Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=методика дистанційного навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Баценко, С.
    Дистанційне навчання фінансової грамотності керівників закладів загальної середньої освіти: методичний аспект [Електронний ресурс] / С. Баценко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 77-89, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фінансова автономія -- фінансова грамотність -- методика дистанційного навчання -- підвищення кваліфікації -- дистанційна освіта
Анотація: У статті обґрунтовано принципи, методи, організаційні складники дистанційного навчання, рівні сформованості фінансової грамотності керівників закладів освіти та модель дистанційного навчання фінансової грамотності керівників закладів освіти, надано рекомендації щодо розроблення та впровадження ефективної методики дистанційного навчання для підвищення фінансової грамотності учасників освітнього процесу. Описано основні компоненти методики дистанційного навчання фінансової грамотності керівників закладів освіти, включаючи відповідність навчальних матеріалів потребам цільової аудиторії, використання різноманітних інтерактивних методів, а також оцінка результатів навчання. Методика передбачає індивідуальний підхід до кожного керівника закладу освіти, що дозволяє враховувати рівень підготовки та інтереси кожного учасника, та надає можливість змінювати темп навчання залежно від потреб учасника. Основні принципи методики полягають у використанні активної та інтерактивної форм навчання, забезпеченні наочності та доступності матеріалу, а також забезпеченні зворотного зв’язку між викладачем та учасниками. Особливістю авторської методики є вибір змісту навчання та підбір цифрових інструментів, які допоможуть керівникам освітніх закладів успішно застосовувати знання у своїй професійній діяльності. Крім того, методика передбачає розвиток практичних навичок, що дозволяє керівникам закладів освіти застосовувати знання та вміння в реальній практиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)