Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (30)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стилізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: С325934233/2013/1
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 1 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Анісімова, Л. Транзакційна теорія Луїзи М. Розенблатт: між текстом і читачем / Л. Анісімова
Борисюк, І. Структуралізм і деконструкція: до проблеми методологічних стратегій / І. Борисюк
Віннікова, Н. Стилізація і пародія: літературні "транскрипції" чужого стилю / Н. Віннікова
Вышницкая, Ю. Мифологические сценарии в современном мире: особенности "адаптации" / Ю. Вышницкая
Лендьєл, Н. Тенденції розвитку сучасної китайської прози / Н. Лендьєл
Сінченко, О. Рецептивні означення літературних теорій ХХ століття / О. Сінченко
Волошук, Л. Поліфонія художнього світу прози Марії Матіос / Л. Волошук
Дынниченко, Т. Французский литературный канон XVIII века в творчестве Андре Жида / Т. Дынниченко
Кузьменко, В. Урбаністичні мотиви у творчості Михася Ткача / В. Кузьменко
Литвинюк, Л. Романтично-лірична домінанта рецепції образу Івана Мазепи в інтерпретації Івана Перепеляка / Л. Литвинюк
Луцюк, М. Феномен старозавітної премудрості у контексті давньосхідних літератур / М. Луцюк
Олійник, С. Інтертекстуальні виміри роману Володимира Єшкілєва "Тінь попередника" / С. Олійник
Питюр, О. Семіотичні рівні літературної комунікації у бароковому тексті / О. Питюр
Пухонська, О. Сучасна поезія як об’єкт інтертекстуальності / О. Пухонська
Погребняк, І. Образ України в епістолярії Бориса Грінченка / І. Погребняк
Васьків, М. Огляд і оцінка західної преси на сторінках "Універсального журналу" (1928-1929 рр.) / М. Васьків
Одаренко, О. Естетизація патології: ушкоджені віртуальні тіла медіа-арту versus досконалі "нові" тіла трансгуманізму / О. Одаренко
Опришко, Т. Історіографія та джерела дослідження журналу "Молодняк". / Т. Опришко
Мурдза, І. Вербалізація концепту "Сад" у староукраїнській мові / І. Мурдза
Юрченко, І. Індивідуально-авторське слово в системі художнього ідіостилю Катерини Калитко (на матеріалі повісті "М.істерія") / І. Юрченко
Tsapro, H. Hedge Well in Television Interviews: Gender Aspect / H. Tsapro
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Віннікова, Н.
    Стилізація і пародія: літературні "транскрипції" чужого стилю [Електронний ресурс] / Н. Віннікова. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 1 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
літературна пародія -- стилізація -- другий план -- об’єкт пародіювання
Анотація: У статті представлено аналітичний огляд різних точок зору на проблему дефініції й диференціації стилізації та пародії з урахуванням можливих кореляцій.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Олійник, С.
    Пастиш як прийом жанрової трансформації роману "Адепт" В. Єшкілєва та О. Гуцуляка [Електронний ресурс] / С. Олійник. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
альтернативна історія -- квазіісторичний роман -- пастиш -- жанрова трансформація -- стилізація
Анотація: У статті акцентовано на гетерогенній структурі роману «Адепт» В. Єшкілєва та О. Гуцуляка, простежене компонування цього романуальтернативної історії із фрагментів попередніх текстів, зокрема «Житія Олексія, чоловіка Божого», «Хозарського словника» М. Павича та ін. Встановлено, що в структурі роману: поєднано різні інтертекстуальні елементи – алюзії, цитати, імітації різних жанрових зразків (літопису, сповіді, видіння, житія, історичного роману, замовляння, пригодницького роману тощо); актуалізовані концепти слова, числа, алфавіту, Хазарії, степу; дотримано нелінійної та фрагментарної організації тексту; наявне поєднання елементів масової та елітарної літератури. Доведено, що пастиш слугує прийомом трансформації історичної та автодокументальної прози в жанр квазіісторичного постмодерністського роману, конкретніше альтернативної історії, здійсненої на основі міфологізації історії, уваги до моменту «нереалізації можливості», деконструкції причинно-наслідкових зв’язків перебігу подій, ризоматичності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Васьків, М.
    Туркменистан і туркменська культура в біографії та творчості Агати Турчинської [Електронний ресурс] / М. Васьків. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2016. - № 3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
туркменська культура -- трансформація -- цикл -- роман -- ритм -- стилізація
Анотація: У статті йдеться про перебування Агати Турчинської в Туркменистані, про знайомство з туркменською культурою і їх відтворення у різних за жанром і обсягом літературних текстах. На початку окупації України німецькими військами письменниця була евакуйована в Ашхабад, де працювала в державно-партійних керівних органах установ культури і громадських організаціях, часто бувала в різних регіонах Туркменії, вивчала історію й сучасність туркменського мистецтва. Особливе враження на неї справили творчість Маґтимґули Пираґи (Махтумкулі Фрагі) і той факт, що туркмени знали твори геніального поета, як і багатьох інших співвітчизників, напам’ять. Переважно у творах А. Турчинської ідеться про своєрідну красу й екзотичність місцевої природи, про оригінальність і цілісність культури Туркменистану. А. Турчинська час від часу вводить у тексти місцеву лексику, вдається до стилізації ритмів писемної й фольклорної лірики краю. Найповніше відтворення буття, менталітет, культура, минуле і сучасність народу Туркменистану знаходить у романі Турчинської «Друг мій Ашхабад» (1963), у якому зазнає художньої трансформації переважно власні враження від знайомства з краєм і його людьми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Гальчук, О.
    Античність у ліриці Юрія Клена: дзеркало і задзеркалля [Електронний ресурс] / О. Гальчук. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2014. - № 2 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
античний текст -- рецепція -- інтерпретація -- стилізація -- інтертекстуальність
Анотація: У статті аналізується античний інтертекст лірики Юрія Клена, особливість рецепції якого зумовлена синтезом неокласичного та неоромантичного в поетичному стилі автора. Окрім традиційних для неокласики ремінісценцій та алюзій античного тексту з метою моделювання культурологічного «дзеркала», у якому відображається сучасний світ і людина, у ліриці Юрія Клена натрапляємо й на створене на основі іронічного переосмислення і стилізації «задзеркалля». Його визначаємо як властиву неоромантичній моделі трансформації античності ігрову стратегію митця.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.


    Стрельцова, Світлана .
    Етномотиви левкасів Олега Денисенка як прояв національної ідентичності [Електронний ресурс] / С. Стрельцова. - Електронні текстові дані // АРТ-простір : науковий журнал. - 2024. - Том 1, Вип. 4. - С. 87-98DOI 10.28925/2519-4135.2024.45. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
техніка левкас -- стилізація -- образно-символічна мова
Анотація: У статті розглянуто корпус робіт митця О. Денисенка в техніці левкас, сюжетною складовою яких є стилістично сформовані образи з закладеними етнічними мотивами. Розглядаються основні риси прояву самоідентифікації у творчих варіаціях та мистецьких експериментах митця. Національна ідентичність, традиції історії та культури народу відображаються завдяки орнаментальній та знаковій системі, що виступає інструментом образотворення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф3, Ф2, ГП ЧЗ


Знайти схожі

7.


    Жиров, Василь.
    Асамбляж як художня техніка в сучасному мистецтві [Електронний ресурс] / В. Жиров. - Електронні текстові дані // АРТ-простір : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3. - С. 73-75DOI 10.28925/2519-4135.4.2018.3.12. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
сучасне мистецтво -- модернізм -- асамбляж -- колаж -- рельєфна імприматура -- абстракціонізм -- живопис -- стилізація
Анотація: У даній статті розкрито сутність понять «колаж» та «асамбляж». Дається характеристика асамбляжу як художньої техніки. Проаналізовано процес стилізації художнього образу за допомогою асамбляжу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://art-space.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2, Ф1 ЧЗ, ГП ЧЗ


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)