Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1667)Каталог авторефератів та дисертацій (6)Мережеві ресурси (44)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=менеджмент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Іващенко, М.
    Swot-аналіз процесу впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти / М. Іващенко, Т. Бикова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 107-115, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.107115 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
SWOT-аналіз -- змішане навчання -- стратегічне управління -- ресурси -- менеджмент
Анотація: Зважаючи на тенденції розвитку цифрової освіти – від технології MOOC до біометрії, змішане навчання визначено як перспективний інноваційний шлях удосконалення вітчизняної освіти. Його розглядають як гнучке поєднання традиційного навчання (face-to-face instruction) з комп’ютерним навчанням (computer mediated instruction).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Бикова, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Покришень, Д.
    Роль і місце інформаційно-аналітичних систем у підвищенні кваліфікації вчителів інформатики / Д. Покришень, С. Олексієнко // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 55-62, DOI 10.28925/2414-0325.2019.6.5562. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-аналітичні системи -- інформатика -- підвищення кваліфікації
Анотація: У статті розглядаються типи інформаційно-аналітичних систем (ІАС), зроблено їх класифікацію. Проведено аналіз досліджень з проблеми впровадження ІАС у бізнес та навчальні процеси закладу освіти. Визначено складові цих систем та основні змістовні технологічні лінії, які необхідно розглядати при підвищенні кваліфікації вчителів інформатики. Розглянуто види ІАС, які використовуються вчителями інформатики в їх професійній діяльності та ракурси з яких варто розглядати ІАС в освітній діяльності: системи управління базами даних, інформаційні інтернет-ресурси. Подано критерії та показники, які впливають на ефективність та результативність використання ІАС. Визначено місце інформаційно-аналітичних систем у професійній діяльності вчителя інформатики. Окреслено проблеми, які постають перед системою післядипломної педагогічної освіти для підтримки вчителів інформатики на курсах підвищення кваліфікації з метою навчання проектування інформаційно-аналітичних систем, розвитку інформатичних компетентностей та збільшення рівня інформаційної культури всіх суб’єктів освітнього процесу. Проектування та розробка ІАС учнями та вчителями забезпечує предметність навчальної діяльності, отримання навчальних досягнень учнями (участь та перемоги у конкурсах, турнірах, олімпіадах), вивільненню їх творчого потенціалу, неперервному професійному зростанню педагога, орієнтації навчального процесу на розвиток особистості та задоволення її освітніх потреб, розвиток програмної та апаратної ІКТ-інфраструктури навчального закладу. Розуміння вчителем функціональних можливостей використання ІАС у своїй професійній діяльності дозволяє значно покращити менеджмент організації та проведення навчального процесу, розвивати інформаційну культуру всіх суб’єктів освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олексієнко, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: О168872740/2020/9
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2020р. № 9 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Błasiak, W. Największe zagadki natury — wszechświat i mózg]{The biggest mysteries of nature — the universe and the brain / W. Błasiak. - С.6-12
Charchuła, J. Koncepcja edukacji społecznej w ujęciu josé ortegi y gasseta i jej współczesne odniesienia / J. Charchuła. - С.13-20
Ракітянська, Л. Історія світового музичного мистецтва в контексті взаємозв’язку емоційного та раціонального / Л. Ракітянська. - С.21-28
Батечко, Н. Еволюція освітніх парадигм у сучасному науковому дискурсі / Н. Батечко, М. Михайліченко. - С.29-37
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в контексті глобального сталого розвитку / О. Сисоєв. - С.38-45
Дічек, Н. Стратегія і тактика державної політики незалежної україни у галузі загальної середньої освіти / Н. Дічек. - С.46-60
Скрипник, Т. Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент" / Т. Скрипник [и др.]. - С.61-74
Інші автори: Аль-Хамісі Д., Мартинчук О., Бірюкова К.
Złociak, M. Wpływ postaw rodzicielskich na kształtowanie osobowości dziecka / M. Złociak. - С.75-85
Kowalska, S. Edukacyjne aspekty kształcenia w bezdomności / S. Kowalska. - С.86-90
Слуцький, Я. Соціально-педагогічний супровід іноземних студентів: системний підхід / Я. Слуцький. - С.91-100
Jędrzejak, L. Aspiracje zawodowe uczniów liceum na przykładzie klasy z maturą polską i klasy z maturą międzynarodową / L. Jędrzejak. - С.101-112
Lewandowska, D. Technologia informacyjna w pracy płockich przedszkoli na przykładzie publicznego przedszkola nr 33 im. Jean’a vanier i akademii przedszkolaka max w płocku / D. Lewandowska, D. Korzan. - С.113-127
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент" / Т. Скрипник [та ін.] // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 61-74, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
експертний коучинг -- емоційний інтелект -- інклюзивний клас -- класний менеджмент -- педагогічний експеримент
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Скрипник, Т.
Аль-Хамісі, Д.
Мартинчук, О.
Бірюкова, К.


Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Калашнікова, C. А.
    Еволюційні рівні та професіоналізація управління [Електронний ресурс] / C. А. Калашнікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 50-70. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професіоналізація управління -- професійний розвиток управлінців -- адміністрування -- менеджмент -- лідерство
Анотація: Стаття присвячена аналізу становлення теорії управління та його впливу на контекст процесу професіоналізації управління, який реалізується через професійний розвиток управлінців, формування управлінської інфраструктури та формування світогляду у формі філософії управління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Канафоцька, Г. П.
    Формування ціннісних орієнтацій учнів профільних класів загальноосвітньої школи у процесі викладання нової парадигми менеджменту – менеджменту творчості [Електронний ресурс] / Г. П. Канафоцька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 185-196. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- профільне навчання -- суб’єкт освітньої діяльності -- ціннісні орієнтації -- моральні і соціальні цінності -- соціальна відповідальність -- нова парадигма менеджменту -- менеджмент творчості -- інноваційна модель навчання
Анотація: У статті висвітлені результати впровадження інноваційних методик викладання, що базуються на новій парадигмі менеджменту – менеджменті творчості. Ціль менеджменту творчості як інноваційної моделі навчання полягає у формуванні цілісної особистості з високим рівнем свідомості, самодисципліни, морально-етичних норм поведінки та усвідомлення соціальної відповідальності за наслідки прийнятих рішень, здатних на пошук власного покликання у результаті використання природних здібностей – творчих начал і розуміння лідерства-служіння у майбутньому. Зазначено, що методика є особистісно та командно орієнтованою і об’єднує одночасно знаннєву та виховну складові, що дозволяє розкрити не лише творчі здібності учнів, а й формувати ціннісні орієнтації кожного суб’єкта творчої діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Batechko, N.
    The system of management of the university education quality: the experience of the European Union [Електронний ресурс] = Система управління якістю університетської освіти:досвід Європейського Союзу / N. Batechko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 342-357, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.342357. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
європейський освітній простір -- менеджмент якості університетської освіти -- якість -- якість університетської освіти
Анотація: У статті висвітлено сучасні тенденції менеджменту якості університетської освіти в контексті сучасних європейських практик. Простежено еволюцію розвитку системи менеджменту якості в Європейському Союзі. Представлено сучасний науковий дискурс щодо проблеми менеджменту якості університетської освіти в європейському науковому просторі та в Україні, зокрема відмінності в дефініційному аналізі та концептуальних положеннях. Зазначено особливості та відмінності зовнішнього та внутрішнього оцінювання в системах забезпечення якості університетської освіти, наголошено на необхідності балансу між цими процесами та пошуку оптимальних методів оцінювання. Окреслено основні тенденції розвитку системи менеджменту якості університетської освіти в Україні, зокрема, розробку та запровадження правових механізмів, постійно діючого моніторингу якості вищої освіти з урахуванням світового, європейського та національного досвіду, удосконалення рейтингової системи оцінювання результатів діяльності закладів вищої освіти як інструментів управління якістю вищої освіти. Представлено систему менеджменту якості університетської освіти, як на державному рівні, так і на рівні окремого закладу вищої освіти. Доведено доцільність втілення кращих європейських практик із збереження якості університетської освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Скрипник, Т.
    Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / Т. Скрипник. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 118-130, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- інклюзивне навчання -- інклюзивне освітнє середовище -- класний менеджмент
Анотація: В статті розкривається сутність цілеспрямованої та послідовної підготовки освітнього середовища до інклюзивного навчання у закладах освіти. Автор розкриває обмежений і суперечливий характер поняття «інклюзивне освітнє середовище» в українських нормативно-правових та навчально-методичних розробках; представляє міжнародні орієнтири, за якими освітнє середовище набуває таких характеристик, як: безперешкодне, стимулююче, підтримувальне, розвивальне для усіх учнів. Автор ретельно аналізує зміст та структурні компоненти стратегії «Класний менеджмент», спрямованої на позитивне перетворення освітнього середовища для успіху кожного учасника освітнього процесу. Представлено дослідження щодо впровадження стратегії «Класний менеджмент» в освітній процес, у якому взяли участь сім закладів освіти. Метою дослідження було здійснити позитивні перетворення в освітньому середовищі закладів освіти як підґрунтя впровадження ефективного інклюзивного навчання. Отримані результати засвідчили дієвість стратегії «Класний менеджмент», що позитивно перетворює освітнє середовище і сприяє розбудові грамотного інклюзивного процесу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)