Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Наукові періодичні видання Університету- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=СОКОЛОВА<.>/(700)*<.>K=НАТАЛІЯ<.>/(700))
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: О168872740/2014/3
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2014р. № 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Lewowicki, Tadeusz. Oswiatologia – rozwazania o tozsamosci i spolecznej przydatnosci dyscypliny naukowej / Т. Lewowicki. - С.11-16
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології / С. О. Сисоєва. - С.17-22
Соколова, Ірина. Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті / І. Соколова. - С.23-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, компаративне дослідження, компаративний аналіз
Побірченко, Неоніла. Психолого-дослідницькі позиції в освітології / Н. Побірченко. - С.29-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дослідницька позиція, консультативно-орієнтоване спілкування, освітологія
Щурек-Борута, Аліна. Ідентичність та її (само)формування у процесі навчання - питання про функціональність педагогічної освіти / Аліна Щурек-Борута. - С.34-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідентичність, навчання, конструктивізм
Грабовська, Барбара. Підготовка вчителів у країнах Європейського Союзу / Б. Грабовська. - С.40-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: маргіналізація, освітня політика, підготовка вчителів
Батечко, Ніна. Сучасна магістратура в Україні як акмесинергетична система / Н. Батечко. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: магістр, магістратура, педагогічна система
Суходольська, Йолянта. Необхідність конструктивних змін в освіті - ідея особистісного спілкування / Й. Суходольська. - С.52-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Освітня політика як державний пріоритет / В. Огнев’юк. - С.59-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Наталія. Напрями створення Європейського освітнього простору: нормативно-правовий аспект / Н. Мосьпан. - С.65-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриневич, Лілія. Холістичний підхід до моніторингу якості освіти / Л. Гриневич. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Слюсаренко, Олена. Стійки групи, зразкові моделі, ефективні стратегії закладів вищої освіти світового класу / О. Слюсаренко. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, Марія. Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття / М. Братко. - С.81-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, Алла. Планування діяльності загальноосвітнього навчального закладу: управлінський аспект / А. Панченко. - С.88-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Мєшальскі, Стефан. Ідентичність школи та її відношення до шкільних реалій / С. Мєшальскі. - С.94-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Тетяна. Впровадження варіативної складової освітніх програм бакалавра та магістра: філософський аспект / Т. Купрій. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Урбан, Яніна. Рік важливих ювілеїв - про що нагадує освіта? / Я. Урбан. - С.105-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, Ольга. Лібералізація сучасної університетської освіти / О. Кузьменко. - С.109-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Беднарська, Наталія. Навчання в епоху Інтернету / Н. Беднарська. - С.115-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Чернуха, Надія. Громадянська активність студентів: психологічна характеристика проявів розвитку / Н. Чернуха, Т. Саврасова-В’юн. - С.122-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Ющак, Криштоф. Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів? / К. Ющак. - С.126-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Попова, Діана. Полікультурна освіта як засіб соціальної профілактики екстремізму та ксенофобії / Д. Попова. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2014.3,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: М898489384/2022/7
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2022р. № 7 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, Ольга. Vocation and career choice in higher art education / О. Олексюк. - С.4-9
Карась, Ганна. Мистецька освіта у життєтворчості Олександра Кошиця / Г. Карась. - С.10-15
Черкасов, Володимир. Загальна музична освіта дітей і молоді в Італії: стан, реалії, перспективи / В. Черкасов. - С.16-20
Свириденко, Наталія. Музей музичних інструментів як засіб оптимізації фахової підготовки майбутнього бакалавра музичного мистецтва / Н. Свириденко. - С.21-26
Шетеля, Наталія. Професійна підготовка майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв на засадах аксіологічного підходу / Н. Шетеля. - С.27-31
Соколова, Ганна. Виконавська надійність музиканта-інструменталіста у контексті формування сценічно-виконавської культури / Г. Соколова. - С.32-37
Римар, Ірина. Наукові підходи до формування комунікативного досвіду майбутнього артиста інструментального ансамблю / І. Римар. - С.38-43
Ісаєнко, Ісаєнко. Слуховий самоконтроль у підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з інструментального ансамблю / Г. Ісаєнко. - С.44-51
Завалко, Катерина. Розвиток піаністичних навичок дітей дошкільного віку в донотний період навчання / К. Завалко, К. Балюра. - С.52-62
Бондаренко, Лариса. Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності / Л. Бондаренко, О. Майсак. - С.63-69
Теряєва, Лариса. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів музичного мистецтва на основі інноваційних технологій / Л. Теряєва. - С.70-76
Коваль, Анастасія. Синквейн у формуванні методичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах герменевтичного підходу / А. Коваль. - С.77-81
Даценко, Марія. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі методичної підготовки / М. Даценко. - С.82-86
Мирошниченко, Валерій. Модель формування навичок імпровізації майбутнього артиста-вокаліста на заняттях сольного співу / В. Мирошниченко. - С.87-91
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: К269584624/2023/2
   Журнал

Київські історичні студії [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2524-0749. - Виходить двічі на рік
2023р. № 2 (17) . - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Кісельов, Сергій. «Історичний нарис народної війни за незалежність Греції…» Г. Палеолога та М. Сивініса як історіографічне джерело / С. Кісельов. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кротофіл, Мачей. З історії створення та діяльності українських таборових організацій у Вецлярі, Німеччина (1917 — початок 1918 рр.) / М. Кротофіл, І. Срібняк, Н. Яковенко. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Бессонова, Марина. Вплив історичних травм на традиційні підходи до інтерпретації американської історії в США / М. Бессонова, Д. Трюхан. - С.22-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Щербак, Віталій. Джерела формування козацької старшини в Україні (друга половина XVI — середина XVII ст.) / В. Щербак. - С.32-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий, Олексій. Створення арештантських рот морського відомства в Херсонській губернії / О. Короткий. - С.41-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Наталія. Становище студентів-пільговиків у Харківському університеті в XIX — на початку XX ст. / Н. Соколова, Н. Фіалко. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Драч, Оксана. Формений одяг службовиць жіночих гімназій у візії начальників закладів Київського навчального округу (кінець ХІХ — початок ХХ ст.) / О. Драч. - С.54-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Бонь, Олександр. Корпоративні та особисті стосунки у середовищі української літературної інтелігенції 1920-х років / О. Бонь. - С.64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Чорний, Олександр. Бої за Кривий Ріг і Нікополь на тлі німецько-радянського протистояння на Дніпрі восени 1943 — взимку 1944 року / О. Чорний. - С.72-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Позднякова, Інна. Основні форми підвищення кваліфікації радянських цензорів у другій половині 40-х років ХХ століття (за матеріалами Державного архіву Кіровоградської області) / І. Позднякова. - С.82-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Будзар, Марина. Нотатки Марії Грінченко про арешт Бориса Грінченка 1879 року: текст і контекст / М. Будзар, Є. Yevhen. - С.88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуржій, Іванна. Книжкове зібрання Віленської медико-хірургічної академії у фондах НБУВ: історія формування та сучасний стан / І. Гуржій. - С.93-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Мицик, Юрій. Спомин про Ярослава Дзиру / Ю. Мицик. - С.103-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Олег. Європейські міста у закордонних студіях Миколи Рігельмана / О. Іванюк, Є. Білодід. - С.112-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Безпалько, Богдан. Формування образу «ворога» у радянських шкільних підручниках гуманітарного блоку (1930-ті рр.): за матеріалами київських видань / Б. Безпалько. - С.120-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Соколова, Наталія.
    Становище студентів-пільговиків у Харківському університеті в XIX — на початку XX ст. / Н. Соколова, Н. Фіалко // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2023. - № 2(17). - С. 47-53, DOI 10.28925/2524-0757.2023.26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
казеннокоштний студент -- стипендія -- державне утримання -- наукові праці -- винагорода
Анотація: У статті висвітлено особливості фахової підготовки та побуту студентів Харківського університету, які мали право навчатись за державний кошт. В умовах панування елітарної освіти, доступної обмеженому колу молоді через високу вартість, соціальну та релігійну дискримінацію, у першій половині ХІХ ст. інститут казеннокоштних студентів давав змогу талановитій молоді здобути вищу освіту й реалізуватись на науковому чи бюрократичному поприщі. У подальшому для матеріальної підтримки здібної студентської молоді було запровадженоцілу низку стипендій від державних установ і приватних осіб
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Фіалко, Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: Н057263/2003/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2003р. Вип. 2
Зміст:
Будак, Валерія. Технологізація підготовки педагога - майбутнє університету / В. Будак, О. Пєхота. - С.9-18
Нор, Катерина. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання сучасних освітніх технологій / К. Нор. - С.19-25
Середа, Ірина. Педагогічна підготовка вчителя в сучасному університеті / І. Середа. - С.27-32
Олексюк, Оксана. Концепція, мета та завдання спецкурсу "Сучасні технології виховного процесу" / О. Олексюк. - С.33-40
Ситченко, Анатолій. Дидактичні принципи технології літературного аналізу / А. Ситченко. - С.41-45
Тихонова, Тетяна. Особливості вивчення курсу "Освітні технології" майбутніми вчителями інформатики / Т. Тихонова. - С.47-53
Манькусь, Ірина. Підготовка майбутнього вчителя фізики до використання сучасних освітніх технологій / І. Манькусь. - С.55-62
Старєва, Анна. Реалізація принципів особистісно орієнтованого навчання в професійній підготовці майбутнього вчителя історії / А. Старєва. - С.63-70
Балицький, Олександр. Підготовка дитячого свята: технологічні аспекти / О. Балицький. - С.71-77
Квятковський, Стефан-М. Європейський контекст розвитку професійної освіти / С. Квятковський. - С.81-87
Квятковська-Коваль, Богуміла. Директори загальноосвітніх шкіл Польщі про освітню реформу / Б. Квятковська-Коваль. - С.89-95
Соколова, Ірина. Підготовка вчителів за двома спеціальностями в Росії / І. Соколова. - С.97-105
Лозниця, Віктор. Адаптація західних технологій навчання та концепція переносу їх семантичного змісту / В. Лозниця. - С.107-113
Козак, Людмила. Особистісно орієнтоване навчання: ретроспективний аналіз / Л. Козак. - С.113-117
Коваль, Тамара. Професійна підготовка майбутніх менеджерів у вищих гуманітарних навчальних закладах: технологічний аспект / Т. Коваль. - С.119-131
Бендера, Іван. Організація самостійної роботи майбутніх інженерів-механіків сільського господарства: принцип наскрізності / І. Бендера. - С.133-144
Бойко, Дмитро. Психологічні умови засвоєння старшокласниками правознавства / Д. Бойко. - С.145-151
Чобітько, Микола. Формування особистісно орієнтованої професії позиції майбутнього вчителя / М. Чобітько. - С.155-164
Цекова, Ярослава. Психологічний портрет особистості студента - соціального працівника / Я. Цекова. - С.165-171
Руденко, Тетяна. Формування економічної та комунікативної культури майбутнього вчителя економіки / Т. Руденко. - С.173-178
Сігаєва, Лариса. Андрагогічні аспекти самовдосконалення особистості / Л. Сігаєва. - С.179-185
Жорняк, Наталія. Концептуальні засади та феноменологія дослідження особистісного становлення дошкільника / Н. Жорняк. - С.187-192
Помиткіна, Любов. Психологічний тренінг як засіб корекції внутрішньоособистісних дисгармоній старшокласників / Л. Помиткіна. - С.193-200
Уфімцева, Світлана. Особливості творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку / С. Уфімцева. - С.201-205
Волошинова, Людмила. Результати впровадження експериментальної моделі використання аудіовізуальних мистецтв / Л. Волошинова. - С.209-214
Ткач, Марія. Структурно-функціональна модель становлення художнього світовідношення майбутнього музиканта-педагога / М. Ткач. - С.215-223
Рашковська, Валентина. Православне і світське мистецтво в розвитку духовності вчителя / В. Рашковська. - С.225-231
Цілісна характеристика становлення і розвитку самоврядування в єдиній виховній системі колонії. - С.235-239
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: Н057263/2012/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2012р. Вип. 3/4
Зміст:
Дзвінчук, Дмитро Іванович. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз / Д. І. Дзвінчук. - С.6-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СПАРТАНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, АФІНСЬКА СИСТЕМА ВИХОВАННЯ, ЛІБЕРАЛЬНА ОСВІТА
Александрова, Олена Станіславівна. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти / О. С. Александрова. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ, ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ, СЕРЕДНІЙ КЛАС
Логуш, Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти / Л. Г. Логуш. - С.15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ, НАЦІОНАЛЬНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, МЕДИЧНА ОСВІТА
Конох, Анатолій Петрович. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів / А. П. Конох. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ВЧИТЕЛІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, ОРГАНІЗАТОРИ СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧОГО ТУРИЗМУ
Батечко, Ніна Григорівна. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури / Н. Г. Батечко. - С.25-29. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИКЛАДАЧ ВИЩОЇ ШКОЛИ, АКМЕСИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД, МАГІСТЕРСЬКІ ПРОГРАМИ
Заскалєта, Світлана Григорівна. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації / С. Г. Заскалєта. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МОДЕРНІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ, АГРАРНА ГАЛУЗЬ
Сергеєва, Ольга Степанівна. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва. - С.36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТА ДОРОСЛИХ, РИМСЬКИЙ ДОГОВІР, ЛІСАБОНСЬКА СТРАТЕГІЯ
Соколова, Ірина Володимирівна. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя / І. В. Соколова. - С.40-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ
Задорожна-Княгницька, Леніна Вікторівна. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта" / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.47-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ, УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА
Мачинська, Наталія Ігорівна. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу / Н. І. Мачинська. - С.53-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ДІАГНОСТИЧНІ ВМІННЯ, ДІАГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Притула, Олександр Леонтійович. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання / О. Л. Притула. - С.57-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: БОЙОВІ МИСТЕЦТВА, УКРАЇНСЬКИЙ РУКОПАШ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Корнят, Віра Степанівна. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. - С.61-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Вайнола, Ренате Хейкієвна. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери / Р. Х. Вайнола. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА, ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча, Катерина Павлівна. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів / К. П. Осадча. - С.72-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МУЛЬТИМЕДІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ, ВИКЛАДАЧ-ТЬЮТОР, КОМП'ЮТЕРНІ ТРЕНАЖЕРИ
Омельяненко, Галина Анатоліївна. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект / Г. А. Омельяненко. - С.76-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В., В'ячеслав Володимирович. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід / В. Осадчий В. - С.80-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук, Тетяна Євгенівна. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика / Т. Є. Кристопчук. - С.87-93. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА, БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин, Лілія Володимирівна. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.94-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ОСВІТА ВИХОВАТЕЛІВ, ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук, Алла Володимирівна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації / А. В. Марчук. - С.101-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВІДКРИТА ОСВІТА, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко, Натялія Юріївна. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр / Н. Ю. Воєвутко. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА, ОСВІТА РЕСПУБЛІКИ КІПР
Біницька, Катерина Миколаївна. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.) / К. М. Біницька. - С.111-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ВИЩІ ПЕДАГОГІЧНІ ШКОЛИ, ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ, НАУКОВА РОБОТА
Побірченко, Неоніла Антонівна. Трансформація психологічних процесів в освітології / Н. А. Побірченко. - С.118-123. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ОСВІТОЛОГІЇ, ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ, НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Яремчук, Наталія Володимирівна. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація / Н. В. Яремчук. - С.124-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, МАЙБУТНЄ МАТЕРИНСТВО, ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.08.2019р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)