Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічне дослідження<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Сисоєва, С.
    Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології / С. Сисоєва // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 26-30, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.2630 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
міждисциплінарне дослідження -- освітологія -- педагогічне дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.2630,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Клопов, Роман Вікторович.
    Розробка спеціалізованого програмного забезпечення для підвищення ефективності наукових досліджень в професійній освіті [Електронний ресурс] / Р. В. Клопов, О. Пшенична. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 3/4. - С. 116-121, DOI 10.28925/1609-8595.2016(3-4)116121. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1609-8595
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Професійна освіта--Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діагностика -- педагогічне дослідження -- програмне забезпечення -- програма "RTEST" -- статистична обробка
Анотація: У статті розглядаються питання, пов’язані з використанням інформаційних технологій при проведенні дослідження в галузі професійної освіти. Ознайомлення з існуючими рішеннями інших дослідників і особистий досвід дали змогу авторам переконатися в перспективних можливостях спеціалізованих програм для здійснення педагогічного експерименту. Представлені в роботі програма «RTEST» сприяє швидкому проведенню педагогічної діагностики, а діалогова система «Обрання критерію» дозволяє прийняти рішення щодо доречних методів перевірки гіпотез. Це безперечно доводить ефективність авторських розробок та свідчить про перспективність їх використання в педагогічних дослідженнях.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Пшенична, Олена


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Сисоєва, С.
    Interdisciplinary studies in education [Електронний ресурс] = Міждисциплінарні дослідження в освіті / С. Сисоєва. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - P7-11, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)711. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
міждисциплінарне дослідження -- освітологія -- педагогічне дослідження
Анотація: У статті показано, що розширення предметного поля сучасної педагогіки вимагає досліджень, які виходять за межі дисциплінарних і набувають ознак між- та мультидисциплінарності; новий якісний рівень досліджень в галузі освіти можливо забезпечити на засадах освітології як наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти, що зосереджує увагу на об’єктах та явищах з «жорстким» та широким типом міждисциплінарності, які виходять за межі усталеного предмета педагогіки; визначено критерій розмежування педагогічних досліджень й досліджень в галузі освітології (наук про освіту) – «тип міждисциплінарності дослідження».
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)