Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЛІТІЧЕНКО<.>/(700)*<.>K=ОЛЕНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: О168872740/2022/11
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2022р. № 11 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Камінська, Малгожата. Перспектива освітніх і соціальних змін: освітня свобода / М. Камінська. - С.9-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, Ольга. Конкурентоспроможність закладів вищої освіти в Україні: освітологічний аспект / О. Мельниченко. - С.18-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Ільїч, Людмила. Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін / Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова. - С.27-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєв, Олексій. Зміст, форми та методи вивчення навчальних дисциплін із циркулярної економіки: досвід України / О. Сисоєв. - С.40-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Баценко, Сергій. Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування / С. Баценко. - С.58-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексюк, Ольга. Творчість Бориса Грінченка як генератор інноваційних форм роботи зі студентами мистецького профілю / О. Олексюк, О. Лігус. - С.68-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Кашперський, Олег. «Ой у лузі червона калина» як маркер нових наративотворчих трансформацій мистецької освіти в умовах широкомасштабної агресії РФ / О. Кашперський, Д. Кашперська. - С.76-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Хархула, Ярослав. Учитель у соціологічній теорії: витоки досліджень та основні джерела натхнення / Я. Хархула. - С.83-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Літіченко, Олена. Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти / О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко. - С.91-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Літіченко, Олена.
    Напрями вдосконалення дистанційного формату підготовки бакалаврів дошкільної освіти / О. Літіченко, Т. Шинкар, Л. Гаращенко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 91-97, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- дошкільна освіта -- ІКТ-сервіси -- онлайн-заняття -- освітній процес -- фахова підготовка
Анотація: У статті представлено досвід викладання дисципліни практичного спрямування «Мистецьке рукоділля» для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» в дистанційному форматі. Зміни в організації освітнього процесу відбулися у зв’язку з Всесвітньою пандемією COVID-19 2020–2022 років, що змусило змінити очний формат навчання на дистанційну освіту. Зі значними труднощами зіткнулися викладачі практичних дисциплін: відпрацювання технічних навичок виконання виробів, опанування методики освітньої взаємодії і комунікації в процесі предметно-перетворювальної і мистецької діяльності з дітьми дошкільного віку. Перехід на дистанційний формат навчання потребував розроблення електронного освітнього контенту і пошуків ефективних інструментів освітньої взаємодії. Здійснене експериментальне дослідження дозволило з’ясувати ставлення студентів до форми опанування навчальним матеріалом та вивчити результативність використання цифрових ІКТ-сервісів у забезпеченні освітнього процесу. Було виокремлено переваги і недоліки дистанційного навчання практично спрямованої дисципліни «Мистецьке рукоділля», які назвали здобувачів освіти. З’ясовано, що для опанування дисципліною найбільш дієвою є організація онлайн-занять, що дозволяє комунікувати викладачу і студентам, показувати основні технічні прийоми виконання виробів у реальному часі, давати методичні рекомендації виконання завдання, обговорювати навчальні завдання. Запропоновано різні сервіси для організації освітньої взаємодії під час вивчення дисципліни «Мистецьке рукоділля»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шинкар, Тетяна
Гаращенко, Лариса


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

3.
Шифр: О283150799/2023/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 2 (41) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Біницька, Катерина. Періодизація розвитку системи підвищення кваліфікації та перепідготовки вихователів дитячих будинків і дошкільних закладів України (1920–1991 рр.) / К. Біницька. - С.7-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Літіченко, Олена. Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку / О. Літіченко, Д. Мастерук. - С.23-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаман, Іван. Огляд додатків для розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку / І. Гаман. - С.37-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Заплатинський, Василь. Аналіз доповнень та змін у програмі предмету «Основи здоров’я» 6-9 класів у зв’язку з війною / В. Заплатинський. - С.57-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилинський, Михайло. Вивчення іноземної мови шляхом створення власних контекстів / М. Пилинський. - С.97-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Балендр, Андрій. Формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів сектору безпеки і оборони україни в процесі професійної підготовки / А. Балендр, О. Комарницька. - С.127-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Остапович, Наталія. Брейнстормінгові ігрові технології у практиці викладання ЗВО / Н. Остапович, О. Остапович, Ю. Мазуренко. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Тадеуш, Олена. Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як вагомий чинник підвищення їх конкурентоспроможності в умовах непередбачуваних змін / О. Тадеуш. - С.161-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, Олена. Ціннісний простір університету і розвиток професійної самоефективності студентів / О. Музика. - С.185-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Таможська, Ірина. Формування вмінь ставити запитання (із досвіду мовної підготовки іноземних студентів-медиків) / І. Таможська. - С.201-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, Лілія. Дослідження необхідності впровадження технологій DevOps у навчання майбутніх вчителів інформатики / Л. Павленко, М. Павленко, Є. Павленко. - С.219-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Проц, Марта. Cтудентоцентрований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / М. Проц. - С.247-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Жигайло, Оксана. Професійна самоефективність вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Жигайло, К. Петровська. - С.261-274. - Бібліогр. в кінці ст.
Клочко, Оксана. Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики / О. Клочко, В. Федорець. - С.275-306. - Бібліогр. в кінці ст.
Цимбалюк, Світлана. Особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США / С. Цимбалюк. - С.307-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Kovalenko, O.
    Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience [Електронний ресурс] / O. Kovalenko, O. Litichenko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 221-235, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вибір програм -- державні стандарти дошкільної освіти -- дошкільна освіта -- комплексні програми -- парціальні програми -- освітні програми дітей дошкільного віку
Анотація: У статті представлені результати теоретичного опрацювання нормативних документів дошкільної освіти України та країн Європейського Союзу, вивчено думку авторитетних учених з питання програмного забезпечення дошкільної освіти України. Закцентувано увагу на тому, що якісний розвиток дітей дошкільного віку залежить від можливості педагогів забезпечити індивідуальний розвиток кожної дитини, тому питання створення якісної програми освіти особливо актуальне. На основі аналізу дискусійних питань пов’язаних з програмним забезпеченням закладів дошкільної освіти, здійснено емпіричне дослідження обізнаності педагогівпрактиків дошкільних закладів з різноманітністю освітніх програм для дошкільних закладів в Україні, правом їх вибору та створення власних. Розглянуто досвід Болгарії, Литви, Велико Британії, Швейцарії. Результати аналізу державних стандартів та програм дошкільної освіти показують, що існують спільні погляди на виховання дітей дошкільного віку в європейській освіті. У цій статті автори доводять важливість і необхідність можливості для вчителів створювати власні програми для розвитку дітей дошкільного віку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Litichenko, O.
Літіченко Олена
Коваленко Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Літіченко, Олена.
    Колір у художньо-продуктивній діяльності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Літіченко, Д. Мастерук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 23-36, DOI 10.28925/2312-5829.2023.22. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- колір -- мотивація -- мотиви -- педагогічна практика -- навчальна (психолого-педагогічна) практика -- професійне самовдосконалення -- стереотипи -- художньо-продуктивна діяльність
Анотація: У статті проаналізовано теоретичні аспекти формування уявлень про кольори у дітей від 1 до 7 років. З’ясовано, що колір є важливим засобом виразності у мистецькій діяльності, способом організації естетики побуту, самовираження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мастерук, Дар’я


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)