Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЧАЙКОВСЬКА<.>/(700)*<.>K=ГАННА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: О283150799/2023/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 1 (40) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Осадча, Катерина. Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти / К. Осадча, М. Букша, О. Манжула. - С.7-21
Гаврілова, Людмила. Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва / Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ишутіна
Олексюк, Ольга. Особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання / О. Олексюк, Л. Теряєва, В. Теряєв. - С.40-58
Бурцева, Олена. Використання медіаосвітніх технологій для підвищення інформаційної компетентності в процесі навчання майбутніх вчителів математики / О. Бурцева. - С.59-75
Овчаренко, Марина. Електронні засоби комунікації як засіб дистанційної логопедичної допомоги дорослим, які перенесли інсульт / М. Овчаренко. - С.76-92
Бєлова, Олена. Актуальний стан сформованості емоційної грамотності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією / О. Бєлова. - С.93-112
Мединська, Світлана. Кейс-метод як інструмент підсилення ефективності комунікації в полікультурному середовищі (на прикладі вивчення ділової іноземної мови) / С. Мединська. - С.113-133
Шкарбан, Інна. Методичні аспекти дисципліни «Перша іноземна мова» для бакалаврів за спеціальністю «Історія та археологія» / І. Шкарбан. - С.134-151
Чижикова, Ольга. Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов / О. Чижикова. - С.152-165
Руднік, Юлія . Застосування технологій доповненої та віртуальної реальності у викладанні іноземних мов / Ю. Руднік. - С.165-183
Чайковська, Ганна. Застосування педагогіки емпауерменту у підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку / Ганна Чайковська. - С.184-199
Гвоздій, Світлана. Теорія конективізму в навчанні питань безпеки та здоров’я в класичних університетах / С. Гвоздій, А. Літвінова, Г. Тимченко. - С.200-223
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: О283150799/2023/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 3 (42) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Срібняк, Ігор. Товариство «Просвітна громада ім. Михайла Драгоманова» у таборі полонених українців Вецляр, Німеччина, 1917 – початок 1918 рр. (за матеріалами часопису «Громадська Думка») / І. Срібняк. - С.7-22
Чайковська, Ганна. Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи / Ганна Чайковська. - С.23-38
Горбатюк, Роман. Формування здатності до особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів освіти / Р. Горбатюк, В. Кабак, Н. Волкова. - С.39-53
Житинська, Марія. Соціально-психологічна підтримка людей похилого віку в умовах повномасштабної війни / М. Житинська. - С.54-67
Горохова, Тетяна. Використання е-ресурсів як дієвого засобу організації навчального квесту в закладі вищої освіти / Т. Горохова, О. Зарудня. - С.68-82
Покотило, Павло. Використання ChatGPT в якості додатку для дистанційного вивчення англійської мови / П. Покотило. - С.83-98
Друганова, Олена. Шляхи формування здатності до самоорганізації й самовдосконалення як основи успішної навчальної та подальшої професійної діяльності сучасного здобувача вищої освіти / О. Друганова, О. Наливайко. - С.99-116
Моляка, Інна. Формування англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: сучасні виклики / І. Моляка. - С.117-131
Чжан, Вей. Сучасні тенденції формування професійної компетентності студентів закладів вищої освіти КНР / В. Чжан. - С.132-145
Стойка, Олеся. Тенденції цифровізації підготовки вчителів у Республіці Польща / О. Стойка. - С.146-159
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Чайковська, Ганна.
    Застосування педагогіки емпауерменту у підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку [Електронний ресурс] = Application of Empowerment Pedagogy in Training of Future Primary School Teachers on the Basis of Sustainable Development / Ганна Чайковська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 1. - С. 184-199, DOI 10.28925/2312-5829.2023.111 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
емпауермент педагогіка -- емпауермент діяльність -- самопізнання -- самовдосконалення -- заклад вищої освіти
Анотація: Досліджено проблему педагогіки емпауерменту в психолого-педагогічному аспекті та вимірі вищої педагогічної освіти. Виявлено різноманітні підходи до трактування дефініції означеного поняття. Закцентовано увагу на педагогіці емпаурменту як ресурсі для самопізнання та самовиховання майбутніх учителів початкової школи через діяльність в інтересах сталого розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Чайковська, Ганна.
    Тренінгові технології як засіб формування компетентностей сталого розвитку у майбутніх вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Ганна Чайковська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 23-38, DOI 10.28925/2312-5829.2023.32 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
сталий розвиток -- освіта -- компетентності -- майбутні вчителі -- початкова школа -- заклад вищої освіти
Анотація: У статті розглянуто роль тренінгових технологій у навчанні здобувачів вищої освіти освітньо-професійної програми «Початкова освіта» сталому розвитку. Розкрито зміст поняття «тренінгові технології», проаналізовано підходи до дефініції досліджуваного поняття. Відповідно до змісту концепції сталого розвитку виокремлено тренінги екологічного, економічного, соціального спрямування та розроблено тренінгову програму «Виклики сталого розвитку: навчаємося сталості». Визначено основну мету пропонованих тренінгів – формування у майбутніх вчителів початкової школи знань, практичних умінь і навичок cталого розвитку, розвиток здатності до прийняття рішень в інтересах сталого розвитку й усвідомлення власної відповідальності за його досягнення, підвищення позитивного ставлення до ролі вчителя в досягненні сталого розвитку суспільства тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)