Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (436)Каталог авторефератів та дисертацій (3)Грінченкознавство (1)Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ідея<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.


    Полтавцева, Н.
    Феномен Андрея Платонова с позиции антропологии литературы (к 120 летию со дня рождения писателя) [Електронний ресурс] / Н. Полтавцева. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 4. - С. 138-148. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
антропологічнии поворот -- антропологія літератури -- символічне «перевизначення ситуації » -- уявне -- літературна фікціональність -- історичний досвід -- повсякдення
Анотація: Предметом дослідження цієї статті є феномен Андрєя Платонова з погляду антропології літератури, що надає и ого творчості та ї ї проблематиці специфічного забарвлення. Проблему співвідношення утопії и ідеології розглянуто на прикладі платонівського трактування революції та ї ї «колективного суб’єкта» — народу. Ця проблематика розглянута у контексті радянського дискурсу становить новизну дослідження. Методологією и ого стала антропологія літератури, що дає змогу розібратись у відношеннях реального и уявного у всіх и ого версіях — уявного як продукту інноваціи ної здатності людини, символічного уявного як продукту творчої здатності в цілому, літературного уявного — літературної фікціональності («вимислу») як специфіки літератури в ролі особливої царини мистецтва зі свої м власним символічним кодом. У результаті дослідження розглянуто розвиток головних ідеи у творчості Андрєя Платонова, зокрема співвіднесення ідеології та утопії . У Платонова революція на початковіи свої и стадії розміщується у просторі утопії . Потім відбувається ї ї своєрідна експропріація ідеологією, для того, щоб у подальшому взаємному дискурсі незавершена подія переходила з рук в руки, продовжуючи формування ї ї суб’єктів і здіи снюючи акт постіи ного виживання і проживання. Відтак роман «Чевенгур» розглядається як спроба розповісти про взаємини між утопією та ідеологією, побачені очима «задіяного спостерігача». И ого головна думка втілюється у висновок: революціи на ідея, ставши ідеєю державною, знищує народну ідею, утопію революції . У пізніших творах Платонов відходить від руи нації «великого наративу» до тихого, скромного і тим не менш важливого життя звичаи ної людини, залишаючи межі ідеології . Утопічне починає розглядатися як утопічне досягнення людиною щастя через любов, дитинство та творчість. У статті також розглянуто проблему мови платонівської художньої прози, яка розуміється водночас як важлива частина сучасного и ому радянського дискурсу, але и наділена неповторною специфікою, пов’язаною з и ого уявленнями про роль і завдання літератури
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.


    Головань, Т.
    Українська філософська проза: objectum fictum чи літературна реальність? [Електронний ресурс] / Т. Головань. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 113-118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
філософська проза -- філософська ідея -- типологізація -- прототипізування
Анотація: В украї нському літературознавстві і літературніи критиці низку творів українських прозаї ків визначають як філософські. Однак системних та узагальнювальних праць або монографіи про українську філософську прозу як окреслене явище, що має власні джерела, історичну динаміку, жанрову диференціацію, немає. Тож постає запитання: українська філософська проза є чимось спорадичним і випадковим чи все-таки представлена в українській літературі повноцінно, але досі «не розпізнана» через невідповідність застосованих до неї підходів? Можна поставити запитання и радикальніше: філософська проза є реальністю української літератури чи лише літературознавчою фікцією? Порушена проблема є актуальною тому, що ї ї розв’язання може пролити світло на затемнений досі філософськии прозовии жанр, прояснити його місце в украї нськіи літературі. Таким чином, предметом дослідження є жанрові межі української філософської прози. Для визначення цих меж використано аналітичний метод, метод узагальнення, частково — біографічний і герменевтичний підходи. Для розв’язання проблеми, порушеної у статті, сформульовано мету — обґрунтувати погляд на украї нську філософську прозу як окреслене, цілісне явище. Досягнення мети передбачало виконання таких завдань: розглянути причини відсутності розгорнутого літературознавчого дискурсу про украї нську філософську прозу; проаналізувати сутнісну природу філософської прози, зокрема розосередження філософського складника у структурі тексту і твору; на прикладі короткого періоду початку ХХ століття и кількох письменницьких імен окреслити приблизну типологію украї нської філософської прози. У статті акцентовано на факторах, літературознавчих (переважанні «позитивістичної » та «естетичної » оптики) і загальнонаукових (тривалому звуженні сфери філософії ), які зумовлюють складну розпізнаваність філософської прози, та зроблено спробу знаи ти ї м альтернативу. Запропоновано термінологічне уточнення щодо сутнісної характеристики філософської прози: не «типологізація», а «прототипізування». Проаналізовано твори кількох відомих письменників початку XX століття (Олексія Плюща, Михаи ла Могилянського, Валер’яна Підмогильного) і продемонстровано, що українська проза містить сутнісні ознаки художнього філософування (прототипізування), а отже, значнии сегмент української прози є філософським. Зроблено висновок, що українська філософська проза є повноцінним явищем, що заслуговує на ретельне дослідження. Висновки цієї статті як щодо причин відсутності узагальнювальних праць про українську філософську прозу, так і щодо ї ї сутнісної природи, а також стосовно конкретних прикладів художнього філософування можуть бути використані в подальших дослідженнях української літератури
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Бойко, Н.
    Інтелігенти- просвітники в прозі О. Кониського та Б. Грінченка: проблема реалізації [Електронний ресурс] / Н. Бойко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 4. - С. 175-182. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
українська проза -- рецепція -- повість -- ідея -- образ -- ідеологія -- народник
Анотація: У статті проаналізовано прозові твори двох представників украї нської літератури останньої чверті ХІХ ст. — Олександра Кониського і Бориса Грінченка. Закцентовано, що низка ї хніх творів, з одного боку, розширюють жанрово-стильові можливості тогочасної украї нської прози, з другого, втілюють намагання в межах реалістичної художньої системи змоделювати бажану суспільну реальність. Усвідомлюючи обмеженість свої х практичних діи , прозаї ки покладали на літературу роль сери озного посередника для налагодження комунікації між «старою» і «молодою» інтелігенцією, інтелігенцією і народом. А втім ідеологічна проза була одним із засобів популяризації украї нства та залучення нових сил до культурно-просвітницького руху. Предмет дослідження — проблемно-ідеи на основа аналізованих творів і ї х система образів. Об’єкт дослідження — прозові твори О. Кониського та Б. Грінченка, де рушієм сюжету и головною діи овою особою постають представники різночинної украї нської інтелігенції , яких зазвичаи називали «нові люди». Мета статті — на прикладі творів представників старшого і молодшого покоління украї нофілів простежити, чи змінювалися ідеї національного руху та настрої у колі украї нських громадсько-культурних діячів. Зазначена мета передбачає вирішення таких завдань: окреслити різні періоди народницького руху в Украї ні в рецепції и ого багаторічних і активних учасників, проаналізувати підхід до концептування образу «нової людини» як носія нової ідеології та популяризації останньої серед ширших суспільних мас, з’ясувати, наскільки мрії народників кореспондувались із реальністю. У результаті проведеного аналізу шляхом залучення підходів біографічного, істориколітературного, емпіричного методів дослідження вдалося з’ясувати, що завдання, які стояли перед ідеологічною прозою на початку 1870-х років, не втратили своєї актуальності в останнє десятиліття ХІХ ст., оскільки по суті не змінилася внутрішня політика уряду щодо українців. Література, за задумом авторів, могла б програмувати певну соціальну поведінку значної соціальної групи, однак з об’єктивних причин твори із життя інтелігенції були відомі незначніи читацькіи аудиторії
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Павлов, В.
    Біблійні мотиви у сучасній українській літературі [Електронний ресурс] / В. Павлов. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 1. - С. 8-13, DOI 10.28925/2311-259x.2023.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
християнство -- бог -- аврамічна релігія -- доаврамічна релігія -- проза -- поезія -- нежанрова проза -- сучасна українська література
Анотація: Предметом дослідження є інтерпретація християнської світоглядної парадигми в украї нськіи літературі доби незалежності. Проблему розглянуто в дихотомії консервативного християнського світобачення зі світоглядом атеї стичним і мультикультурним. Метою розвідки є дискусіи не обговорення тез, наведених у статті Т. Трохименко «Сучасна украї нська література та християнство» 2022 року в журналі «Патріярхат. Греко-католицьке аналітичне видання». Структурні елементи витримано у тіи же послідовності, що и джерела, аргументи якого спростовують. У розвідці використано методи повільного читання, компонентного аналізу, зіставнии та протиставнии . Новизна дослідження визначається трансформацією рецепціи релігіи них мотивів в украї нському письменстві та зміною релігіи ного простору Украї ни, що спонукає до осмислення механізмів таких трансформаціи в сучасному історичному зрізі. У результаті дослідження встановлено, що світоглядна парадигма християнства зазнала значного спотворення через радянську політику та вплив інших релігій – і українських, і зарубіжних. Водночас установлено, що авторські трактування біблійних мотивів і образів сприяють популяризації християнських ідей , однак не відображають канонічних церковних текстів, через що оптика розуміння святого письма зазнає розширення, однак межа між першоджерелом і авторською інтерпретацією втрачається. На підставі аналізу сучасної украї нської літератури простежено дві тенденції : 1) рецепція бібліи них мотивів у контексті постмодерної іронічної традиції , що характеризується скептичноіронічним трактуванням релігіи них мотивів і образів, епатажністю і карнавальністю (притаманними ранніи творчості В. Неборака і ранніи ліриці С. Жадана); 2) рецепція бібліи них мотивів у контексті екзистенціи но-філософської та культурологічної традиції , центральною ідею такої рецепції є ідея важливості віри, людяності в апокаліптичному світі сучасної діи сності (творчість С. Жадана, Ю. Винничука, Г. Марчук). Перспектива дослідження вбачається у дослідженні творчості інших українських письменників (зокрема О. Забужко, Г. Пагутяк, М. Матіос, К. Калитко та ін.). Дослідження не вичерпане, а буде продовжене у межах інших публікацій , де висвітлюватимуться особливості християнської образності у творчих практиках українських письменників кінця ХХ — початку ХХІ століття.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Погребняк, І.
    Дискурс народництва в епістолярії Бориса Грінченка [Електронний ресурс] / І. Погребняк. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
дискурс -- народництво -- епістолярій -- лист -- діалог -- просвітництво -- національна ідея
Анотація: У статті проаналізовано головні концепти народництва в епістолярії Бориса Грінченка, визначено домінантну складову листів означеної проблеми. Визначено дискурсивні лакуни епістолярної комунікації, зміну поглядів, емоційну складову.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: О168872740/2014/3
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2014р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Lewowicki, Tadeusz. Oswiatologia – rozwazania o tozsamosci i spolecznej przydatnosci dyscypliny naukowej / Т. Lewowicki. - С.11-16
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології / С. О. Сисоєва. - С.17-22
Соколова, Ірина. Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті / І. Соколова. - С.23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, компаративне дослідження, компаративний аналіз
Побірченко, Неоніла. Психолого-дослідницькі позиції в освітології / Н. Побірченко. - С.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дослідницька позиція, консультативно-орієнтоване спілкування, освітологія
Щурек-Борута, Аліна. Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання - питання про функціональність педагогічної освіти / Аліна Щурек-Борута. - С.34-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідентичність, навчання, конструктивізм
Грабовська, Барбара. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу / Б. Грабовська. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маргіналізація, освітня політика, підготовка вчителів
Батечко, Ніна. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система / Н. Батечко. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: магістр, магістратура, педагогічна система
Суходольська, Йолянта. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування / Й. Суходольська. - С.52-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітня політика як державний пріоритет / В. Огнев’юк. - С.59-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Наталія. Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект / Н. Мосьпан. - С.65-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриневич, Лілія. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти / Л. Гриневич. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Слюсаренко, Олена. Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу / О. Слюсаренко. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, Марія. Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття / М. Братко. - С.81-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, Алла. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект / А. Панченко. - С.88-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Мєшальскі, Стефан. Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій / С. Мєшальскі. - С.94-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Тетяна. Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект / Т. Купрій. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Урбан, Яніна. Рік важливих ювілеїв - про що нагадує освіта? / Я. Урбан. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, Ольга. Лібералізація сучасної університетської освіти / О. Кузьменко. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Беднарська, Наталія. Навчання в епоху Інтернету / Н. Беднарська. - С.115-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернуха, Надія. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку / Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн. - С.122-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Ющак, Криштоф. Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів? / К. Ющак. - С.126-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Попова, Діана. Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії / Д. Попова. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: О168872740/2013/2
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2013р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Реформування – як сутнісна характеристика сучасної освіти / В. О. Огнев’юк ; Віктор Олександрович Огнев'юк. - С.9-14
Левовицький, Тадеуш. Про цілі та результати реформ – між тривалими розмовами реформаторів та освітньою дійсністю / Т. Левовицький. - С.15-28
Кл.слова: освітні реформи, Польша, освіта Польщі , соціологія освіти , Польша
Мешальський, Стефан. Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи / Стефан Мешальський. - С.29-35
Кл.слова: освітні реформи, Польща, демократизація школи, Польща, освітні нерівності, Польща
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Освітні реформи: освітологічний контекст / С. О. Сисоєва. - С.36-45
Кл.слова: модернізація освіти, методологія міждисциплінарності, вища освіта
Поясок, Тамара Борисівна. Освітня політика як об’єкт міждисциплінарних досліджень / Т. Б. Поясок. - С.46-50
Кл.слова: система освіти, міждисциплінарні зв'язки , принципи освітньої політики
Гайдзіца, Анна. Освітня політика в Польщі після системної трансформації – думки вчителів про політиків і освітню політику Міністерства національної освіти / А. Гайдзіца. - С.51-58
Кл.слова: система освіти, Польща, демографічні зміни, Польща, розвиток особистості, Польща
Ружанська, Анєля. Місце релігійної освіти в освітній політиці полікультурної Європи / А. Ружанська. - С. 59-65
Кл.слова: освітня політика, релігійна освіта, полікультурна Європа
Щурек-Борута, Аліна. Освітня політика – нові виклики та завдання громадянської освіти / Аліна Щурек-Борута. - С.66-73
Кл.слова: суспільне замовлення, розвиток умінь, набуття знань
Козак, Людмила. Науковий тезаурус інноваціної освіти / Людмила Козак
Кл.слова: освітня інновація
Корчак, Л. Соціально-економічні наслідки безробіття: освітологічний контекст / Л. Корчак. - С.82-92
Кл.слова: соціальна допомога, причини безробіття, форми протидії безробіттю
Линьов, Костянтин Олександрович. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу / К. О. Линьов. - С.93-96
Кл.слова: професійний розвиток, індивідуальна траєкторія навчання, підвищення кваліфікації
Саух, Петро Юрійович. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою / П. Ю. Саух. - С.97-109
Кл.слова: професійна підготовка, соціокультурна місія, комерціалізація
Морщиньська, У. Методи сучасної філософії в дослідженнях проблем міжкультурною освіти / У. Морщиньська, В. Морщиньський. - С.110-118
Кл.слова: філософія освіти, Польща, герменевтика , феноменологія
Кузьменко, О. Концептуальні моделі університету / О. Кузьменко. - С.119-124
Кл.слова: місія Університету, функції Університету, ідея Університету
Чернуха, Н. Соціологія освіти в структурі освітології / Н. Чернуха. - С.125-130
Кл.слова: соціальні відносини, гуманітарна освіта, освітологія
Собецький, М. Суспільна семіотика та міжкультурна освіта / М. Собецький. - С.131-137
Кл.слова: міжкультурна освіта, ідентичність
Кужемпа, Я. Полі- або міжкультурне навчання в сучасній Європі – соціоосвітні аспекти / Я. Кужемпа. - С.138-146
Кл.слова: полікультурне навчання, імміграція, міжкультурне спілкування
Огродська-Мазур, Є. Реформа системи освіти та міжкультурне виховання в інтегрованому навчанні у початковій школі / Є. Огродська-Мазур. - С.147-154
Кл.слова: Початкова освіта, реформи, Польща
Койс, В. Молоді вчителі пограниччя – що цінують, які мають очікування, до чого прагнуть, що хочуть змінити? / В. Койс. - С.155-162
Кл.слова: молоді вчителі, погліди, Польща, вчителі пограниччя, етнічні відносини
Мартиненко, С. Європейський простір вищої освіти: тенденції розвитку та пріоритети / С. Мартиненко. - С.163-167
Кл.слова: Вища освіта, реформування, зарубіжні країни, Європа, модернізація освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: О168872740/2018/7
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2018р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гальченко, М. Ідея свободи в освіті: мислення, навчання, ціннісний вибір : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.814 / М. Гальченко. - С.8-14
Кравець, В. До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.1521 / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга. - С.15-21
Кобзєва, І. Гармонійні аспекти калокагатії: історико-філософський аналіз : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2228 / І. Кобзєва. - С.22-28
Ракітянська, Л. Ідея співвідношення людського розуму і почуттів в контексті українського кордоцентризму: історична ретроспектива : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.2937 / Л. Ракітянська. - С.29-37
Кл.слова: кордоцентризм, людиноцентризм, дитиноцентризм
Сидоренко, В. Акмепрофесіогенез педагога нової української школи в суспільстві знань : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.3843 / В. Сидоренко. - С.38-43
Кл.слова: андрагогічний цикл, педагогічний акмепрофесіогенез, нова українська школа
Сліпчук, В. Професійна підготовка фахівців фармацевтичної галузі в Україні у ХХ – на поч. ХХІ століття: системний аналіз тенденцій : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4448 / В. Сліпчук. - С.44-58
Кл.слова: фармацевтична галузь
Сисоєва, С. Розвиток порівняльної професійної педагогіки в Україні: освітологічний контекст : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.4958 / С. Сисоєва. - С.49-58
Кл.слова: порівняльне дослідження, міждисциплінарний підхід, монографічне дослідження
Самохвал, О. Розвиток туристичної освіти в німецькомовних країнах Західної Європи : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.5964 / О. Самохвал. - С.59-64
Кл.слова: туристична галузь, розвиток освіти, майбутні фахівці
Харченко, Т. Західноєвропейські вчені про умови ефективної трансформації професійного габітусу вчителя на семінарах аналізу практик : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.6470 / Т. Харченко, М. Зверева. - С.65-71
Кл.слова: Сагайдачний П., українсько-російські відносини
Minczanowska, А. MIEJSCE EDUKACJI DOMOWEJ : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7276 / А. Minczanowska ; О. Мінчановська. - С.72-76
Кл.слова: домашня освіта, освіта Польші
Когут, С. Педагогіка праці: польський ринок праці під впливом процесів європейської інтеграції : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.7783 / С. Когут. - С.77-83
Кл.слова: працевлаштування, ринок праці, педагогіка праці
Троцко, А. Тенденції та перспективи розвитку освіти дорослих в Німеччині : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.8489 / А. Троцко, А. Боярська-Хоменко. - С.84-89
Кл.слова: інформальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих, формальна освіта дорослих
NAUCZYCIEL WOBEC DZIECKA Z ZESPOŁEM ASPERGERA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.9096. - С.90-96
Кл.слова: синдром Аспергера, сенсорна чутливість, соціальна поведінка
Klimas, I. WSPARCIE SPOŁECZNE UCZNIÓW : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.97100 / I. Klimas, K. Pelc, S. Kopytko
Кл.слова: підтримка, складні ситуації, школа
Педорич, А. До питання готовності педагогів до інклюзивної освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.101107 / А. Педорич. - С.101-107
Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічна готовність, ризики розвитку інклюзії
Harasymowicz, J. GODZIWA SAMOOBRONA JAKO PODSTAWA : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.108115 / J. Harasymowicz. - С.108-115
Кл.слова: фізична агресія, співрозмірна самооборона, цілісна модель освіти
Złociak, M. UPRZEDZENIA I STEREOTYPY W RELACJACH : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.116124 / M. Złociak. - С.116-124
Кл.слова: стереотипи, міжособистісні стосунки, неформальні групи
Konieczny, K. DIAGNOSTYKA PEDAGOGICZNA W DZIAŁALNOŚCI : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.125130 / K. Konieczny. - С.125-130
Кл.слова: громадська організа, педагогічна діагностика, мобільна школа
Цехмістер, Я. Кодифікація медичного законодавства в Україні в контексті підвищення правової культури лікарів : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.131137 / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.131-137
Кл.слова: кодифікація медичного законодавства, медичне право, правова культура лікарів
Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.138144 / Л. Онищук. - С.138-144
Кл.слова: прогнозування, загальна середня освіта
Батечко, Н. Система менеджменту якості вищої освіти: методологічний аспект : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.145151 / Н. Батечко, М. Лут. - С.145-151
Кл.слова: система менеджменті якості, синергетичний підхід, загальне управління якістю
Грищук, Ю. Система внутрішнього забезпечення якості вищої освіти: досвід Республіки Польща : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2018.7.152156 / Ю. Грищук. - С.152-156
Кл.слова: якість освіти, забезпечення якості вищої освіти
Хрузд-Матущик, А. Структура іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології : https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.149155 / А. Хрузд-Матущик. - С.149-155
Кл.слова: професійне вдосконалення, навчання педагогів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Мешальський, Стефан.
    Зміни польської системи освіти та ідея демократизації школи / Стефан Мешальський // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 29-35

Кл.слова (ненормовані):
освітні реформи, Польща -- демократизація школи, Польща -- освітні нерівності, Польща

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний)


Знайти схожі

10.


    Кузьменко, О.
    Концептуальні моделі університету / О. Кузьменко // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2013. - № 2. - С. 119-124

Кл.слова (ненормовані):
місія Університету -- функції Університету -- ідея Університету

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25868 - ) (вільний)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)