Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Баркова, Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: Н057263/2020/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Мартиненко, С. Забезпечення якості університетської освіти в умовах змішаного та дистанційного навчання / С. Мартиненко. - С.7-13
Lynova, I. Continuing professional development of academic staff: theoretical approaches and models / I. Lynova, O. Bulvinska. - С.14-22
Кл.слова: вища освіта, професійний розвиток, університет
Sysoieva, S. Academic staff development programme: research competence formation / S. Sysoieva, I. Sokolova. - С.23-32
Кл.слова: підвищення кваліфікації, компетентність, дослідницький
Ivashnova, S. How teachers choose training courses. Empirical research results / S. Ivashnova. - С.33-43
Кл.слова: навчальні курси, вчителі
Salata, O. Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions / O. Salata. - С.44-51
Кл.слова: комунікація, змагання, студенти
Петренко, Н. Критерії, показники, рівні і методики діагностики розвитку педагогічної компетентності викладачів фізичного виховання в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.52-58
Борозенець, Н. Формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів: використання методу математичного моделювання / Н. Борозенець. - С.59-65
Баркова, Ю. Особливості застосування електронних засобів навчання в професійній підготовці фахівців фізичного виховання і спорту / Ю. Баркова. - С.66-74
Дика, Н. Використання технологій візуалізації в дистанційному навчанні української мови в закладах загальної середньої освіти / Н. Дика, О. Глазова. - С.75-82
Ілійчук, Л. Електронні підручники для нової української школи: досвід впровадження та пропозиції / Л. Ілійчук. - С.83-95
Регейло, І. Оцінювання дослідницької діяльності академічного персоналу: зарубіжний досвід / І. Регейло. - С.96-102
Horbenko, H. Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect / H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul. - С.103-109
Кл.слова: неформальна освтіа, медіацентр
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців до відбору пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки в республіці Польща / О. Сисоєв. - С.110-115
Мягкова, О. Використання технологій скрайбінгу і скетчноутингу в освітньому процесі / О. Мягкова. - С.90-95
Кл.слова: візуалізація, дудл, фасилітація
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Баркова, Ю.
    Особливості застосування електронних засобів навчання в професійній підготовці фахівців фізичного виховання і спорту [Електронний ресурс] / Ю. Баркова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 66-74, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
електронний підручник -- мультимедійні -- хмарні сервіси -- фахівці -- фізичне виховання
Анотація: У статті розглянуто особливості застосування електронних засобів навчання d процесі підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту. Проведено аналіз наукової літератури щодо застосування електронних засобів у навчальному процесі у закладах вищої освіти. Узагальнено досвід застосування електронних засобів навчання у процесі підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту в Запорізькому національному університеті. Сформовано класифікацію та обґрунтовано чотири групи електронних засобів навчання стосовно підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту. До першої групи віднесено електронний підручник. Встановлено, що його навчальна функціональність вища, ніж у паперового. До другої групи включено засоби квазіпрофесійної навчальної діяльності за допомогою хмарних сервісів Google Wave, Google Groups, Zoom, FreeConferenceCall, Google Meet, Kahoot і QUIZIZZ, а також інструментів середовища LearningApps, що дають студентам можливість створювати власні інтерактивні вправи та навчальні ігри. До третьої групи віднесено мультимедійні навчальні засоби створення презентацій за допомогою Prezi, онлайн-додатку анімованих відеопрезентацій PowToon, відеоредакторів Windows Movie Maker та VSDC Free Video Editor, засобів візуалізації за допомогою онлайн-сервісів інформаційної графіки Google Developers, Easel.ly, Piktochart, Infogr.am, графічних редакторів Adobe Photoshop, The GIMP, Paint.net, PhotoInstrument, а також засобів відтворення навчальної віртуальної реальності за допомогою мобільних засобів VR-шоломів OCULUS GO, MIRAGE SOLO, GEAR VR. До четвертої групи електронних засобів навчання у підготовці майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту були віднесено електронні засоби дистанційного навчання і його складові, зокрема програмно-апаратний комплекс Moodle, який дозволяє розробляти вправи і тести на закріплення теоретичного матеріалу та узагальнення знань майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту. Надано науково-методичне обґрунтування та рекомендації щодо застосування електронних засобів навчання в процесі підготовки фахівців фізичної культури і спорту.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)