Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (39)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=управління освітою<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Hrynevych, L.
    Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy [Електронний ресурс] = Модернізація системи управління освітою у місті києві в умовах запровадження автономії шкіл / L. Hrynevych, K. Lynov, І. Shemelynets. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P100-113, DOI 10.28925/2518-7635.2021.610. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
автономія закладів середньої освіти -- сервісний центр -- середня школа -- українська система освіти -- управління освітою
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Lynov, K.
Линьов Костянтин
Shemelynets, І.
Шемелинець Іван
Гриневич Лілія


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

2.
Шифр: О168872740 (Журнал)
Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Електронні текстові дані. - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 - . - on-line. - включено до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б». - Назва з титул. екрана. - Виходить щорічно
Ред. : Огнев’юк В. О.Ред. : Левовицький Т.Ред. : Сисоєва С. О.Ред. : Александрова О. С. - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Рубрики:
Педагогіка -- Освіта -- Щорічники

Анотація: Науково-методичний щорічник є українсько-польським, польсько-українським виданням, заснованим з метою розвитку нового наукового напряму інтегрованого дослідження освіти – освітології. Дослідження, висвітлені у даному виданні, розкривають методологічні засади освітології, а також ті галузі наукового знання, що складають зміст освітологічної підготовки, а саме: філософію освіти, історію освіти, соціологію освіти, культурологію освіти, освітнє право, освітню політики, управління освітою, економіку освіти.
Зареєстровані надходження:
     2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу Науков електронна бібліотека,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar (Google Академія),
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу Index Copernicus,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOAJ,
Перейти до зовнішнього ресурсу Dimensions,
Перейти до зовнішнього ресурсу MIAR: Information Matrix for the Analysis of Journals,
Перейти до зовнішнього ресурсу Academic Resource Index (ResearchBib),
Перейти до зовнішнього ресурсу Scilit,
Перейти до зовнішнього ресурсу BASE (Bielefeld Academic Search Engine),
Перейти до зовнішнього ресурсу Directory of Research Journals Indexing (DRJI),
Перейти до зовнішнього ресурсу Lens.org,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України,
Перейти до зовнішнього ресурсу WorldCat
Знайти схожі

3.


    Братко, М. В.
    Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти [Електронний ресурс] / М. В. Братко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 252-268, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.5268. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
особливості вищої освіти США -- система освіти США -- управління освітою
Анотація: У статті, з метою імплементації кращих світових ідей у вітчизняну освітню практику, схарактеризовано особливості системи освіти в США, яка є прикладом децентралізованої освітньої системи з відповідною структурою та змістом управління; складною для вивчення, завдяки своїй особливій структурі, багаторівневості, різній підпорядкованості та підзвітності, диверсифікованості джерел фінансування. З’ясовано, що її сучасний стан детермінований історичним поступом країни, соціокультурними та економічними реаліями. Досліджено сутнісні риси успішної моделі вищої освіти, яка є автономною, різнорівневою, багатоманітною, гнучкою. Зроблено висновок, що управлінські рішення у сфері освіти ґрунтуються на результатах багатоаспектних досліджень про її стан та узгоджено з потребами цивілізаційного поступу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Осадчий, Вячеслав.
    Сучасні тенденції цифровізації управлінських процесів у вищій освіті: аналітика даних, хмарні технології, штучний інтелект [Електронний ресурс] / В. Осадчий. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 8-27, DOI 10.28925/2312-5829.2024.11 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
управління освітою -- хмарні технології -- цифровізація -- штучний інтелект -- вища освіта
Анотація: Постійний розвиток, удосконалення та урізноманітнення цифрових технологій актуалізують питання переосмислення їх використання у освіті, зокрема в питаннях цифровізації управлінських процесів в закладах вищої освіти. Важливим є розуміння сучасного стану та тенденцій цифрових технологій, які стають підґрунтям для цифровізації управлінських процесів у вищій освіті. Для цього у статті було проведено аналіз українських публікацій у пошуковій системі Google Академія для виокремлення наукових праць, присвячених цифровізації управлінських процесів у вищій освіті, застосовано інструмент на базі штучного інтелекту Scopus AI для отримання концептуальної карти технологій цифровізації управлінських процесів в освіті, проведено аналіз публікацій у міжнародній наукометричній базі Scopus для визначення значення цифрових технологій, описаних у цих публікаціях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)