Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (84)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=генезис<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Погребняк, І.
    Історична парадигма семіотики [Електронний ресурс] / І. Погребняк. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
семіотика -- знак -- семіологія -- знаковий процес -- парадигма
Анотація: У статті проаналізовано теоретичні засади та тенденції розвитку семіотичного літературознавства. Охарактеризовано низку визначень семіотики як науки про знакові системи, розкрито їх властивості та загальні теорії знаків і систем. Зазначено, що у зв’язку з популярністю семіотики наявні зловживання її термінами, що викликає занепокоєння серед науковців. Окреслено генезис самої знакової теорії та специфіку семіотики як науки, охарактеризовано дослідження її засновників, що репрезентують полярні підходи до галузі. Проаналізовано основні погляди представників різних напрямів. Зосереджено увагу на вітчизняних та іноземних дослідженнях 1950– 1990-х років, що окреслюють проблематику використання структурносеміотичних методів у вивченні літератури
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Рафальський, О.
    Освіта як фактор суспільної модернізаці / О. Рафальський // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 52-58, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.5258 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
генезис -- інноваційний тип розвитку -- суспільна модернізація
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.5258,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Грищук, Ю. В.
    Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови [Електронний ресурс] / Ю. В. Грищук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - P67-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна наука -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- шкільництво
Анотація: У статті розглянуто генезис розвитку педагогічної освіти в Польщі; проаналізовано вплив суспільно-політичних і соціально-економічних факторів на формування і розвиток системи педагогічної освіти в незалежній Польщі; виявлено провідні тенденції та особливості розвитку педагогічної освіти в Польщі на різних етапах історичного розвитку країни.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Khomych, O.
    Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine [Електронний ресурс] / O. Khomych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P76-81, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7681. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- освітні технології -- читацькі вміння -- мотивація -- критерії
Анотація: В условиях развития Новой украинской школы приобретает новое измерение межкультурное взаимодействие в мировом образовательном пространстве. Актуальность приобретает внедрение качественных мировых практик в учебный процесс, в частности начальной школы. В статье освещены особенности становления и развития технологии «Book Talk» для развития читательских умений и навыков, а также мотивации учащихся начальной школы к чтению. Обосновываются возможности внедрения эффективной образовательной технологии в общеобразовательных учебных заведениях Украины. Освещен генезис этой технологии и внедрение ее в учебных и в общественных культурных учреждениях (библиотеках, читательских центрах, книжных клубах) в историко-педагогическом развитии второй половины ХХ века – по нынешнее время. Данная проблема является актуальной в работе учителя начальной школы Украины для привлечения учащихся к чтению художественной литературы, анализа художественных произведений, проведения обсуждений и развития заинтересованности детей разного возраста в чтении книги. Значимым является развитие речевой компетентности в процессе групповых и коллективных обсуждений книги. Технология «Book Talk» является перспективной в контексте критического мышления учащихся начальной школы, может составлять предмет дальнейшего изучения.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Druhanova, O.
    Sexual harassment and sextortion in universities as an actual scientific problem [Електронний ресурс] / O. Druhanova, A. Fedonenko, O. Nalyvaiko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - P27-35, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
домагання -- масова культура -- профілактика -- сексторшен -- harassment -- mass culture -- prevention -- sextortion
Анотація: Ця стаття досліджує питання харасменту в університетському середовищі. За основу взято концепт сексторшен в освіті. Ця проблема зараз активно вивчається вченими з усього світу, що свідчить про її значущість та спроби науково обґрунтувати шляхи профілактики та боротьби з цим явищем. Дослідження також зосереджує свою увагу на аспектах культурного прояву цього протиправного явища в освіті, а саме в кінематографы та засобах масової інформації. Найважливішим фактором, який заявляє про важливість того чи іншого явища в суспільстві, є його відображення в масовій культурі та її дискурсі. Проблема сексторшен в освіті безперечно такою є. Необхідно уточнити, що це стосується переважно країн Західного світу, але й в Україні ця проблема також є дуже актуальною в освітньому середовищі університетів. У статті наводяться конкретні приклади неналежної сексуальної поведінки в навчальних закладах та проводиться аналіз проблеми з різних сторін та суб’єктів залучення. Крім цього аналізується саме поняття сексторшен та його генезис. У дослідженні наводяться чинники, які найчастіше призводять до прояву сексторшен в освіті. Крім усього вищепереліченого, аналізуються наслідки цього явища з боку жертви, де ключовим наслідком сексуальних домагань є вплив на емоційний стан людини: вона стає більш вразливою і почувається незахищеною, перебуваючи у вічному страху. Також авторами пропонується рекомендації для протидії та профілактики цього явища в університетському середовищі з акцентом на превентивні заходи, але з дотриманням процедур, щоб уникнути наклепів та доносів на неугодних учасників освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Fedonenko, A.
Nalyvaiko, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)