Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=багатопрофільна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Стеблюк, С.
    Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова / С. Стеблюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 46-51, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4651. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
мораль -- ступенева освіта -- наукове дослідження -- багатопрофільна -- система освіти
Анотація: У статті увага приділяється одній з найважливіших проблем формування майбутнього фахівця з підприємництва, торгівлі та обмінної діяльності - наявності сформованих ментально-етичних цінностей. Відзначено, що торговельна та біржова діяльність вимагає наявності в персоналі таких особистісних якостей, як: дисципліна, ввічливість, відповідальність, комунікативні навички, тактовність, толерантність, збирання, точність. Вони формуються в процесі теоретико-практичної підготовки майбутнього фахівця і безпосередньо через атмосферу на роботі. Метою статті є визначення сутності та способів формування розумових та етичних якостей у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та обмінної діяльності. З'ясовано зміст ключового поняття «ментальні та етичні цінності» та дано формулювання. Це наявність сформованих загальних для всього людства цінностей і норм моральної поведінки, що зумовлено сучасним європейським напрямом інтеграції в різних сферах (освітній, економічній, гуманітарній тощо). Проаналізовано окремі служби наукових розвідок. Дослідники відзначають важливість формування ментальних та етичних цінностей у майбутній професійній діяльності. У процесі дослідження з’ясовується зміст навчальних програм та робочих програм з фахових дисциплін, складні плани навчальної роботи, напрями діяльності групи; методологія наукового дослідження проблеми. Експериментальна робота вимагала визначення наукових методологій дослідження. Автор розрізняє дві методології: діагностику того, як людина думає (Б. Басс), методологія опитування «Шкала емоційного огляду» (А. Меграбяна та Н. Епштейн). Результати свідчать про необхідність систематичної роботи у процесі підготовки майбутнього фахівця у вищих навчальних закладах. Окремі способи формування розумових та етичних цінностей з’ясовуються в учнів: народна педагогіка, позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості. позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості. позакласна (позакласна) робота, участь у бізнес-турнірах. Ми бачимо перспективи подальших досліджень у певних методах позакласної роботи, які впливатимуть на формування особистості.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)