Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Şahinoğlu, A.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: Н057263/2023/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2023р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Akilina, O. Implementation of peacebuilding education in educational institutions of Ukraine / O. Akilina, A. Panchenko, A. Horozhankina. - С.7-17
Cogorno, L. The contributing factors for psychology students continuing higher education in the midst of war / L. Cogorno [и др.]. - С.18-31
Інші автори: Smithbauer S., Beck C., Zaporozhets O.
Andrushchenko, I. Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis / I. Andrushchenko. - С.32-41
Коблянська, І. Навички і потреби представників академічної спільноти України в контексті концепції відкритої науки / І. Коблянська, І. Костецька. - С.42-53
Соколова, І. / І. Соколова, С. Вовк, освітня траєкторія управлінців у сфері охорони здоров’я: досвід формування освітньої програми Професійна. - С.54-65
Şahinoğlu, A. An examination of teachers’ practices supported through mentoring program / A. Şahinoğlu, A. Sağlam. - С.66-87
Мартиненко, С. Вплив цифровізації на моделювання освітнього простору закладу вищої освіти / С. Мартиненко. - С.88-96
Tsapro, G. Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness / G. Tsapro, O. Gryshchenko. - С.97-106
Мороз, В. Організаційно-педагогічні умови розвитку лідерських якостей студентів у процесі здійснення студентського самоврядування / В. Мороз. - С.107-116
Малишев, В. Нанотехнології в хімії: підвищення кваліфікації вчителів, курси за вибором, методологічні ідеї, завдання та формування змісту / В. Малишев [и др.]. - С.117-135
Інші автори: Войцехівський М., Габ А., Лукашенко Т., Бойченко В.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Şahinoğlu, A.
    An examination of teachers’ practices supported through mentoring program [Електронний ресурс] / A. Şahinoğlu, A. Sağlam. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P66-87, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вчительські практики -- наставництво -- підготовка вчителів -- професійний розвиток учителів
Анотація: Метою цього дослідження є оцінка впливу практики наставництва, розробленої для підтримки вчителів у впровадженні оновленої навчальної програми з фізики, на практику. Для досягнення цієї мети була розроблена триетапна модель із застосуванням підходу групового наставництва, яка складається з підготовки (оцінка потреб для визначення поточного статусу вчителя), реалізації (практики наставництва, спрямовані на усунення виявлених прогалин у знаннях предмета) та загальної оцінки (оцінка впливу практики наставництва на практику вчителів до, під час і після процесу впровадження). Було прийнято дидактичний інженерний метод, і протягом 16 тижнів спостерігали за трьома вчителями фізики за допомогою записів камери. Спостереження були класифіковані відповідно до компетентностей у галузі фізики, і відповідно була проаналізована практика вчителів. Отримані дані свідчать про те, що підтримка наставництва мала позитивний вплив на розвиток вчителями дидактичної структури та підходів, орієнтованих на учня, з деяким регресом, який спостерігався після припинення наставництва. Проте практика вчителів залишилася кращою порівняно з початковим станом. Це дослідження було обмежене трьома вчителями-добровольцями з фізики, але результати свідчать про те, що наставництво може бути ефективним для покращення дотримання вчителями навчальної програми в галузі прикладної педагогічної освіти, і дослідження має практичні наслідки для підготовки та професійного розвитку вчителів. Дослідження робить внесок у поле, надаючи інший погляд на підготовку вчителів, наголошуючи на практичній підготовці та оцінці потреб, а не на теоретичній освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Sağlam, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)