Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (33)Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=наставництво<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: О283150799/2022/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, Віктор. Проблема кількості та якості у вищій освіті в контексті університетської мережі в Україні / В. Огнев’юк, В. Луговий. - С.1-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Хархула, Ярослав. Ідея сталого розвитку та соціальна відповідальність університету – найважливіші виклики / Я. Хархула. - С.18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Срібняк, Ігор. Освітній рух у таборі полонених вояків-українців Фрайштадт, Австро-Угорщина, 1915-1917 рр. / І. Срібняк. - С.29-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, Костянтин. Мотивація професійної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти міста Києва / К. Линьов [и др.]. - С.55-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Мерзлякова О., Сабол Д., Коцюба Анна
Скиба, Юрій. Гедгантінг – інноваційна технологія в кадровому менеджменті закладу вищої освіти / Ю. Скиба. - С.75-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, Ольга. Розвиток підприємницької компетентності та її роль у відновленні країни / О. Мельниченко. - С.89-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, Олександр. Зовнішнє середовище цінностей університету: економіка культури / О. Горбань, О. Проценко. - С.101-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Тадеуш, Олена. Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті / О. Тадеуш. - С.113-132. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, Валентина. Професійна підготовка магістрів менеджменту до діяльності в екстремальних умовах / В. Гладкова. - С.133-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Лутаєнко, Яна. Організаційно-методічні засади розвитку мотивації персоналу бізнес-установ до кар’єрного зростання / Я. Лутаєнко. - С.148-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Тадеуш, Олена.
    Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті [Електронний ресурс] / О. Тадеуш. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 2. - С. 113-132, DOI 10.28925/2312-5829.2022.28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідна діяльність -- партнерство -- наставництво
Анотація: У статті розкрито сутнісні характеристики процесу наукового наставництва як виду партнерської взаємодії у сучасному університеті; визначено, що науково-дослідницька діяльність у сучасному університеті є однією з найважливіших форм освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Şahinoğlu, A.
    An examination of teachers’ practices supported through mentoring program [Електронний ресурс] / A. Şahinoğlu, A. Sağlam. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P66-87, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вчительські практики -- наставництво -- підготовка вчителів -- професійний розвиток учителів
Анотація: Метою цього дослідження є оцінка впливу практики наставництва, розробленої для підтримки вчителів у впровадженні оновленої навчальної програми з фізики, на практику. Для досягнення цієї мети була розроблена триетапна модель із застосуванням підходу групового наставництва, яка складається з підготовки (оцінка потреб для визначення поточного статусу вчителя), реалізації (практики наставництва, спрямовані на усунення виявлених прогалин у знаннях предмета) та загальної оцінки (оцінка впливу практики наставництва на практику вчителів до, під час і після процесу впровадження). Було прийнято дидактичний інженерний метод, і протягом 16 тижнів спостерігали за трьома вчителями фізики за допомогою записів камери. Спостереження були класифіковані відповідно до компетентностей у галузі фізики, і відповідно була проаналізована практика вчителів. Отримані дані свідчать про те, що підтримка наставництва мала позитивний вплив на розвиток вчителями дидактичної структури та підходів, орієнтованих на учня, з деяким регресом, який спостерігався після припинення наставництва. Проте практика вчителів залишилася кращою порівняно з початковим станом. Це дослідження було обмежене трьома вчителями-добровольцями з фізики, але результати свідчать про те, що наставництво може бути ефективним для покращення дотримання вчителями навчальної програми в галузі прикладної педагогічної освіти, і дослідження має практичні наслідки для підготовки та професійного розвитку вчителів. Дослідження робить внесок у поле, надаючи інший погляд на підготовку вчителів, наголошуючи на практичній підготовці та оцінці потреб, а не на теоретичній освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Sağlam, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Братко, М.
    Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності [Електронний ресурс] / М. Братко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 7-13, DOI 10.28925/2311-2409.2022.371. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
академічний коучинг -- вища освіта -- коучинг -- коучинг в освіті -- менторинг
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз сутнісного змісту поняття «академічний коучинг», виокремлено цільові орієнтири діяльності коуча в освіті, окреслено перспективи застосування технології академічного коучингу в практиці вітчизняних закладів вищої освіти. Зроблено короткий теоретичний огляд актуальних англомовних та україномовних наукових праць із досліджуваної проблеми. Проаналізовано сутність понять — коучинг, коучинг в освіті, навчальний коучинг, академічний коучинг. Виявлено сутнісну різницю між коучингом та менторством, яка пов’язана з концептом «передача знань». Менторинг (наставництво) передбачає передачу знань і досвіду від більш досвідченого учасника педагогічної взаємодії до менш досвідченого, а коучинг — самопізнання учня з метою розкриття внутрішнього потенціалу. Встановлено, що коучинг це специфічний діалогічний, праксеологічний метод навчання, спрямований на особистісний та/або професійний розвиток в процесі якого, завдяки підтримці, наданій коучем, особистість отримує психологічну та поведінкову допомогу, необхідну для досягнення конкретних цілей у різних царинах життя. Зроблено висновок, що академічний коучинг — це педагогічна технологія, цільове призначення якої допомога здобувачу освіти у досягненні своїх особистісних освітніх цілей, збільшенні продуктивності, покращанні освітніх результатів, через розкриття внутрішнього особистісного потенціалу, що дозволяє підібрати власні способи вирішення академічних проблем. Акцентовано на успішному запроваджені технології академічного коучингу у закладах післяшкільної освіти США, в межах діяльності Центрів академічного успіху (Academic success centers). Проведене дослідження актуалізувало необхідність ґрунтовного дослідження педагогічних та психологічних основ академічного коучингу, визначення педагогічних умов запровадження цієї технології у вітчизняну освітню практику.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)