Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інформальна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Павлик, Н. П.
    Неформальна освіта у системі освіти України [Електронний ресурс] / Н. П. Павлик. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 27-37, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.2737. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- формальна освіта -- неформальна освіта -- інформальна освіта
Анотація: У статті представлено характеристики сучасної освітньої системи України з позиції соціології освіти; системного підходу та теорії педагогічних інновацій. Окреслено соціальне значення освіти та її суспільних і індивідуальних результатів, описано інституалізацію освіти як ієрархізованої навчально-виховної діяльності; визначено риси освіти як соціального інституту. Описано структуру освіти як відкритої системи педагогічних підсистем різного порядку залежно від типів, ступенів, рівнів, ланок. Охарактеризовано закон неперервності освіти, що зумовив розвиток її неформальної та інформальної форм. Визначено соціальні передумови розвитку теорії та практики організації неформальної освіти як позаінституційної, цілеспрямованої, добровільної діяльності громадських об’єднань й осередків у сфері навчання та виховання. Означено групи суб’єктів неформальної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Журавель, Т.
    Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ [Електронний ресурс] / Т. Журавель, Ю. Рогозна. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 171-187, DOI 2312-5829.2018.1-2.45172. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформальна освіта -- лідерський потенціал особистості -- неформальна освіта -- професійно-технічний навчальний заклад -- формальна освіта
Анотація: У статті представлені результати теоретичного дослідження трактування неформальної освіти вітчизняними та зарубіжними науковцями; розкрито сутність поняття «неформальна освіта», «формальна освіта» та «інформальна освіта», «лідерський потенціал»; проаналізовано досвід упровадження програм неформальної освіти для підлітків та молоді; висвітлено ключові результати дослідження особливостей лідерського потенціалу учнів ПТНЗ Донецької області; надано базову характеристику платформі неформальної освіти «Студії Розвитку» як інструменту підвищення лідерського потенціалу учнів професійно-технічних навчальних закладів; визначено подальші перспективи наукових пошуків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Рогозна, Ю.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Боярська-Хоменко, А.
    Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу [Електронний ресурс] / А. Боярська-Хоменко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 105-110, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.105110. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- Європейський союз -- освіта дорослих -- інформальна освіта -- неформальна освіта
Анотація: У статті здійснено аналіз нормативно-правових документів Європейського Парламенту щодо освіти дорослих. Спираючись на нормативні акти, визначено роль та значення безперервної освіти на сучасному етапі. Окреслено тенденції та вектори розвитку освіти дорослих: популяризація освіти серед дорослого населення, використання новітніх технологій в освіті, удосконалення методик навчання, залучення різних цільових груп до освіти, офіційне визнання неформальної та інформальної освіти, забезпечення системи освіти дорослих кваліфікованими педагогічними кадрами. Охарактеризовано завдання розвитку освіти дорослих, визначено шляхи їх реалізації. Висвітлено основні пропозиції Європейського Парламенту щодо подальших перспектив удосконалення системи освіти дорослих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Яремчук, М.
    Проблема освіти дорослих у Республіці Польща: педагогічний дискурс [Електронний ресурс] / М. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 91-101, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
інформальна освіта -- неформальна освіта -- освіта дорослих -- формальна освіта -- дорослий учень
Анотація: Стаття присвячена аналізу педагогічного дискурсу проблеми освіти дорослих у Республіці Польща. Виховання дорослих розглядається з точки зору цілісного життя як процес розвитку дорослої людини. Показано, що функції та цілі освіти дорослих упродовж років змінювалися. Разом з тим освіта дорослих не помічалася на формальному рівні, незважаючи на її існування. Фактично розвиток освіти дорослих у Республіці Польща розпочався разом зі стрімким розвитком техніки та науки, а також зі змінами, що відбувалися в соціально-економічних відносинах. У Республіці Польща найбільш значущі концепції освіти дорослих з’явилися під час кризи феодальної економіки та необхідності надання допомоги польській державності щодо відновлення незалежності Польщі. У ті часи в освіті домінували цілі патріотичного виховання в поєднанні із солідарністю працівників. У наш час відбувається надзвичайно швидкий розвиток науки і техніки, зміни в соціально-економічних відносинах, які змушують людей безперервно підвищувати кваліфікацію. Польські дослідники проблем освіти дорослих виділяють 4 основні завдання оптимальної професійної поведінки сучасного працівника: увага до кваліфікації; набуття професійного досвіду; збереження професійної гнучкості; охорона здоров’я. Освіта дорослих відбувається відповідно до таких видів навчальної діяльності: формальна освіта; неформальна освіта за певною програмою; неформальне навчання та вдосконалення без посилання на конкретну навчальну програму чи обсяг змісту; неформальне навчання як будь-який вид діяльності без заздалегідь розробленої програми та при будь-яких обставинах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)