Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Наумова, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.
Шифр: О283150799/2020/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Pappas, G. For the education of the cosmopolitan. The case of tagore and the globalized self / G. Pappas. - С.1-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Лоза, Т. Перспективи вдосконалення освітньої системи україни в контексті концепції людського розвитку / Т. Лоза. - С.15-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Жадько, О. Форми і методи взаємодії школи та органів місцевого самоврядування у процесі громадянського виховання школярів / О. Жадько. - С.31-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Куценко, Т. Розвиток конфліктологічної компетенції вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти / Т. Куценко. - С.44-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Наумова, В. Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку / В. Наумова. - С.55-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Буйницька, О. Цифровізація закладу вищої освіти / О. Буйницька, Л. Варченко-Троценко, Б. Грицеляк. - С.64-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Використання віртуальної реальності в освітньому процесі та профорієнтаційній роботі на прикладі програмного продукту vranalytics / Є. Ветчанін, Д. Горбатовський. - С.80-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Глінчук, Ю. Шкільні технології збереження здоров’я учнів: загальна класифікація / Ю. Глінчук. - С.94-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Цуркан, М. Методологічні підходи дo навчання української мови як іноземної в закладах вищої медичної освіти / М. Цуркан. - С.106-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипник, Т. Підготовка освітнього середовища до інклюзивного процесу у закладах загальної середньої освіти / Т. Скрипник. - С.118-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Мієр, Т. Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції / Т. Мієр, Г. Бондаренко. - С.131-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Іонова, О. Інтегрований підхід до естетичного виховання школярів у КНР / О. Іонова, С. Лупаренко, Ю. Лахмотова. - С.143-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. Наукові дослідження в галузі освіти як умова забезпечення якості навчання в університетах світу / О. Мельниченко. - С.155-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - С.169-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: О283150799/2021/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2021р. Т. 34 № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Пищик, О. Освітня дипломатія керівників закладів освіти як інструмент творчого співробітництва / О. Пищик. - С.1-14
Скиба, Ю. Працевлаштування науково-педагогічних працівників в умовах кадрової автономії університету: вітчизняні практики / Ю. Скиба. - С.15-31
Михалюк, А. Творчість та інновація: сучасний контент / А. Михалюк. - С.32-45
Мельник, І. Психологічна складова здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: результати дослідження / І. Мельник. - С.46-60
Buturlina, O. Research of stem education implementation in ukraine: gender aspect / O. Buturlina, T. Lysokolenko, S. Dovhal. - С.61-82
Бондаренко, А. Внутрішня мотивація здобувачів як першочергова складова навчання грі на фортепіано / А. Бондаренко, О. Наливайко. - С.83-95
Бєлєнька, Г. Формування професійної компетентності магістрів дошкільної освіти: орієнтир на сучасність / Г. Бєлєнька [и др.]. - С.96-110
Інші автори: Половіна О., Кондратець І., Шинкар Т.
Шведова, Я. Педагогічна взаємодія у діаді «викладач-студент» в умовах онлайн навчання / Я. Шведова. - С.111-129
Наумова, В. Особливості професійної спрямованості педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти / В. Наумова. - С.130-143
Полєвікова, О. Особливості логіко-математичного розвитку дошкільників за допомогою флеш-ігор / О. Полєвікова, Т. Швець. - С.144-159
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Наумова, В.
    Стратегія поведінки педагогів у ситуації невизначеності умов професійного розвитку [Електронний ресурс] / В. Наумова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 55-63, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
невизначеність -- післядипломна педагогічна освіта -- педагог -- професійний розвиток -- умови
Анотація: У статті доведено, що існуючі тенденції реформування післядипломної педагогічної освіти дозволяють стверджувати, що невизначеність в отриманні педагогами результатів підвищення кваліфікації виступає головною умовою виникнення ризиків професійного розвитку. Схарактеризовано розуміння професійного розвитку в умовах оновлення парадигми освіти. Пропоновано результати експериментального дослідження, мета якого полягала у визначенні особистісних властивостей педагогів, що зумовлюють результативність прийняття рішення у ситуації невизначеності умов професійного розвитку. Встановлено, що сучасна післядипломна педагогічна освіта має різноманітні форми як формальної, так і неформальної та інформальної освіти дорослих. Узагальнені результати проведеного дослідження характеризують у цілому свідомий вибір педагогами стратегії поведінки щодо прийняття рішення в ситуації невизначеності умов професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Наумова, В.
    Особливості професійної спрямованості педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти [Електронний ресурс] / В. Наумова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - Том Т. 34, № 3. - С. 130-143, DOI 10.28925/2312-5829.2021.39 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- педагогічні працівники -- професійний розвиток -- професійна спрямованість
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Н057263/2024/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2024р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєва, C. Професіоналізація вчителя в умовах воєнного стану в Україні / C. Сисоєва. - С.7-17
Kostiuk, T. Key stepping stones of modern higher education: trapped values and reshaping of the paradigm / T. Kostiuk. - С.18-28
Буйницька, О. Підвищення конкурентоспроможності відкритого університету в контексті сталого розвитку / О. Буйницька, В. Смірнова. - С.29-53
Ващенко, Л. Професія вчителя біології в Україні: статистичні характеристики / Л. Ващенко. - С.54-65
Наумова, В. Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища / В. Наумова. - С.66-76
Bacher, M. A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations / M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska. - С.77-88
Rudnik, Y. Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine / Y. Rudnik, L. Petryk, N. Kosharna. - С.89-101
Durdas A.,. Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency / A., Durdas [и др.]. - С.102-113
Інші автори: Harbuza T., Borshchovetska V., Starosta H.
Fedchyshyna, A. Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland / A. Fedchyshyna. - С.114-124
Мирошніченко, О. Мікрокваліфікації для професійного розвитку викладачів: досвід відкритого університету (Сполучене Королівство) / О. Мирошніченко. - С.125-140
Бульвінська, О. Університетська автономія – достатня чи необхідна умова для якості вищої освіти? Досвід проведення освітніх дебатів / О. Бульвінська. - С.141-152
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: Н057263/2023/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2023р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Mospan, N. Trends in multilingual higher education in the pre-pandemic decade / N. Mospan. - С.5-16
Стойка, О. Якість вищої освіти: дослідницькі концепції і наукові підходи / О. Стойка. - С.17-27
Храпійчук, Г. Підвищення ефективності поточного оцінювання знань з медичної і біологічної фізики / Г. Храпійчук, О. Чалий. - С.28-36
Кучер, Н. Підготовка соціальних педагогів до проєктної діяльності в системі післядипломної освіти: педагогічні умови / Н. Кучер. - С.37-46
Салата, О. Гейміфікація як засіб підвищення ефективності процесу навчання в закладах середньої освіти / О. Салата, О. Трухан. - С.47-60
Линьов, К. Соціально-психологічний клімат у закладах загальної середньої освіти м. Києва в умовах воєнного стану / К. Линьов [и др.]. - С.61-74
Інші автори: Мерзлякова О., Сабол Д., Матвійчук О.
Наумова, В. Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій / В. Наумова, О. Бульвінська. - С.75-83
Дурдас, А. Освітні ідеї Марії Монтеcсорі на сторінках зарубіжних періодичних видань / А. Дурдас. - С.84-90
Яремчук, М. Проблема освіти дорослих у Республіці Польща: педагогічний дискурс / М. Яремчук. - С.91-101
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Наумова, В.
    Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури [Електронний ресурс] / В. Наумова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 97-103, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
стан готовності -- професійна культура -- неформальна освіта
Анотація: Стаття присвячена аналізу стану готовності керівників закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО) до інноваційної діяльності в контексті професійної культури. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці стану готовності до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складової професійної культури. Гіпотеза дослідження ґрунтується на положенні, що готовність керівників ЗЗСО до впровадження інноваційних освітніх й управлінських технологій будується на основі такого складника професійної культури, як постійне підвищення кваліфікації у форматі формальної, неформальної та інформальної освіти. Завдання дослідження: проаналізувати стан готовності керівників ЗЗСО до інноваційної діяльності; експериментально довести гіпотезу дослідження; виокремити найбільш значущі педагогічні умови та скласти рекомендації щодо підвищення готовності керівників ЗЗСО до інноваційної діяльності на рівні ЗЗСО. З’ясовано, що в керівників ЗЗСО превалює достатній і високий рівні готовності до інноваційної діяльності. До педагогічних умов віднесено наявність позитивної мотивації до професійного вдосконалення і саморозвитку керівників ЗЗСО в умовах формальної, неформальної й інформальної післядипломної освіти. Доведено необхідність створення і впровадження у кожному ЗЗСО програми і методики розвитку готовності до інноваційної діяльності педагогічного колективу, які були б спрямовані на вдосконалення професійно-педагогічної, науково-методичної та управлінської майстерності і самоосвітньої діяльності керівників і педагогів. Важливою рекомендацією є створення у ЗЗСО сучасного комунікативного середовища, в якому відбуватиметься суб’єкт-суб’єктна взаємодія керівника з педагогами у системі «тьюторство – коучинг». Перспективу наукових пошуків вбачаємо в розробленні інноваційних технологій, форм і методів підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО в умовах глобалізації освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Наумова, В.
    Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій / В. Наумова, О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 75-83, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
відкриті освітні платформи -- відкриті освітні ресурси -- онлайн-курси -- професійний розвиток -- цифрова компетентність
Анотація: Стаття присвячена проблемі вивчення професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах воєнного стану. Мета статті полягає у характеристиці відкритих освітніх платформ для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій. До цих платформ віднесено: соціальний проєкт «Coaching for Ukraine» створений командою AcademyOcean, який діє за підтримки держави; навчальні курси для вчителів на платформі Prometheus+; курси з підвищення кваліфікації на платформі Iteacher; український освітній онлайн-портал для вчителів «На урок»; освітній проєкт «Всеосвіта»; студію онлайн-освіти Educational Era (EdЕra). Висвітлено досвід Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, де викладачами розроблено й впроваджено авторські навчальні курси для вчителів із різним рівнем цифрової компетентності. Акцентовано, що професійний розвиток учителів з активним використанням відкритих освітніх платформ відбувається у відповідності до принципів відкритого навчання. З’ясовано, що зміст підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичної освіти і технологій у контексті використання в освітньому процесі цифрових інструментів сприяє оновленню організації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти у дистанційному режимі, висвітлює особливості організації процесу навчання учнів у синхронному та в асинхронному режимах. Доведено, що використання цифрових інструментів вчителем тісно пов’язане з його цифровою компетентністю, яка потребує уваги з боку системи професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Наумова, В.
    Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища [Електронний ресурс] / В. Наумова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - С. 66-76, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- природничо-математична освіта і технології -- інформаційно-освітнє середовище -- післядипломна педагогічна освіта -- професійний розвиток
Анотація: Стаття присвячена розгляду професійного розвитку вчителів природничої, математичної, технологічної, інформатичної галузей. Метою статті є обґрунтуванні можливостей інформаційно-освітнього середовища для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій в Україні. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, синтез, систематизація; узагальнення, порівняння); емпіричні (спостереження, онлайн-анкетування); методи математичної статистики. Окрема увага приділена результатам онлайн-анкетування вчителів на тему «Про використання інформаційно-освітнього середовища», в якому взяли участь 64 педагога. Наголошено, що зміст інформаційно-освітнього середовища відображає ідеї людиноцентризму, забезпечує реалізацію парадигми рівного доступу до якісної освіти, базується на принципах доступності, відкритості й безперервності освіти. Результати опитування показали, що чинниками, які впливають на ефективність інформаційно-освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти вчителі вважають якість контенту та доступність ресурсів. До основних функцій інформаційно-освітнього середовища післядипломної освіти для вчителя респонденти віднесли надання доступу до актуальних навчально-методичних ресурсів, створення програм дистанційного навчання та доступність прикладів уроків, майстер-класів. Встановлено, що ефективна інтеграція передових методичних концепцій в інформаційно-освітнє середовище післядипломної педагогічної освіти суттєво сприяє професійному зростанню та успішності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)