Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (245)Каталог авторефератів та дисертацій (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=модуль<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


   
    Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення / О. П. Буйницька [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 1-14, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- інформаційно-освітнє середовище -- система електронного навчання -- електронний деканат -- освітні програми -- персональний кабінет
Анотація: Електронне навчання вже більше десятиліття є невід’ємною частиною освітнього процесу закладів вищої освіти. Однак, до початку пандемії в Україні воно відігравало радше допоміжну роль, тоді як сьогодення вимагає повноцінного забезпечення навчання, комунікації та колаборації для всіх учасників освітнього процесу за допомогою електронних ресурсів. Тому виникає необхідність у модернізації системи електронного навчання університету відповідно до поточних потреб та викликів. У даній статті окреслені шляхи реалізації змін в системі електронного навчання на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка, зокрема увага приділена персоналізації освітнього середовища для різних учасників освітнього процесу, можливостям для систематизації інформації та проведення моніторингу. Завдяки організації електронних навчальних курсів (ЕНК) університету відповідно до створених в системі електронного навчання освітніх програм студенти мають актуальну інформацію щодо всіх навчальних дисциплін, що належать до відповідної освітньо-професійної або освітньо-наукової програми: розподіл за семестрами, форми контролю, прогрес на курсі, тощо. Одночасно це дає можливість адміністрації відслідковувати діяльність здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників за кожною освітньою програмою. Реалізований в Київському університеті імені Бориса Грінченка модуль електронного деканату дозволяє проводити моніторинг освітнього процесу, отримувати актуальні дані щодо проходження кожного ЕНК, а також дозволяє персоналізувати освітній процес для кожного студента завдяки індивідуальному навчальному плану. За допомогою системи е-навчання здобувачі мають змогу дистанційно ознайомитися з навчальним матеріалом з різних дисциплін, виконати та відправити виконані завдання на перевірку викладачу, пройти тестування. Організація персонального кабінету також дозволяє отримати швидкий доступ до інструментів комунікації та співпраці для організації онлайнових занять, групової роботи та отримання зворотного зв’язку від викладачів, бібліотеки Університету та інших корисних ресурсів, що спрощують доступ до освітніх ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Буйницька, Оксана Петрівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Терлецька, Т.
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Цирульник, С.
    Мобільні додатки та онлайн платформи моніторингу даних Wi-Fi метеостанції / С. Цирульник // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 181-192, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
Інтернет речей -- модуль IoT -- онлайн сервіс -- мобільний додаток -- вільне програмне забезпечення -- моніторинг даних -- метеостанція
Анотація: Світ швидко покривається мережами, які дозволяють цифровим пристроям взаємо з’єднуватися та передавати дані. Завдяки мережам можливе підключення всіх мобільних пристроїв, електронних датчиків, електронних вимірювальних приладів, медичних приладів та датчиків. Вони відслідковують, обмінюються, оцінюють та в деяких випадках автоматично коригують дані, які збираються та передаються. Поняття «Інтернет речей» є комплексним та має кілька рівнів: кінцеві пристрої (датчики, виконавчі пристрої), транспортний рівень (телекомунікаційне середовище, що включає дротові та бездротові мережі) та рівень роботи з даними (збір, зберігання та обробку). Ринкове середовище формує вимоги до молодих фахівців, а конкуренція між закладами вищої та фахової передвищої освіти надає можливість підготувати висококваліфікованого фахівця, який здатний вивчати та створювати сучасне апаратно-програмне забезпечення функціонування розумних електронних пристроїв та систем, які є вузлами мережи «Інтернет речей». У статті розглядаються питання, які пов’язані з особливостями створення простих пристроїв в рамках концепції Internet of Things на базі популярного Wi-Fi-модуля ESP8266 та впровадженням цих досліджень у освітній процес. Розкрито технічні можливості, особливості підключення та взаємодії модуля ESP8266 для моніторингу метеоданих. Показана організація доступу модуля до мережі Інтернет, відправлення даних та їх моніторинг з використанням популярного мобільного додатку Blynk, Virtuino та хмарного IoT-сервісу ThingSpeak. Проаналізована їх робота в некомерційних задачах та зручність користування освітнім закладом. У статті наводяться вихідні коди програм для Wi-Fi-модуля ESP8266 з цифровим датчиком BME280.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
Шифр: Н057263/2018/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Sysoieva, S. Concept of competence in the international and national educational contexts / Sysoieva S. ; Sysoieva S. , N. Mospan. - С.7-15
Кл.слова: освітні контексти, компетентність, навички
Піддячий, В. Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога / В. Піддячий. - С.15-21. - суб'єкт учіння
Кл.слова: освітній процес, європейські цінності
Бульвінська, О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти / О. Бульвінська. - С.22-23
Кл.слова: професійні компетентності, студентоцентроване навчання, професійний розвиток
Ратушинська, А. Неперервна самоосвіта як необхідна умова особистісного та професійного розвитку вчителів початкових класів / А. Ратушинська. - С.30-37
Кл.слова: самореалізація, творчість, самоаналіз
Виговська, О. Статегія інтернаціоналізації як ключовий пріоритет розвитку університетської освіти в Україні / О. Виговська. - С.38-46
Кл.слова: Болонський процес, інтернаціоналізація вищої освіти, університетська освіта
Пономарьова, Н. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів інформатики до профорієнтаційної роботи зі школярами / Н. Пономарьова. - С.47-51
Кл.слова: IT-спеціальності, професійна орієнтація, інформатика
Манюк, Л. Підготовка майбутніх лікарів до фахової комунікації:базові поняття / Л. Манюк, Н. Кучумова. - С.52-59
Батечко, Н. Акмеологічна модель підготовки викладача вищої школи в умовах магістратури / Н. Батечко. - С.60-68
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотиваційна сфера, професійний розвиток
Лисенко, О. Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти / О. Лисенко. - С.68-73
Кл.слова: дистанційні технології, зворотній зв'язок, післядипломна освіта
Горбенко, Г. Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект / Г. Горбенко, К. Борзаківська. - С.73-79
Кл.слова: брендинг освітньої установи, імідж, інтерактивні засоби
Кудлай, А. Мобільні ресурси у професійній підготовці майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.79-85
Кл.слова: електронні ресурси, інформаційні технології, мобільні пристрої
Опалюк, Т. Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя / Т. Опалюк. - С.85-92
Кл.слова: соціальна рефлексія, інтерактивні технології, інтеграційні процеси
Ситник, О. Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії / О. Ситник. - С.93-98
Кл.слова: т'ютор, освіта дорослих, кваліфікаційна підготовка
Мельник, Н. Особливості професійної підготовки дошкільних педагогів у Великій Британії / Н. Мельник. - С.98-108
Кл.слова: сертифікація, професійні профілі, кваліфікація
Петрухан-Щербакова, Л. Теоретичні підходи до поняття «ефективність соціальної роботи» в спадщині Мері Елен Річмонд / Л. Петрухан-Щербакова. - С.108-113
Кл.слова: соціальна робота, соціальний працівник, ефективність
Дурдас, А. Структурні особливості вищої освіти Французької Республіки / А. Дурдас. - С.113-120
Кл.слова: вища освіта, оцінювання якості, університетська освіта
Соколова, І. Оцінювання у вищій освіті:критерії та показники ефективності / І. Соколова. - С.121-130
Кл.слова: акредитаційна експертиза, ліцензування, оцінювання
Tryhub, I. Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» / I. Tryhub. - С.131-137
Кл.слова: освітній модуль, якість освіти, найковий ступінь PhD
Сердюк, Т. До проблеми вдосконалення системи акредитації закладу вищої освіти / Т. Сердюк. - С.137-144
Кл.слова: акредитація, якість знань, освітній процес
Лісовець, О. Системний підхід до формування соціально-правової компетентності соціальних працівників / О. Лісовець. - С.145-151
Кл.слова: інтегративність, міждисциплінарність, системний підхід
Velykzhanina, D. Content aspects of professional preparation for social pedagogues in forming adolescents’ living competency / D. Velykzhanina. - С.152-158
Кл.слова: життєва компетентність, соціальний педагог, професійна підготовка
Моренко, О. Проективні технології в процесі професійної підготовки працівників соціальної сфери / О. Моренко. - С.158-164
Кл.слова: інновація, проект, соціальна робота
Ступак, О. Сутність поняття «соціальна активність молоді» / О. Ступак. - С.164-171
Кл.слова: активна особистість, ініціативність, соціальна ініціатива
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Tryhub, I.
    Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» [Електронний ресурс] / I. Tryhub. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - P131-137, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)131137. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
освітній модуль -- якість освіти -- найковий ступінь PhD -- стейкхолдер
Анотація: У статті розглянуто сучасні тенденції наукових досліджень на здобуття наукового ступеня PhD та проблемні питання підготовки молодих науковців в Україні. Висвітлено основні аспекти імплементації досвіду країн Європейського Союзу з питань якості вищої освіти в освітню сферу України. Виявлене протиріччя між європейським вектором розвитку системи підготовки здобувачів наукового ступеня PhD в Україні, закріпленим у нормативно-правових актах України, і реальним станом закритої, командно-адміністративної вищої освіти, якість якої не задовольняє вітчизняних стейкхолдерів. Доведено, що перегляд стандартів якості підготовки здобувачів наукового ступеня PhD сприятиме становленню аспірантів як вчених і науковопедагогічних працівників. Висвітлено методичні аспекти залучення аспірантів до освітнього модуля програми Еразмус+: Жан Моне «Higher education quality and its expert support: Ukraine’s movement towards the European Union» в Київському університеті імені Бориса Грінченка, охарактеризовано мету, зміст, форми організації навчання освітнього модулю. Досвід, здобутий молодими науковцями в процесі оволодіння матеріалом освітнього модулю, дозволить впровадити європейські тенденції якості освіти як в наукову, так і в науково-педагогічну діяльність аспірантів, долучити їх до внутрішньої системи забезпечення якості у власному університеті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Sholihati, A.
    The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking [Електронний ресурс] / A. Sholihati, W. Wuri. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P47-51, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4751. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- навчальний модуль -- розвиток -- початкова школа -- соціокультурний зміст
Анотація: Запропоноване дослідження присвячене розробленню навчального модулю соціокультурного змісту, що сприяє розвитку критичного мислення; а також визначенню ефективності навчального модулю для III класів початкової школи. Критичне мислення розуміється як рефлексивне та продуктивне мислення, яке використовується в розумовій діяльності як аналіз та оцінка матеріалу з метою отримання істини. Для проведення дослідження використаний метод RnD (Gall, Gall, & Borg, 2003), відповідно до якого дослідження починалось з критичного аналізу наукової літератури, збору інформації за допомогою інтерв’ю та спостережень у трьох початкових школах, а також включало розроблення проєкту, початковий експеримент з обробкою результатів і внесенням коректив до первісного плану експерименту; формувальний експеримент, в якому взяли участь 36 учнів в експериментальному класі і 15 – у контрольному (всього 51 учень). Навчальний модуль був розроблений з використанням сакрального соціокультурного матеріалу, спрямованого на оптимізацію процесу внутрішнього розвитку учнів. Модуль тісно пов’язаний із соціокультурними умовами місцевого простору і навколишнього середовища і вимагає умінь критично мислити при розв’язанні завдань, пов’язаних із повсякденним життям. Розроблений модуль був прорецензований експертами, які засвідчили, що його доцільно впроваджувати в навчальну діяльність у ІІІ класах початкової школи. Результати проведеного дослідження та розробки були визнані експертами ефективними для розвитку критичного мислення учнів. Кількісні результати експерименту також засвідчили позитивний вплив розробленого навчального модулю на розвиток критичного мислення учнів. Результати незалежного t-тесту показали, що значно підвищилися навички критичного мислення учнів експериментальних груп, які брали участь у навчанні за допомогою модулю із соціокультурним змістом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Wuri, W.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Sysoieva, S.
    Learning outcomes for module jean monnet: an experience in ukraine. Steps to improve quality [Електронний ресурс] / S. Sysoieva, O. Protsenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P87-94, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
JEAN -- модуль -- якість вищої освіти -- компетентність
Анотація: У статті представлені діагностичні та аналітичні результати дослідження результатів навчання на рівні кандидата наук (PhD) у рамках модулю «Якість вищої освіти та її експертна підтримка: рух України до Європейського Союзу» в Київському університеті імені Бориса Грінченка. Розроблено узагальнений опис компетентностей та результатів навчання для аспірантів. Результати опитування описуються в знаннях та навичках, рівень розвитку яких визначається описовою шкалою. Важливо було зосередитись на оволодінні аспірантами такими знаннями, як: основні терміни та визначення; теоретичні питання досліджуваного предмета; правовий вимір забезпечення якості вищої освіти; закони та особливості оцінки якості освіти; офіційні положення та механізми, що забезпечують якість програм у закладі вищої освіти; принципи, на яких базується ESG; європейські стандарти та керівні принципи внутрішнього забезпечення якості в закладах вищої освіти; внутрішній і зовнішній моніторинг якості вищої освіти в країнах ЄС; модель та критерії оцінювання освітніх програм. Зміст занять модуля був спрямований на розвиток таких навичок: виявити та проаналізувати основні тенденції забезпечення якості в Європі; оцінити європейський контекст зовнішнього забезпечення якості; інтерпретувати основні принципи забезпечення якості в Європі; коментувати принципи якості як інтегровані зразки культури якості; пояснити відмінність між забезпеченням якості та рейтингами; застосовувати різні методи дослідження та інформаційні технології в практичних ситуаціях; брати участь у роботі міждисциплінарних освітніх проєктів. Окремим аспектом опитування є оцінка аспірантами рівня задоволеності змістом та організацією занять.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Protsenko, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Сисоєва, С.
    Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку [Електронний ресурс] / С. Сисоєва. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 39-44, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)3944. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
викладач -- вища школа -- дослідницька компетентність -- компетенція -- науково-дослідна діяльність
Анотація: У статті обґрунтовано структуру дослідницької компетентності викладача вищого навчального закладу (компоненти: мотиваційно-ціннісний; когнітивний; процесуально-діяльнісний; інформаційно-комунікаційний; комунікативний; особистісно-творчий; професійно-рефлексивний); подано змістовну характеристику кожного компоненту дослідницької компетентності викладача для достатнього рівня їх прояву; розкрито зміст освітньої програми підвищення кваліфікації професорсько-викладацького складу університету, спрямованої на розвиток дослідницької компетентності викладача (дослідницький модуль); розкрито мету, завдання, особливості освітньої програми, підходи до її реалізації, структуру та змістову складову дослідницького модуля; представлено форми навчання та учіння, що забезпечують розвиток дослідницької компетентності викладача вищої школи
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)