Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (90)Мережеві ресурси (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=колір<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Hillesheim, J.
    Die silberpappel und Brechts sorge um die kunst im totalitaris mus. Drei gedichte aus den Buckower elegien [Електронний ресурс] = Біла тополя й турбота брехта про мистецтво за тоталітаризму. Три вірші з «Буковських елегій» / J. Hillesheim. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 4. - С. 131-137. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
лірика -- тоталітаризм -- метафорика дерев
Анотація: Окрім драматичних творів і театральної роботи Бертольта Брехта все частіше і цілком заслужено предметом літературознавчих досліджень стає його лірика. Багато видатних авторів і вчених наголошують на значенні поета Брехта. Предметом дослідження цієї статті є три вірші з циклу «Буковські елегії», які написані влітку 1953 року, проінтерпретовані за останні десятиріччя багатьма науковцями і вважаються вершиною пізньої лірики Бертольта Брехта. Ці вірші, «Сад квітів», «Ялини» і «Злий ранок», пропонують естетично вишуканий аналіз природи і людини найвищого ґатунку, при чому метафорика дерев відіграє вирішальну роль. У статті розглянуто багатогранність символіки «ялини» й «тополі». «Буковські елегії» належать, безсумнівно, до найвидатнішої лірики Брехта. Їхні унікальні естетичні якості самі по собі є аналізом і засудженням культури НДР, якій Брехт у своїх елегіях протиставляє творчість —таку ж срібну, мов тополя, і мідну, мов ялина, — тобто величну, значну, що вирізняється своєю дифузністю, дискретністю, багатозначністю. Жодною мірою не бажаючи применшувати заслуги Брехта як одного з найвизначніших театральних режисерів, стверджуємо, що як драматург у часи НДР він вичерпав себе. Його великі п’єси були написані в часи Веймарської республіки та в еміграції. Можна навіть дещо перебільшено стверджувати, що для нього ще залишалися лише інсценізації великих творів минулих років і обробки творів класиків. І Брехту все ще доводилося лавірувати. Його дерева та їхній колір чітко на це вказують: «Погані настали часи для лірики», для мистецтва загалом — не лише 1939 року, коли було написано однойменний вірш, але й у 1953 році. І «Буковські елегії» надають багато можливостей для подальших цікавих досліджень ідей Бертольта Брехта у останній роки його життя
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Юрген Гіллесгайм


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

2.
85,0я43
А 86


    Серов, Николай Викторович.
    Свет и освещение [Електронний ресурс] / Н. В. Серов. - Електронні текстові дані // Арт-простір : науковий журнал. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - Вип. 1. - С. 49-57. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 85,0я43

Рубрики: Живопис

Кл.слова (ненормовані):
світло -- освітлення -- колір -- мистецький твір
Анотація: Стаття присвячена актуальним проблемам природи світла та висвітлення в мистецтві. Використовується філософський, культурологічний та мистецтвознавчий інструментарій аналізу художніх творів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 9 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (4), Ф3 (2), ГП ІБВ (1)


Знайти схожі

3.


    Серов, Николай Викторович.
    Проблемы хроматического тестирования [Електронний ресурс] / Н. В. Серов. - Електронні текстові дані // АРТ-простір : науковий журнал. - 2016. - Вип. 2. - С. 2-7. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
колір -- тест -- мистецтво
Анотація: У статті здійснено дослідження, метою якого є підтвердження (або спростування) зв'язку ідеального (почуттів колірного концепту) з матеріальним, тобто опредмеченным, у словах тестів, з одного боку, та у вербальних позначках кольорів, з іншого; верифікація прогностичної валідності колірної семантики з "тест-ретестової валідністю" колірних канонів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Kostiuk, Olha.
    Aesthetic perception of colour in training of design students [Електронний ресурс] / O. Kostiuk. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P134-145, DOI 10.28925/2617-5266.2023.89. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
естетичне сприйняття -- колір -- компетентність -- кольорова компетентність
Анотація: У статті розглядаються аспекти колористичної підготовки студентів-дизайнерів, розглядається поняття колористичної компетентності та її значення в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дизайну.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: О283150799/2023/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 2 (41) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Біницька, Катерина. Періодизація розвитку системи підвищення кваліфікації та перепідготовки вихователів дитячих будинків і дошкільних закладів України (1920–1991 рр.) / К. Біницька. - С.7-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Літіченко, Олена. Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку / О. Літіченко, Д. Мастерук. - С.23-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаман, Іван. Огляд додатків для розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку / І. Гаман. - С.37-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Заплатинський, Василь. Аналіз доповнень та змін у програмі предмету «Основи здоров’я» 6-9 класів у зв’язку з війною / В. Заплатинський. - С.57-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилинський, Михайло. Вивчення іноземної мови шляхом створення власних контекстів / М. Пилинський. - С.97-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Балендр, Андрій. Формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів сектору безпеки і оборони україни в процесі професійної підготовки / А. Балендр, О. Комарницька. - С.127-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Остапович, Наталія. Брейнстормінгові ігрові технології у практиці викладання ЗВО / Н. Остапович, О. Остапович, Ю. Мазуренко. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Тадеуш, Олена. Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як вагомий чинник підвищення їх конкурентоспроможності в умовах непередбачуваних змін / О. Тадеуш. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, Олена. Ціннісний простір університету і розвиток професійної самоефективності студентів / О. Музика. - С.185-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Таможська, Ірина. Формування вмінь ставити запитання (із досвіду мовної підготовки іноземних студентів-медиків) / І. Таможська. - С.201-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, Лілія. Дослідження необхідності впровадження технологій DevOps у навчання майбутніх вчителів інформатики / Л. Павленко, М. Павленко, Є. Павленко. - С.219-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Проц, Марта. Cтудентоцентрований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / М. Проц. - С.247-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Жигайло, Оксана. Професійна самоефективність вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Жигайло, К. Петровська. - С.261-274. - Бібліогр. в кінці ст.
Клочко, Оксана. Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики / О. Клочко, В. Федорець. - С.275-306. - Бібліогр. в кінці ст.
Цимбалюк, Світлана. Особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США / С. Цимбалюк. - С.307-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Літіченко, Олена.
    Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Літіченко, Д. Мастерук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 23-36, DOI 10.28925/2312-5829.2023.22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- колір -- мотивація -- мотиви -- педагогічна практика -- навчальна (психолого-педагогічна) практика -- професійне самовдосконалення -- стереотипи -- художньо-продуктивна діяльність
Анотація: У статті проаналізовано теоретичні аспекти формування уявлень про кольори у дітей від 1 до 7 років. З’ясовано, що колір є важливим засобом виразності у мистецькій діяльності, способом організації естетики побуту, самовираження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мастерук, Дар’я


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Драч, Оксана.
    Формений одяг службовиць жіночих гімназій у візії начальників закладів Київського навчального округу (кінець ХІХ — початок ХХ ст.) / О. Драч // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 2(17). - С. 54-63, DOI 10.28925/2524-0757.2023.27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
формений одяг -- службовиці гімназій -- жіноча освіта -- начальник жіночої гімназії -- голова педагогічної ради закладу
Анотація: У статті висвітлено погляди начальників жіночих освітніх закладів Київського навчального округу щодо запровадження форменого одягу для їхніх службовиць. Встановлено, що абсолютна більшість (95,65 %) керівників підтримала пропозицію, а також факт носіння форменої сукні персоналом в окремих жіночих гімназіях без санкцій згори. Самоствердження педагогинь на службі відбувалося через модне вбрання, що контрастувало з їхньою невеликою платнею. Обґрунтовано, що «вельми бажане / корисне» впровадження уніформи для освітянок зумовлювали чинники індивідуального й групового рівня. Соціально-економічні та корпоративно-етичні мотиви начальників доводять непрості гендерні взаємовідносини в педагогічних колективах, скоригувати які мала уніформа службовиць гімназій і прогімназій. Рекомендований формений одяг освітянок передбачав функційні параметри його крою, мінімізацію деталей-прикрас і, найголовніше, темно-синій колір тканини
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)