Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ХОРУЖА<.>/(700)*<.>K=ЛЮДМИЛА<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: О168872740/2012/1
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2012р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Левовицький, Тадеуш. Ґенеза цілісних підходів до проблеми освіти – на зустріч з освітологією / Т. Левовицький. - С.49-21
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Сфера освіти як об’єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.22-29
Баліньська, М. У пошуках моделі освітології / М. Баліньська. - С.30-33
Беднарська, Н. Дослідження освіти в Польщі / Н. Беднарська. - С.34-48
Кузьменко, О. Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти / О. Кузьменко. - С.49-51
Бех, І. Гуманістична педагогіка у розвивально особистісному вимірі / І. Бех. - С.52-58
Крушевський, К. Педагогіка, яка спирається на докази (доказова) / К. Крушевський. - С.59-61
Дічек, Н. Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторста / Н. Дічек. - С.62-68
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти / Віктор Олександрович Огнев’юк. - С.69-75
Ґайда, Я. Гуманістично-антропологічні цінності як основа універсального канону освіти / Я. Ґайда. - С.76-82
Мазур, Б. Неоліберальна освітня ідеологія – етичний вимір / Б. Мазур. - С.83-85
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.86-90
Даценко, Ю. Освітологічні акценти освітньої політики / Ю. Даценко. - С.91-95
Корчак, Л. Суспільні та економічні наслідки безробіття / Л. Корчак. - С.96-105
Калашнікова, С. Концепція лідерства в управлінні освітніми системами / С. Калашнікова. - С.106-112
Мєшальський, С. Різні погляди на людську природу та роздуми про освіту / С. Мєшальський. - С.113-116
Мороз, О. Медіа-освіта у структурі освітології / О. Мороз. - С.117-119
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Хоружа, Людмила Леонідівна.
    Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа // Освітологія = Oswiatologia. - Київ ; Варшава : Едельвейс, 2012. - № 1. - С. 86-90


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25865 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25866 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (23.04.2014р. Прим. 25867 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.
Шифр: О283150799/2024/1/44
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2024р. т.1 № 44 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Осадчий, Вячеслав. Сучасні тенденції цифровізації управлінських процесів у вищій освіті: аналітика даних, хмарні технології, штучний інтелект / В. Осадчий. - С.8-27
Шевчук, Олександра. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання для персоналу прикордонної служби Канади / О. Шевчук. - С.28-37
Наголюк, Микола. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології у підготовці прикордонників молодшої ланки в країнах Європейського Союзу / М. Наголюк. - С.52-67
Антонюк, Дмитро. Процедура проектування цифрових освітніх ресурсів економіко-управлінської підготовки майбутніх магістрів галузі інформаційних технологій / Д. Антонюк, Т. Вакалюк. - С.38-51
Паламар, Світлана. Штучний інтелект в освіті: використання без порушення принципів академічної чесності / С. Паламар, М. Науменко. - С.68-83
Зінукова, Наталія. Роль цифрових технологій у збереженні ментального здоров'я викладачів іноземної мови / Н. Зінукова, Т. Коробейнікова. - С.84-99
Хоружа, Людмила. Актуальність сучасних наукових розвідок у педагогіці: україно-польський дискурс / Л. Хоружа. - С.100-111
Головатенко, Тетяна . Досвід індивідуалізації в опануванні навчальних дисциплін студентами в американських ЗВО / Т. Головатенко. - С.112-130
Камінська, Малгожата. Соціальний потенціал вчителів у професійному середовищі / М. Камінська. - С.131-150
Рудинський, Віталій. Використання технологій змішаного навчання у ВВНЗ: особливості формування готовності майбутніх фахівців спеціального призначення до професійної діяльності / В. Рудинський. - С.151-163
Василюк, Олена. Психодіагностичні детермінанти (критерії) визначення рівня сформованості здоров’язбережувальної компетентності майбутніх викладачів іноземної мови / О. Василюк. - С.164-182
Ковальська, Марина. етоди викладання та педагогічні особливості організації навчального процесу студентських газетних редакцій / М. Ковальська. - С.184-198
Жукова, Тетяна. Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови / Т. Жукова. - С.199-213
Зварич, Ганна. Професійне вигорання фахівців дошкільної освіти: характерні особливості / Г. Зварич, В. Мойсеюк. - С.214-227
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Хоружа, Людмила.
    Актуальність сучасних наукових розвідок у педагогіці: україно-польський дискурс [Електронний ресурс] / Л. Хоружа. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 100-111, DOI 10.28925/2312-5829.2024.17 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
наукові розвідки -- порівняльний аналіз -- україно-польський дискурс -- трансформація -- зміст -- методологія
Анотація: У статті проведено порівняльний аналіз наукових розвідок польських і українських учених щодо тематики та змісту сучасних педагогічних досліджень. Нові виклики, світова криза, повномасштабна війна в Україні – так чи інакше впливають на вибір тем досліджень, визначають їхню своєчасність і доцільність. Зазначено, що у польських дослідженнях чітко прослідковується широкий міждисциплінарний педагогічний підхід до вирішення освітніх проблем. За своїм тематичним спрямуванням наукові розвідки мають прикладний характер, відповідають запитам науки та суспільства. При цьому тематика наукової проблематики вітчизняних педагогічних досліджень має переважно локальний характер та не в повній мірі корелюється з сучасними суспільними запитами. Зроблено висновок щодо необхідності розробки методологічних основ педагогіки в умовах нестабільності і трансгресивності. Представлено перелік педагогічних тем, які є актуальними для вивчення в цих умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)