Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (29)Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціальний працівник<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Bybyk, D.
    Social leadership: criteria, indicators and levels of formation in future social workers [Електронний ресурс] = Соціальне лідерство: критерії, показники й рівні сформованості у майбутніх соціальних працівників / D. Bybyk. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review. - 2020. - № 5. - P72-80, DOI 10.28925/2518-7635.2020.5.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
соціальний працівник -- соціальна робота -- соціальне лідерство -- критерій -- рівень сформованості -- показник
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бибик Дар’я


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Петрухан-Щербакова, Л.
    Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.) [Електронний ресурс] / Л. Петрухан-Щербакова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 51-60, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.57394. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- етика -- професійна етика -- соціальний працівник -- клієнт
Анотація: У статті досліджуються ідеї професійної етики соціального працівника що описані у науковій спадщині Мері Елен Річмонд. В процесі аналізу було з’ясовано основні позиції у процесі взаємодії соціального працівника із клієнтами. При аналізі сформульовано висновок про те, що дотримання певних етичних правил у свою чергу впливає на якість і форму надання допомоги та кількість витраченого часу на вирішення проблеми клієнта. У статті вказані ті принципи які називає сама дослідниця, а також ті, які були знайдені в процесі дослідження її робіт.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Скачкова, Г.
    Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби [Електронний ресурс] / Г. Скачкова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 116-128, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.5749. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- інклюзивна освіта -- професійна підготовка -- особи з особливими освітніми потребам -- соціальна робота -- соціальний працівник
Анотація: У статті проаналізовано системи підготовки соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби в університетах США, Канади, Великої Британії, Франції, Німеччини та України. Характеризуються навчальні плани вищих навчальних закладів зазначених країн, що готують майбутніх кваліфікованих соціальних працівників до роботи з особами з особливим освітніми потребами. Виокремлюються форми і методи навчання, що домінують в системі підготовки фахівців соціальної сфери. Зазначені спільні та відмінні риси процесу навчання студентів спеціальності «соціальна робота» в зарубіжних та вітчизняних ВНЗ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Васильєва, М.
    Гейміфікація в підготовці соціальних працівників [Електронний ресурс] / М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 97-114, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
гейміфікація -- заклад вищої освіти -- компоненти -- підготовка -- соціальний працівник
Анотація: У статті проаналізовано зміст поняття «гейміфікація»; визначено напрями її застосування в освіті; охарактеризовано досвід використання концепції гейміфікації у широкому сенсі у виховній соціально-педагогічній діяльності; з’ясовано мету й результати використання гейміфікації в закладах вищої освіти; визначено елементи з ігор, які набули розповсюдження в гейміфікації; розкрито її основні компоненти. Охарактеризовано зміни в ігровій діяльності, зумовлені віком людини, що мають враховуватися під час проєктування освітнього середовища з використанням гейміфікації. Проаналізовано досвід використання гейміфікації в підготовці соціальних працівників (Університет Конкордія (Портленд, США) і Центр прикладних соціальних досліджень Мельбурнського королівського технологічного університету (Австралія)). Визначено найбільш поширені практики застосування гейміфікації: онлайн-курси (МООК) соціального напряму, тренінги, платформи підтримки гейміфікації; 3D віртуальне середовище. З’ясовано, що в підготовці фахівців соціальної галузі гейміфікація ще не набула широкого розповсюдження. Визначено, що результати емпіричних досліджень ефективності впливу гейміфікації навчального середовища на якість підготовки фахівців соціальної галузі є різними й виявляють ускладнення технічного, психологічного й педагогічного характеру. Охарактеризовано чинники, що обмежують запровадження гейміфікації в навчальному процесі. Враховуючи особливості гейміфікації, узагальнено можливості застосування гейміфікації в підготовці соціальних працівників у закладах вищої освіти. Визначено, що вибір видів і способів реалізації ігрових елементів має визначатися викладачем залежно від загальних цілей дисципліни, забезпечуючи реалізацію освітньої програми, і відповідати Стандарту підготовки фахівця соціальної галузі. Проте, збільшення попиту на дистанційні послуги в навчанні буде розширювати пошуки шляхів використання гейміфікації в підготовці соціальних працівників
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Романова, І.
Шеплякова, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)