Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=фахівець соціономічного профілю<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Гладкова, В.
    Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю [Електронний ресурс] / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 280-293, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.280293. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
акметехнологія -- акместратегія -- методологічний підхід -- методологічний принцип -- продуктивна діяльність -- фахівець соціономічного профілю
Анотація: У статті висвітлені результати теоретичного аналізу методологічних засад акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівців соціономічного профілю. Зазначено, що найбільш розробленим на сьогодні є функціонально-рольовий підхід та особистісно-діяльнісний підхід. Наразі науковці пропонують для аналізу діяльності фахівця соціономічного профілю суб’єктно-акмеологічний акмесинергетичний підходи. Методологічні принципи розвитку творчої особистості фахівця соціономічного профілю щільно взаємопов’язані між собою й утворюють систему: інтенціональної динамічності; інваріантності; індивідуалізації – колективної своєрідності; антропологічний; вивчення загального в окремому та через окреме; одночасного вивчення людини та її діяльності; необхідності вивчення людини в ланцюжку: індивід-особистість – суб’єкт праці – індивідуальність; системноструктурний принцип; історизму; гуманізму; розвитку; єдності психіки і діяльності; відображення – суб’єкта; детермінізму – самодетермінізму. Розглянуті методологічні принципи визначають методологічний простір дослідження, його специфіку та орієнтацію. Вони уможливлюють акмесинергетичну специфіку фахівця соціономічного профілю як особистості, що розвивається, самовдосконалюється, суб’єктний характер такого розвитку та самовдосконалення, що спрямовані на всебічне розкриття її внутрішнього потенціалу, досягнення найвищого рівня.Стосовно окремої особистості як члена суспільства акместратегія – це система життєзабезпечення акмецінностей і потреб саморозвитку, самоактуалізації особистості, що досягає акмецілі в продуктах діяльності. Результат реалізації акместратегій і входження в нове середовище, згідно загального акмеологічного закону розвитку продуктивної компетентності фахівця, виявляється в процесі зворотного зв’язку на тактичному, оперативному і стратегічному рівнях. Процес розробки та реалізації акместратегіі покликаний вирішувати питання формування і подальшого вдосконалення професійних структур як фундаменту побудови продуктивної авторської системи діяльності та досягнення продуктивної компетентності фахівця в ній. Реалізація акместратегій у професійній діяльності фахівця соціономічного профілю здійснюється за допомогою акметехнологій. Суттєвою рисою акметехнологіі є процес цілеутворення. В акметехнології ця центральна проблема розглядається з позиції втілення шуканого образу результату в духовний продукт у властивостях суб’єктів діяльності, що задовольняє заздалегідь сформульованим вимогам. Акмеологічні технології враховують багаторівневість взаємодії, відносин і взаємин. Важливими елементами акметехнологій є теоретичні моделі діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Юйцзін, Д.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)