Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Островська, Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: Н057263/2020/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ярошенко, О. Науково-педагогічний потенціал університету як предмет наукового дискурсу / О. Ярошенко. - С.7-13
Pappas, G. Educational system and neoliberal educational policy / G. Pappas. - С.14-18
Кл.слова: система освіти, неоліберальна
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців для економічної галузі як об’єкт наукового дослідження в Україні / О. Сисоєв. - С.19-24
Іванюк, Г. Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик / Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін. - С.19-24
Голота, Н. Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу / Н. Голота, А. Карнаухова. - С.35-41
Batechko, N. The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity / N. Batechko [и др.]. - С.42-49
Інші автори: Durdas A., Kishchak T., Mykhailichenko M.
Shepel, M. Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language / M. Shepel. - С.50-56
Островська, Г. Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури / Г. Островська. - С.57-64
Мотуз, Т. Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України / Т. Мотуз. - С.65-71
Machynska, N. Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training / N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych. - С.72-77
Sysoieva, S. Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision / S. Sysoieva, O. Protsenko. - С.78-84
Binytska, K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel. - С.85-90
Golzar, J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan / J. Golzar, M. A. Miri. - С.91-103
Соколова, І. Європейські підходи і практики забезпечення якості вищої освіти / І. Соколова. - С.104-113
Zaskaleta, S. Higher education quality assurance: finland’s experience / S. Zaskaleta. - С.114-119
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Островська, Г.
    Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури [Електронний ресурс] / Г. Островська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 57-64, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
національна ідентичність -- цінності -- письменник -- урок -- зарубіжна література
Анотація: У статті висвітлюється проблема готовності учителя-словесника до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури. Доведено, що кожен учитель літератури повинен мати базові знання з теорії та практики формування національної ідентичності шкільної молоді. Без шанобливого ставлення до національних цінностей людей неможливо сформувати національну свідомість учнів. Мета статті – окреслити компоненти готовності викладача зарубіжної літератури та його дії щодо формування національної ідентичності студентів. Для досягнення мети були використані такі методи наукових досліджень: теоретичний: аналіз соціологічних та психолого-педагогічних джерел про національну ідентичність та шляхи її формування у шкільної молоді – для обґрунтування наукової тези дослідження; емпіричний: аналіз концептуальних наукових основ професійної підготовки – для визначення складових готовності вчителя літератури до формування національної ідентичності учнів; практичні методи: проблемний, моделювання, систематизації – для підготовки рекомендацій, моделей підготовки уроку вчителем. У статті розглядаються мотиваційно-ціннісний, когнітивний та діяльнісний компоненти готовності педагога до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури; визначено підходи до навчання: особистісно зорієнтований, націєцентричний, культурологічний, діалогічний, інтеграції знань, порівняльного аналізу «свій-інший», аксіологічний, діяльнісний. Описано шляхи формування національної ідентичності здобувачів освіти на уроках зарубіжної літератури, запропоновано пам’ятку для учня, алгоритм моделювання вчителем уроку з національно-патріотичного виховання. Запропоновані методичні матеріали допоможуть учителю зарубіжної літератури у формуванні національної ідентичності учнів – патріотів своєї країни. До перспектив подальших наукових розвідок з зазначеної проблеми відносимо методичні аспекти трансдисциплінарності у вивченні літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)