Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (46)Каталог авторефератів та дисертацій (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ключові компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Кубіцька, М. Д.
    Компетентнісний підхід у професійній підготовці вчителя [Електронний ресурс] / М. Д. Кубіцька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 1. - С. 88-95, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.8895. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- компетентнісний підхід -- ключові компетентності -- підготовка вчителя -- професійна компетентність вчителя
Анотація: У статті розглядається визначення поняття «компетентнісний підхід» у сучасній науковій думці. Автор звертається до досвіду вітчизняних та зарубіжних дослідників. Узагальнено різноманітні тлумачення терміну «компетентність», запропоновано перелік основних компетентностей, якими має володіти майбутній вчитель. Визначено та обґрунтовано поняття професійна компетентність.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Однорог, Г.
    Модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю [Електронний ресурс] / Г. Однорог. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 19-27, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інтегральна компетентність -- кваліфіковані робітники -- ключові компетентності -- швейна промисловість -- ринок праці
Анотація: У статті порушено проблему відсутності у Державних стандартах професійно-технічної освіти для професій «Кравець» і «Закрійник» переліку актуальних ключових компетентностей, затребуваних сучасним ринком праці швейної промисловості. Автором проаналізовано законодавчі і нормативно-правові документи, що стосуються теми ключових компетентностей майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю; порівняно результати дослідження ринку праці швейної галузі щодо затребуваності ключових компетентностей. Визначено актуальні здатності майбутніх кравців і закрійників, які необхідні для досягнення ними професійного успіху, підвищення конкурентоспроможності, формування професійної мобільності й адаптації на ринку праці швейної галузі. Акцентовано, що креативність у контексті швейного виробництва – це основа розвитку багатьох ключових компетентностей майбутніх фахівців швейного профілю. Обґрунтовано доцільність введення дефініції «інтегральна ключова компетентність майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю». Дано визначення інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю та визначено її структуру, що складається з ціннісно- мотиваційного, когнітивно-діяльнісного та особистісно-рефлексивного компонентів. Кожен із цих трьох компонентів в подальшому виступає критерієм розвиненості досліджуваного явища. Автором спроєктована модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю, що відображає взаємозв’язок та взаємозалежність всіх її компонентів, які структурують актуальні здатності майбутніх фахівців даної галузі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Мельниченко, О.
    Перспективи розвитку вищої освіти: освітологічний аспект. [Електронний ресурс] / О. Мельниченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 16-24, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- міждисциплінарність -- майбутня освіта -- мультидисциплінарність -- футурологія
Анотація: Стаття присвячена аналізу перспектив розвитку освіти з точки зору освітології та футурології. Автор підкреслює, що уявлення про майбутнє пройшло шлях від наукової фантастики до сучасних очікувань та припущень, що базуються на міждисциплінарних та мультидисциплінарних підходах, які дозволяють вченим осмислити роль майбутнього в повсякденному житті людства, зокрема пов’язати мислення із тимчасовістю, пам’яттю та сучасними технологіями. У статті досліджуються ключові компетентності освіти майбутнього, що є важливими для сталого розвитку як в європейському, північно- та південно-американському, азійському освітньому просторі, так і для окремих конкретних регіонів світу. Особлива увага приділяється відмінностям концепцій компетентностей, що відповідають різним обставинам у різних регіонах світу. На цьому підґрунті в статті схарактеризовано компетентності, які орієнтовані на майбутнє і які треба розвивати в освітньому процесі університетської підготовки: випереджаюче мислення; здатність до міждисциплінарного дослідження; космополітичне сприйняття змін та перспектив; уміння працювати з неповною та складною інформацією; інтерактивна компетентність; здатність до самостійного прийняття рішень і самостійних дій; навички самомотивації та мотивації інших; сприйняття різних індивідуальних та культурних моделей; етична компетентність; здатність до співпереживання та солідарності. Автор акцентує увагу на тих компетентностях, що визнаються всіма вченими незалежно від регіону світу – це розвиток системного, випереджального та критичного мислення.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)