомунікаційних технологій на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» – це спосіб підвищення якості нефахової підготовки студентів-іноземців. Подано стенограму навчального подкасту, який можна використовувати на практичному занятті з дисципліни «Українська мова як іноземна» (ІІІ курс, спеціальність «Медицина»). Тема практичного заняття – «У кардіологічному відділенні». Крім цього, запропоновано розроблену систему вправ до поданого подкасту. Окреслено пріоритетні напрями інформатизації вищої освіти в нашій державі, визначено шляхи подальших досліджень у цьому руслі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Жовнір, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Додонова, В. І.
    Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій [Електронний ресурс] / В. І. Додонова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 96-108, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.9618. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
модерн -- Просвітництво -- раціональність -- «релігійна раціоналізація» -- «релігії спасіння» -- Реформація -- секуляризація -- університет
Анотація: Стаття присвячена аналізу загальної закономірності історичного розвитку західного суспільства, яка полягає в поступовому наростанні тенденції раціоналізації. Наслідком цієї тенденції є диференціація ціннісних сфер і поява новоєвропейських соціальних інститутів: ринка, права, бюрократії. Модерні трансформації стають можливими завдяки релігійній раціоналізації та секуляризації. З’ясовується значення релігійної раціоналізації для появи модерних освітніх інституцій, зокрема, світської школи та університетів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Leshchenko, T.
    Teaching Ukrainian as a foreign language by using mind mapping technique [Електронний ресурс] = Навчання української мови як іноземної за допомогою ментальних карт / T. Leshchenko, М. Zhovnir, N. Grinko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 105-118, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології -- ментальна карта -- студент-іноземець -- українська мова як іноземна -- медичний вищий заклад освіти
Анотація: Статтю присвячено проблемі ефективного впровадження надсучасних освітніх технологій і методів у навчальний процес в контексті суттєвих модифікацій і змін в галузі вітчизняної освіти. У розвідці розглянуто ключові аспекти формування мовної особистості іноземного студента-медика, його мовної, мовленнєвої, комунікативної й соціокультурної компетентностей шляхом раціонального використання освітньої інноватики й актуального інформаційного й технічного забезпечення навчального процесу. Авторами зауважено про важливість і своєчасність педагогічних новацій та осучаснених педагогічних методів і методик для активізації студентської активності, послідовності в навчанні, а також для розкриття їхнього внутрішнього потенціалу, саморозвитку, стимуляції пошукової активності, систематизації навчальної діяльності й упорядкування набутих раніше знань. Дослідниками зауважено про ефективність впровадження інформаційно-комунікаційних новацій в освітній процес у закладах вищої освіти. Крім цього, у праці вказано на переваги педагогічної інноватики у порівнянні з традиційними методами подачі навчальної інформації. Проінтерпретовано й систематизовано окремі теоретичні зауваги щодо суті та специфіки використання ментальних карт під час вивчення української мови іноземними студентами. У розвідці також витлумачено термін інтелектуальна (ментальна) карта, наведено й проаналізовано узуальні особливості карт. Подано перелік комп’ютерних програм, які можна використовувати для створення індивідуальних ментальних карт. Обґрунтовано доцільність і раціональність використання тематичних ментальних карт на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Подано й детально проаналізовано низку ментальних карт, які можна використовувати під час вивчення студентами-медиками навчального предмета «Українська мова як іноземна» (І курс, спеціальність «Медицина»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zhovnir, М.
Жовнір Марина
Grinko, N.
Гринько Наталя
Лещенко Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)