Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=gender<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
Шифр: С325934233/2013/1
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 1 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Анісімова, Л. Транзакційна теорія Луїзи М. Розенблатт: між текстом і читачем / Л. Анісімова
Борисюк, І. Структуралізм і деконструкція: до проблеми методологічних стратегій / І. Борисюк
Віннікова, Н. Стилізація і пародія: літературні "транскрипції" чужого стилю / Н. Віннікова
Вышницкая, Ю. Мифологические сценарии в современном мире: особенности "адаптации" / Ю. Вышницкая
Лендьєл, Н. Тенденції розвитку сучасної китайської прози / Н. Лендьєл
Сінченко, О. Рецептивні означення літературних теорій ХХ століття / О. Сінченко
Волошук, Л. Поліфонія художнього світу прози Марії Матіос / Л. Волошук
Дынниченко, Т. Французский литературный канон XVIII века в творчестве Андре Жида / Т. Дынниченко
Кузьменко, В. Урбаністичні мотиви у творчості Михася Ткача / В. Кузьменко
Литвинюк, Л. Романтично-лірична домінанта рецепції образу Івана Мазепи в інтерпретації Івана Перепеляка / Л. Литвинюк
Луцюк, М. Феномен старозавітної премудрості у контексті давньосхідних літератур / М. Луцюк
Олійник, С. Інтертекстуальні виміри роману Володимира Єшкілєва "Тінь попередника" / С. Олійник
Питюр, О. Семіотичні рівні літературної комунікації у бароковому тексті / О. Питюр
Пухонська, О. Сучасна поезія як об’єкт інтертекстуальності / О. Пухонська
Погребняк, І. Образ України в епістолярії Бориса Грінченка / І. Погребняк
Васьків, М. Огляд і оцінка західної преси на сторінках "Універсального журналу" (1928-1929 рр.) / М. Васьків
Одаренко, О. Естетизація патології: ушкоджені віртуальні тіла медіа-арту versus досконалі "нові" тіла трансгуманізму / О. Одаренко
Опришко, Т. Історіографія та джерела дослідження журналу "Молодняк". / Т. Опришко
Мурдза, І. Вербалізація концепту "Сад" у староукраїнській мові / І. Мурдза
Юрченко, І. Індивідуально-авторське слово в системі художнього ідіостилю Катерини Калитко (на матеріалі повісті "М.істерія") / І. Юрченко
Tsapro, H. Hedge Well in Television Interviews: Gender Aspect / H. Tsapro
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: С325934233/2022/28/3
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2022р. т.28 № 3 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Гребенюк, Т. Мовчання й говоріння як форми репрезентації історичної травми в українській прозі доби незалежності / Т. Гребенюк. - С.104-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Головань, Т. Українська філософська проза: objectum fictum чи літературна реальність? / Т. Головань. - С.113-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Вірченко, Т. Література у вимірах мета (на матеріалі есеїстики Григорія Штоня) / Т. Вірченко. - С.119-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Даниленко, В. Проблеми лідера, національної зради та готовності народу до боротьби за свою свободу в казках Івана Липи / В. Даниленко. - С.125-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальчук, О. Особливості анімалістичних кодів прози Едгара Аллана По / О. Гальчук. - С.131-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Боронь, О. Джерела Шевченкової обізнаності з японською культурою (коментар до кількох щоденникових записів) / О. Боронь. - С.140-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Rosinska, O. Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners") / O. Rosinska. - С.146-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліченко, А. Деревовидна карта як різновид візуальної репрезентації даних у медіа / А. Ліченко. - С.156-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Zhuravska, O. Symbolic nature, cultural codes and media functionality of "The Russian warship" meme. Part one / O. Zhuravska. - С.164-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Tsapro, H.
    Hedge Well in Television Interviews: Gender Aspect [Електронний ресурс] = Добре підстрагуйтеся в телевізійних інтерв’ю: гендерний аспект / H. Tsapro. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 1 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю -- хедж well -- гендер
Анотація: У статті розглядаються основні функції хеджу well у дискурсі інтерв'ю, а також гендерний аспект реалізації хеджу респондентами у комунікативних стратегіях і тактиках на матеріалі англомовного телевізійного інтерв'ю.
Дод.точки доступу:
Цапро Галина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Rosinska, O.
    Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners") [Електронний ресурс] = Моделі стереотипізації національних особливостей, гендерних ролей і поведінкових сценаріїв у серіалах (на прикладі польських серіалів «Наші пані у Варшаві» та «Лондонці») / O. Rosinska. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 146-155. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
стереотип -- гендер -- серіальний контент -- архетип -- наратив
Анотація: Об’єктом дослідження є серіал як площина породження та демонстрації стереотипів, особливо якщо йдеться про серіальнии продукт, знятий для вітчизняного глядача, а не з розрахунку на широке коло глядачів з інших краї н. Автори при творенні такого продукту передусім орієнтуються на запити споживачів, тобто намагаються вмонтуватися в ту картину світу, яку ці споживачі мають. Власне, стереотипи є основою такої картини світу, причому дослідження доводить, що стереотипи національні й гендерні в цьому сенсі є наи більш показовими, оскільки пов’язані з глибинними уявленнями індивіда про цінності. Таким чином, формується замкнена структура впливу, за якої споживач нав’язує авторам своє бачення, відбиток якого отримує потім у вигляді серіального продукту, якии , своєю чергою, впливає на нього и укріплює чи розширює и ого систему світоглядних стереотипів. Проблема бачення себе та інших народів, бачення себе через інших — це досить цікава площина пізнання і самопізнання, а актуальність дослідження цієї площини тим більше посилюється в періоди масових міграціи , що змушує нації до тісніших взаємозв’язків. І обидва досліджувані серіали — відображення таких процесів. Мета дослідження: проаналізувати особливості національних польських та украї нських образів жінок-мігранток і чоловіків-мігрантів у серіалах «Лондонці» (Польща, 2008) та «Наші пані у Варшаві» (2015), визначити простимульовані культурними и історичними особливостями стереотипи при формуванні цих образів як таких, що демонструють стіи кість національних стереотипів, в основі яких лежать стереотипи гендерні. Дослідження проводиться методом контент-аналізу за певними проблемними напрямами. Результати дослідження доводять, що у свої и основі національні і гендерні стереотипні ролі не є виявом нетолерантності одного народу до іншого, натомість є продуктом опанування буденною свідомістю безпосереднього и інформаціи ного досвіду з усього комплексу джерел. Серіальнии контент, з одного боку, сформовании на основі таких ключових для буденної свідомості стереотипів, а з іншого боку, він є основою для закріплення або поширення цих стереотипів. У двох проаналізованих серіалах чітко простежується сценаріи важкого підкорення чужої краї ни и культури, при цьому для украї нців — у жіночих сценаріях, для поляків — у жіночих і чоловічих. Чоловік в обох серіалах реалізує активні соціальні ролі, є успішним фахівцем, оборонцем, рятівником, гарантом щастя, причому в обох серіалах ідеться про чоловіка-поляка. Жінки послідовно реалізують традиціи ні ролі Попелюшки, матері, охоронниці дому, дружини, помічниці, хоча в серіалі «Лондонці» також є приклади успішних жіночих кар’єр.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олена Росінська


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: О283150799/2021/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. Т. 34 № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Пищик, О. Освітня дипломатія керівників закладів освіти як інструмент творчого співробітництва / О. Пищик. - С.1-14
Скиба, Ю. Працевлаштування науково-педагогічних працівників в умовах кадрової автономії університету: вітчизняні практики / Ю. Скиба. - С.15-31
Михалюк, А. Творчість та інновація: сучасний контент / А. Михалюк. - С.32-45
Мельник, І. Психологічна складова здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: результати дослідження / І. Мельник. - С.46-60
Buturlina, O. Research of stem education implementation in ukraine: gender aspect / O. Buturlina, T. Lysokolenko, S. Dovhal. - С.61-82
Бондаренко, А. Внутрішня мотивація здобувачів як першочергова складова навчання грі на фортепіано / А. Бондаренко, О. Наливайко. - С.83-95
Бєлєнька, Г. Формування професійної компетентності магістрів дошкільної освіти: орієнтир на сучасність / Г. Бєлєнька [и др.]. - С.96-110
Інші автори: Половіна О., Кондратець І., Шинкар Т.
Шведова, Я. Педагогічна взаємодія у діаді «викладач-студент» в умовах онлайн навчання / Я. Шведова. - С.111-129
Наумова, В. Особливості професійної спрямованості педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти / В. Наумова. - С.130-143
Полєвікова, О. Особливості логіко-математичного розвитку дошкільників за допомогою флеш-ігор / О. Полєвікова, Т. Швець. - С.144-159
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Buturlina, O.
    Research of stem education implementation in ukraine: gender aspect [Електронний ресурс] / O. Buturlina, T. Lysokolenko, S. Dovhal. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - Том Т. 34, № 3. - С. 61-82, DOI 10.28925/2312-5829.2021.35 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
гендер -- інноваційні технології -- освіта в Україні -- STEM -- вибір професії
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Lysokolenko, T.
Dovhal, S.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Саган, Г.
    Утвердження гендерних принципів в освіті Японії на початку ХХ ст. / Г. Саган // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2018. - № 2. - С. 15-18, DOI 10.28925/2524-0757.2018.2.1518 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
гендерна рівність -- жіноча освіта -- освіта в Японії
Анотація: У статті виокремлено основні етапи становлення гендерної рівності в освітній системі Японії, яка стала можливою завдяки соціально-економічним реформам, що почали проводитися в країні, починаючи з другої половини ХІХ ст. Прослідковано зміну соціального статусу жінки в суспільстві. Формування нового ідеалу жінки все більше почав вимагати від неї освіченості, що загалом сприяло розбудові жіночої освіти в Японії та утвердженню гендерної рівності на початку ХХ ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: Н057263/2019/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Christensen, M. K. Preparing students for leadership:The role of universities / M. K. Christensen. - С.5-10
Кл.слова: лідерство, студенти, університети
Zamotaieva, N. Gender approach to education organization in higher military educational institution / N. Zamotaieva. - С.11-16
Кл.слова: гендерний, освітній процес, військова школа
Sobol, N. Lifelong learning: music adult education / N. Sobol. - С.17-22
Кл.слова: навчання, музична освіта, освіта дорослих
Ракітянська, Л. Проблема єдності раціонального та чуттєвого в розвитку пізнавальних здібностей / Л. Ракітянська. - С.23-29
Корнят, В. Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін / В. Корнят [и др.]. - С.30-35
Інші автори: Островська К., Островський І., Слободян С.
Ковальова, О. Впровадження симуляційних технологій навчання в медичну освіту / О. Ковальова. - С.36-41
Kolomiiets, E. Productive learning technology as means of education quality provision / E. Kolomiiets. - С.42-45
Кл.слова: продуктивне навчання, якість освіти
Крашеніннік, І. Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів / І. Крашеніннік. - С.46-52
Бульвінська, О. Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів / О. Бульвінська. - С.53-59
Лопіна, Н. Програма підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій в медичній освіті / Н. Лопіна, Л. Журавльова. - С.60-67
Zaskaleta, S. Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries / S. Zaskaleta. - С.68-72
Кл.слова: міжпредметні зв’язки, країни ЄС, професійна підготовка
Pavliuk, R. Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany / R. Pavliuk. - С.73-78
Кл.слова: фахівці, соціальна сфера, дослідницькі
Паламарчук, О. Участь академічного персоналу в ефективному врядуванні в університетах: досвід Франції / О. Паламарчук. - С.80-87
Тригуб, І. Підготовка експертів у галузі освіти: досвід східної Європи / І. Тригуб. - С.88-92
Knysh, O. Quality assurance in Israely higher education system / O. Knysh. - С.93-98
Кл.слова: якість освіти, вища освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Zamotaieva, N.
    Gender approach to education organization in higher military educational institution / N. Zamotaieva // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P11-16, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.1116. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
гендерний -- освітній процес -- військова школа -- gender -- educational process -- higher military educational institution.
Анотація: Стаття присвячена актуальному питанню концептуалізації гендерного підходу щодо підготовки військових спеціалістів у вищому військовому навчальному закладі. Проаналізовано сучасні наукові погляди на сутність ґендерної та гендерної політики до Збройних Сил України, доведено необхідність її реалізації у системі підготовки військових спеціалістів із вищою освітою. Було встановлено, що перехід до компетентної освітньої парадигми та стандартів НАТО спонукає до необхідності впровадження нової моделі навчального процесу у вищих військових школах на основі ґендерного підходу, який повинен складатися з узгоджених та взаємовизначених структурних компонентів, таких як: цільовий, мотиваційний, індуктивний, аксіологічний, ресурсний, підгруповий на основі діяльності, технологічний, контрольно-корекційний та продуктивний. На основі проведеного опитування ефективність розробленої моделі залежить від дотримання набору принципів та підходів до її практичної реалізації. Встановлено психолого-педагогічні умови, що забезпечують продуктивну гендерну взаємодію у навчальному процесі вищого військового навчального закладу
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)