Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (86)Мережеві ресурси (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=гідність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Кадемія, М.
    Психолого-педагогічні принципи навчання впродовж життя в сучасному суспільстві / М. Кадемія, А. Кобися, В. Кобися // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 116-122, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.116122 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
віртуальний університет -- електронне навчання -- університет третього покоління
Анотація: У статті описано психологічні і соціальні особливості самореалізації людей літнього віку, визначено принципи соціальної роботи з людьми літнього віку – незалежність, участь у житті суспільства, у розробці й здійсненні політики, яка безпосередньо стосується їхнього добробуту, догляд, реалізація внутрішнього потенціалу, гідність – що лежать в основі методів, технологій та відповідних форм соціальної роботи з людьми похилого віку, проведено історичний аналіз виникнення і розвитку університетів третього покоління за кордоном та в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кобися, А.
Кобися, В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Гладкова, В.
    Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти [Електронний ресурс] / В. Гладкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 336-343, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.336343. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
акмеологічні аспекти -- акмеологічні інваріанти -- відповідальна професійна поведінка -- професіоналізм -- професійно-особистісний розвиток -- професійна етика -- професійна відповідальність -- соціономічний профіль
Анотація: У статті розкриті акмеологічні аспекти відповідальної поведінка фахівця соціономічного профілю. Професіоналізм фахівця соціономічного профілю полягає у високому рівні розвитку професійної компетентності, індивідуальних якостей та властивостей особистості. Професійна відповідальність є акмеологічною інваріантою фахівця системи «людина-людина». У статті надана характеристика типів професійноособистісного розвитку: альтерцентрованого, конвенційного, домінантного та дослідницького (когнітоцентрованого). Проаналізовано професійну етику як систему моральних вимог до професійної діяльності людини. Категоріями професійної етики є: професійний обов’язок, професійна відповідальність, професійна совість, професійна честь, професійна гідність та ін. Дуже важливим фактором успішної реалізації професійної діяльності фахівця соціономічного профілю є його відповідальна професійна поведінка, в процесі формування якої значної ваги набувають такі чинники, як радість – похмурість, песимізм – оптимізм, ейфорія – мудрість.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Троцко, Г.
    Модернізація виховних практик в педагогічних університетах [Електронний ресурс] / Г. Троцко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 84-89, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)8489. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
виховна робота -- гідність -- модернізація -- педагогічна етика -- педагогічна комунікація
Анотація: У статті розглядаються трансформації практик виховної роботи в педагогічних університетах з урахуванням сучасних мінливих соціокультурних контекстів. Доводиться, що моральні смисли ідеї університету активізують суспільно перетворюючий потенціал освіти завдяки включенню до системи навчальних і виховних практик. Суспільна самопрезентація педагогічної освіти є можливою лише як гуманізована стратегія модернізації соціумів, яка передбачає широке залучення педагогічних ідей, норм, цінностей у життєвий світ суспільства та особистості. Виховання в дусі миру, педагогіка співробітництва, взаємозв’язок морального і правового виховання є вагомими складовими політичного виховання. Одним із важливих завдань виховної роботи має стати формування світоглядної культури відповідального педагога, здатного до самопiзнання, саморозвитку, самовиховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)