Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАЧИНСЬКА<.>/(700)*<.>K=НАТАЛІЯ<.>/(700)*<.>K=ІГОРІВНА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: Н057263/2016/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 3/4 . - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Людмила Леонідівна. У пошуках нової педагогіки: критичний аналіз / Л. Л. Хоружа. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Овчаренко, Наталія Федорівна. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: закономірності і принципи / Н. Ф. Овчаренко. - С.12-17. - Библиогр. в конце ст.
Батечко, Ніна Григорівна. Розвиток магістратури в Україні на засадах міждисциплінарності / Н. Г. Батечко, І. О. Титаренко. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: характеристика базових понять / О. Ю Лисенко. - С.23-28. - Библиогр. в конце ст.
Козак, Людмила Василівна. Педагогічна інноватика як міждисциплінарна галузь професійної педагогіки / Л. В. Козак. - С.29-35
Мачинська, Наталія Ігорівна. Міждисциплінарний дискурс підготовки майбутнього викладача в умовах магістратури / Н. І. Мачинська. - С.35-38. - Библиогр. в конце ст.
Коваль, Тамара Іванівна. Міждисциплінарний контекст педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога в умовах стрімкого розвитку інформаційно- комунікаційних технологій / Т. І. Коваль. - С.39-43. - Библиогр. в конце ст.
Діденко, Ірина. Постать вчителя на зламі століть в контексті педагогічних з’їздів (1902-1903 роки) / І. Діденко. - С.44-47. - Библиогр. в конце ст.
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Тенденції професійної підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (20-40 роки XX століття) / В. Л. Сліпчук. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Бобрицька, Валентина Іванівна. Державна освітня політика України у сфері освіти осіб з особливими потребами / В. І. Бобрицька. - С.53-58. - Библиогр. в конце ст.
Піддячий, Микола. Освіта і наука України у вимірі громадянських суспільств: соціально-професійна орієнтація / М. Піддячий. - С.59-65. - Библиогр. в конце ст.
Мозолев, Олександр. Процесуальний підхід до розробки моделі управління якістю освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі / О. Мозолев. - С.65-70. - Библиогр. в конце ст.
Іваницька, Ольга Михайлівна. Державні фінансові механізми сприяння здобуттю вищої освіти у США / О. М. Іваницька, С. І. Редько, А. Г. Панченко. - С.71-75. - Библиогр. в конце ст.
Mospam, Natalia. Legal regulation of higher education and labour market in the eu member states / N. Mospam. - С.75-79. - Библиогр. в конце ст.
Загородня, Алла Анатоліївна. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Україні: мережа вищих навчальних закладів / А. А. Загородня. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Дослідження на здобуття наукового ступеня Ph.D. в галузі освіти у США: вимоги, структура, зміст / С. О. Сисоєва. - С.85-89. - Библиогр. в конце ст.
Регейло, Ірина Юріївна. Стенфордська вища школа освіти: підготовка нового покоління фахівців ступеня PhD / І. Ю. Регейло, Н. В. Базелюк. - С.90-98. - Библиогр. в конце ст.
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Система забезпечення якості вищої освіти: зарубіжний досвід / Т. Є Кристопчук. - С.99-103. - Библиогр. в конце ст.
Тригуб, Ілона Іванівна. Досвід підготовки експертів у галузі освіти у країнах Балтії / І. І. Тригуб. - С.104-109. - Библиогр. в конце ст.
Грищук, Юлія Володимирівна. Педагогічна освіта у Республіці Польща як об’єкт міждисциплінарного дослідження / Ю. В. Грищук. - С.109-115. - Библиогр. в конце ст.
Клопов, Роман Вікторович. Розробка спеціалізованого програмного забезпечення для підвищення ефективності наукових досліджень в професійній освіті / Р. В. Клопов, О. Пшенична. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Бут, Володимир. Впровадження сучасних форм навчання впродовж життя в Україні / В. Бут, Г. Панченко. - С.122-126. - Библиогр. в конце ст.
Фрицюк, Валентина. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього педагога до неперервного професійного саморозвитку / В. Фрицюк. - С.127-132. - Библиогр. в конце ст.
Соломаха, Світлана Олександрівна. Практика формування художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти / С. О. Соломаха. - С.133-137. - Библиогр. в конце ст.
Беседа, Наталія Анатоліївна. Організація самостійної роботи майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / Н. А. Беседа, О. Воробйов. - С.138-141. - Библиогр. в конце ст.
Перепелиця, Олеся. Оцінка задоволеності студентів медичного коледжу майбутньою професією / О. Перепелиця. - С.142-148. - Библиогр. в конце ст.
Ржевська, Наталія. Формування правової компетентності на основі он лайн взаємодії учасників освітнього процесу / Н. Ржевська. - С.148-153. - Библиогр. в конце ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Мачинська, Наталія Ігорівна.
    Міждисциплінарний дискурс підготовки майбутнього викладача в умовах магістратури / Н. І. Мачинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 35-38, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)3538 . - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Вища освіта в Україні--Магістратура

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічний підхід -- неперервна освіта -- індивідуально-диференційований підхід -- інтеграція -- магістрант -- міждисциплінарний контекст -- технологічний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Мачинська, Наталія Ігорівна.
    До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу / Н. І. Мачинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3/4. - С. 53-56. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
соціальний педагог -- діагностичні вміння -- діагностична діяльність

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2012/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2012р. Вип. 3/4
Зміст:
Дзвінчук, Дмитро Іванович. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз / Д. І. Дзвінчук. - С.6-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СПАРТАНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, АФІНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, ЛІБЕРАЛЬНА ОСВІТА
Александрова, Олена Станіславівна. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти / О. С. Александрова. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ, ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ, СЕРЕДНІЙ КЛАС
Логуш, Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти / Л. Г. Логуш. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ, НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, МЕДИЧНА ОСВІТА
Конох, Анатолій Петрович. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів / А. П. Конох. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, ОРГАНІЗАТОРИ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ
Батечко, Ніна Григорівна. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИКЛАДАЧ ВИЩОЇ ШКОЛИ, АКМЕСИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД, МАГІСТЕРСЬКІ ПРОГРАМИ
Заскалєта, Світлана Григорівна. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації / С. Г. Заскалєта. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ, АГРАРНА ГАЛУЗЬ
Сергеєва, Ольга Степанівна. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва. - С.36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТА ДОРОСЛИХ, РИМСЬКИЙ ДОГОВІР, ЛІСАБОНСЬКА СТРАТЕГІЯ
Соколова, Ірина Володимирівна. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя / І. В. Соколова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ
Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта" / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА
Мачинська, Наталія Ігорівна. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу / Н. І. Мачинська. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ДІАГНОСТИЧНІ ВМІННЯ, ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Притула, Олександр Леонтійович. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання / О. Л. Притула. - С.57-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БОЙОВІ МИСТЕЦТВА, УКРАЇНСЬКИЙ РУКОПАШ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Корнят, Віра Степанівна. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С.61-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Вайнола, Ренате Хейкієвна. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА, ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча, Катерина Павлівна. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів / К. П. Осадча. - С.72-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МУЛЬТИМЕДІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ, ВИКЛАДАЧ-ТЬЮТОР, КОМП'ЮТЕРНІ ТРЕНАЖЕРИ
Омельяненко, Галина Анатоліївна. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект / Г. А. Омельяненко. - С.76-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В., В'ячеслав Володимирович. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід / В. Осадчий В. - С.80-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика / Т. Є. Кристопчук. - С.87-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин, Лілія Володимирівна. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.94-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ОСВІТА ВИХОВАТЕЛІВ, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук, Алла Володимирівна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації / А. В. Марчук. - С.101-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВІДКРИТА ОСВІТА, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко, Натялія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА, ОСВІТА РЕСПУБЛІКИ КІПР
Біницька, Катерина Миколаївна. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.) / К. М. Біницька. - С.111-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИЩІ ПЕДАГОГІЧНІ ШКОЛИ, ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ, НАУКОВА РОБОТА
Побірченко, Неоніла Антонівна. Трансформація психологічних процесів в освітології / Н. А. Побірченко. - С.118-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ОСВІТОЛОГІЇ, ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ, НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Яремчук, Наталія Володимирівна. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація / Н. В. Яремчук. - С.124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНЄ МАТЕРИНСТВО, ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)