Іванюк, Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти [Електронний ресурс] / Г. І. Іванюк. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 117-131. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): «моделювання» -- «профільна школа» -- «соціокультурний підхід» -- «середовищний підхід» -- «особистісно орієнтований підхід» -- «принципи моделювання» -- «соціально-педагогічні умови» -- «етапи моделювання» Анотація: У статті висвітлено основні методологічні підходи до моделювання профільної школи. Обґрунтовано саме ті, що уможливлюють найбільш повне розкриття потенціалу сільської школи, а саме: тісні зв’язки з соціокультурним середовищем; внутрішня диференціація, що визначається особистісними сенсами учнів до профільної професійно зорієнтованої шкільної освіти. Зміст статті розроблено за результатами теоретичного аналізу проблем моделювання освітніх систем і вивчення стану діяльності профільних шкіл у сільській місцевості. Подано алгоритм моделювання профільної (старшої) школи з урахуванням специфічних чинників освітніх середовищ у сільській місцевості. Узагальнення та рекомендації, що подано в змісті статті можуть бути принагідними для розроблення концепцій профільного навчання та моделювання профільних шкіл у сільській місцевості. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: Online (24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |