Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (209)Грінченкознавство (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=родина<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Лобко, О.
    Маловідомі сторінки життя родини Лєдоховських. Архітектор Ігнатій Лєдоховський: творчість та доля / О. Лобко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 96-106, DOI 10.28925/2524-0757.2022.112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Ігнатій-Владислав Казимирович Лєдоховський -- генеалогія -- родина Лєдоховських -- Стрільники -- архітектор Києва -- модерн у Києві
Анотація: У статті на основі аналізу нововиявлених джерел висвітлено маловідомі сторінки історії спольщеної родини Лєдоховських гербу Салава й представлено біографії київського архітектора Ігнатія Лєдоховського (13 (25) травня 1867 — з 2 на 3 березня 1932) і його родини: братів Кароля (1871–1931) та Станіслава (1874–1940). Архітектор, цивільний інженер Ігнатій-Владислав Казимирович Лєдоховський працював у Києві у першій чверті ХХ ст. і залишив містянам неповторні споруди у стилі модерн, що ось уже впродовж століття є окрасою міста.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    П’янкова, Є.
    Хто з родини Ходецьких представляв руські воєводства на сеймах Корони Польської у 1493–1533 роках / Є. П’янкова // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2019. - № 1(8). - С. 43-49, DOI 10.28925/2524-0757.2019.1.5 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
сейм -- сенатор -- руські воєводства -- шляхта -- руські воєводства -- родина -- король
Анотація: Метою цієї розвідки є спроба з’ясувати, чи брали участь представники родини Ходецьких у коронних сеймах за період з 1493 по 1533 р., разом з тим встановити, кому з братів і скільки разів доводилося виступати представниками від шляхти руських воєводств Корони на сеймах кінця XV — першої третини XVI століття. На основі опрацьованих джерельних матеріалів вдалося простежити парламентарну діяльність представників родини панів з Ходчі під час роботи сеймів у період правління королів Яна Ольбрахта, Олександра І та у першій половині панування Сигізмунда І.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1)
Прим.5 (Ф3) зайнятий


Знайти схожі

3.


   
    The contributing factors for psychology students continuing higher education in the midst of war [Електронний ресурс] / L. Cogorno [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P18-31, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
травма -- психологічна освіта -- війна -- захисні фактори -- студенти
Анотація: Українські студенти продовжують здобувати освіту, незважаючи на російське вторгнення. Тому потрібні додаткові знання, як студенти приймають рішення продовжувати або припинити свою освіту під час війни та кризи. Викладачі, адміністратори університетів та студенти мають бути проінформовані про результати досліджень з інструкціями та протоколами для безперервної освіти під час війни, щоб забезпечити безпеку та професійне зростання студентів. Студенти-психологи унікальні, оскільки їхні професійні навички обумовлюють формування психологічної стійкості. Незважаючи на війну та психологічні травми, студенти коледжу, які займаються консультуванням і психологією, продовжують навчання та прагнення до вищої освіти, демонструючи свої психологічні здібності та стійкість, щоб адаптуватися до важких часів. Було виявлено, що такі мотиваційні чинники, як оптимізм щодо майбутнього, родина та друзі, сприяють відчуттю мети під час кризи. Також на стійкість тих, хто переживає війну, позитивно впливають соціальна підтримка та копінгові стратегії. Стимулювання таких факторів захисту, як громада, сім’я, альтруїзм, стійкість і оптимізм, може мотивувати студентів продовжувати навчання, незважаючи на такі складні часи, як війна. Особистий альтруїзм сприяє формуванню в студентів відданості професії, забезпечуючи наполегливість, незважаючи на виклики війни. Це дослідження містить рекомендації для освітніх програм психології, які функціонують під час війни та кризи, щодо підтримки студентів, посилення їхніх захисних факторів, заохочення альтруїзму, розуміння переваг безперервної психологічної освіти та впровадження піклування про себе для полегшення стресів студентів, пов’язаних з військовим часом. Додатково в цій статті наведені ключові фактори, які слід враховувати студентам, коли вони зважують, чи продовжувати психологічну освіту під час війни та кризи та як при цьому забезпечити підтримку студентів, викладачів і співробітників університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Cogorno, L.
Smithbauer, S.
Beck, C.
Zaporozhets, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)