Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (32)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=виконавці<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: М898489384/2020/5
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8
Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири
Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15
Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23
Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія
Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31
Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці
Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35
Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв
Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42
Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід
Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48
Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність
Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53
Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль
Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59
Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта
Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65
Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність
Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73
Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність
Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88
Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності
Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97
Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок
Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105
Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури
Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111
Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів
Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119
Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення
Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127
Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка
Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133
Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід
Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139
Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Гринчук, І. П.
    Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект [Електронний ресурс] / І. П. Гринчук, О. Спольська // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 24-31, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.4 . - ISSN 2518-766Х

Кл.слова (ненормовані):
фортепіанне виконавство -- фортепіанні школи -- піаністи-виконавці
Анотація: У статті представлено методологічні підходи до трактування дефініції «виконавська школа». Піднято проблему регіоналістики виконавських шкіл як динамічного історико-культурного феномену. Простежено роль львівської фортепіанної школи у розвитку виконавського мистецтва України, процеси становлення фортепіанного виконавства на Тернопіллі кінця XIX — першої половини XX ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Спольська, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Якубовський, І.
    Преса в механізмі Голодомору 1932–1933 рр. (на прикладі районних газет Київської області) / І. Якубовський // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 1. - С. 174-180, DOI 10.28925/2524-0757.2021.120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Голодомор -- районна преса -- робсількори -- влада -- виконавці
Анотація: У статті на прикладі районних газет Київської області досліджується роль, яку відводила радянська влада місцевій пресі в умовах голодомору 1932–1933 рр. Проаналізовано підходи владних інституцій різного рівня до з’ясування значення районних газет у пропагандистських і господарських кампаніях, зокрема щодо регулювання діяльності робсількорів. Простежено організаційні заходи, спрямовані на перетворення робсількорів на безпосередніх виконавців політики Голодомору й відповідальних за її втілення на місцях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Якубовський, І.
    Відображення намірів влади з утягування школярів до кола виконавців Голодомору 1932–1933 рр. у районній пресі Київщини та Чернігівщини / І. Якубовський // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 117-123, DOI 10.28925/2524-0757.2021.215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Голодомор -- районна преса -- учні -- школа -- виконавці
Анотація: На матеріалі районних газет Київської та Чернігівської областей досліджується інформаційний потенціал низової преси для з’ясування ролі, яку відводила влада учням сільських шкіл у механізмі Голодомору 1932–1933 рр. Простежено закономірності відображення у районках різних аспектів, пов’язаних зі втягуванням владою учнів до кола осіб, причетних до втілення її планів. Визначено пріоритети влади й напрямки залучення школярів. Доведено, що навіть учнів послідовно перетворювали на специфічну ланку виконавців Голодомору, що, крім реалізації поточних цілей, мало на меті значні морально-психологічні дивіденди на шляху до радянізації нового покоління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Якубовський, І.
    Сільські вчителі і Голодомор 1932–1933 років: низова преса як індикатор стратегій влади / І. Якубовський // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 2. - С. 76-83, DOI 10.28925/2524-0757.2022.28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Голодомор -- районна преса -- учителі -- школа -- виконавці
Анотація: У статті розглядаються політичні технології влади з перетворення освітян села на виконавців Голодомору в Україні. Доведено, що, залучаючи сільських учителів до реалізації свого курсу на селі, влада одночасно діяла в руслі спроб приховати цілеспрямовану організацію вбивства голодом. Тягар мобілізації вчителів на хлібозаготівлі та інші заходи було перекладено на плечі районних відділів освіти, громадських організацій та зборів самих учительств, які в кожному випадку наче добровільно ухвалювали відповідні рішення. Однак про справжні наміри щодо вчителів виразно свідчать зміст і тональність районних газет, сповна висвітлюючи керівництво процесом збоку партійних та радянських органів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)