Шифр: В505452853/2022/13
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2022р. № 13
Зміст:
Винник, Олександр Федорович . Soundcardscientifickit – засіб цифрової обробки та генерації сигналів звукової та ультразвукової частоти для навчально-дослідницької роботи / О. Ф. Винник, Т. Є. Комісова, Р. І. Кратенко. - С.1-18
Головатенко, Тетяна Юріївна. Шляхи використання Google Jamboard при підготовці вчителів початкових класів до застосування сучасних технологій навчання іноземних мов / Т. Ю. Головатенко. - С.19-31
Лугова, Тетяна Анатоліївна. Серйозні ігри у підготовці фахівців за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» / Т. А. Лугова. - С.32-52
Кравець, Руслан Богданович. Інформаційне забезпечення проведення онлайн-опитувань студентів / Р. Б. Кравець, Вікторія Михайлівна Терещук, О. В. Марковець. - С.53-61
Барліт, Оксана Олександрівна. Інформаційно-цифрова компетентність як інструмент вибудовування індивідуальної траєкторії професійного розвитку / О. О. Барліт, В. М. Могілевська, О. І. Сібіль. - С.62-74
Морзе, Наталія Вікторівна. Для чого майбутнім учителям інформатики вивчати комп’ютерний дизайн? / Н. В. Морзе, Т. О. Єфименко. - С.75-88
Наливайко, Олексій. Академічна доброчесність в умовах вимушеного дистанційного навчання / О. Наливайко [и др.]. - С.89-103
Інші автори: Жерновникова О.А, Наливайко Н. А., Молоток Вікторія
Андрієвська, Віра Михайлівна. Робота з медіатекстами як ключовий етап у формуванні медіаграмотності учнів початкової школи / В. М. Андрієвська, Н. В. Олефіренко, Л. П. Остапенко. - С.114-121
Покришень, Дмитро Анатолійович. Інформаційно-комунікаційні технології як інструмент саморозвитку вчителя / Д. А. Покришень, А. НестеренкоС. - С.114-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Руднік, Юлія Вікторівна. Розвиток навичок цифрової грамотності cтудентів першого освітнього рівня спеціальності 012 Дошкільна освіта у межах дисципліни «Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови / Ю. В. Руднік. - С.122-128
Смірнова, Валерія Андріївна. Рейтинг дослідницької діяльності науково-педагогічних працівників закладу вищої освіти як інструмент забезпечення прозорості результатів досліджень / В. А. Смірнова. - С.129-140
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Відслідковування динаміки рейтингових показників викладача для забезпечення якості вищої освіти / А. В. Тютюнник. - С.141-152
Чайковська, Ольга Володимирівна. Використання матеріалів Randall’s ESL cyber listening lab для покращення навичок аудіювання у ЗВО / О. В. Чайковська. - С.153-160
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




   
    Академічна доброчесність в умовах вимушеного дистанційного навчання = Academic integrity in the conditions forced distance learning / О. Наливайко [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 13. - С. 89-103, DOI 10.28925/2414-0325.2022.137 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
академічна культура -- студенти -- університет
Анотація: У статті досліджуються питання академічної доброчесності за умов вимушеного дистанційного навчання. Проведено аналіз існуючого стану справ в університетському навчальному середовищі у сфері дотримання принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Наливайко, Олексій
Nalyvaiko Oleksii
Жерновникова, Оксана Анатоліївна
Zhernovnykova Oksana
Наливайко, Наталія Анатоліївна
Nalyvaiko Nataliia
Молоток , Вікторія
Molotok Viktoriia


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)



Шифр: О168872740/2019/8
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2019р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сушик, О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви / О. Сушик, І. Сушик. - С.8-18
Кл.слова: освітній простір, мобільність, міграція
Kamińska, M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy / M. Kamińska. - С.19-25
Кл.слова: командна робота, вдосконалення, співробітництво
Батечко, Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових / Н. Батечко, М. Михайліченко. - С.26-33
Кл.слова: доброчесінсть, синергетичний підхід, системний підхід
Старостіна, О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії / О. Старостіна. - С.34-42
Кл.слова: ціннісне виховання, шкільна освтіа, моральний розвиток
Власова, І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії / І. Власова. - С.43-49
Кл.слова: державні гранти, фінансування, автономія
Євтушенко, Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.50-56
Кл.слова: вдосконалення, післядипломна освіта, кваліфікація
Chmielewska, M. Zjawisko agresji jako problem społeczny / M. Chmielewska. - С.57-64
Кл.слова: агресія, винуватець, неповнолітній
Charchuła, J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta / J. Charchuła. - С.65-71
Кл.слова: громадянська освіта, еліта, суспільний
Сисоєв, О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти / О. Сисоєв. - С.72-80
Кл.слова: ліцензування, державне регулювання, контроль
Перерва, В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України / В. Перерва. - С.81-88
Кл.слова: дистанційний спецкурс, компетентність, фахова підготовка
Приходько, В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету / В. Приходько [и др.]. - С.89-96
Інші автори: Сафранов Т., Шаніна Т., Михайленко В.
Кл.слова: компетентність, екологічна компетентність, відходи
Зайцева, Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури" / Ю. Зайцева, С. Новік. - С.97-102
Кл.слова: фізичне виховання, підготовка, професіоналізм
Черепєхіна, О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології / О. Черепєхіна. - С.103-110
Кл.слова: компетентність, професіоналізм, викладач
Заскалєта, С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти / С. Заскалєта. - С.111-116
Кл.слова: якість освіти, національна система, ефективні шляхи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Батечко, Н.
    Академічна доброчесність у контексті синергії наукових / Н. Батечко, М. Михайліченко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 26-33, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.2633 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
доброчесінсть -- синергетичний підхід -- системний підхід
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Михайліченко, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Batechko, N.
    Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice [Електронний ресурс] = Реалізація основ принципів академічної доброчесності в контексті Європейських практик / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 169-181, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- академічна нечесність -- академічне шахрайство -- плагіат -- студенти -- якість вищої освіти
Анотація: У статті розглядаються основні виклики, з якими стикається студентська спільнота та викладацький склад у напрямку створення університету європейського типу на основі принципів академічної доброчесності як складника якості вищої освіти. Розглянуто основні універсальні норми, які мають увійти в повсякденне життя університету та забезпечити підвищення якості навчального та наукового процесу. Висвітлено основні прояви академічної нечесності. Розглянуто досвід ЄС та Франції, зокрема, щодо впровадження принципів академічної доброчесності у життя та діяльність студентів та викладачів. Зазначено основні методи подолання академічної нечесності у розвинених країнах. Підкреслено дотримання принципів академічної доброчесності як компонента якості вищої освіти. Відзначено сучасний стан принципів впровадження академічної доброчесності в українській університетській освіті. У статті проаналізовано поняття та принципи академічної доброчесності. Виявлено типи академічної нечесності. Зазначено, що академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів та правил у Законі України «Про освіту». Розкрито ініціативи, запровадженні у світі для подолання проблеми. У роботі подано хронологію прогресу в цій галузі. Проект, який фінансується Європейським Союзом «Порівняння політики щодо академічної доброчесності у вищій освіті по всьому Європейському Союзу», розкрито у статті як важливу ініціативу країн ЄС щодо впровадження принципів академічної доброчесності на їх території. Визначено мету, учасників та цільову групу цього проекту. Наголошено, що встановлення принципів академічної доброчесності є досить складним процесом, який передбачає не лише визначення, фіксацію, а й свідоме та вільне прийняття цих принципів усіма членами академічної спільноти. Наявність доброї волі, просвітлення ентузіазму, впевненості у своїй правоті серед прихильників академічної чесноти в поєднанні з сучасними інформаційними технологіями зазначаються як фактори прискорення цього процесу і розширення кола ідеологічних прихильників принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, A.
Дурдас Алла
Kishchak, T.
Кіщак Тетяна
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Наливайко, О.
    Дотримання академічної доброчесності навчальних досягнень здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання [Електронний ресурс] / О. Наливайко, О. Калістова, Д. Поляков. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 4. - С. 143-162, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- вища освіта -- дистанційне навчання -- електронно-дистанційне навчання
Анотація: У статті розглянуто проблеми дотримання академічної доброчесності студентами закладів вищої освіти в умовах дистанційного навчання. Було визначено актуальність цього дослідження, яка полягає у введенні карантинних заходів, що не передбачали можливості відвідування всіх занять студентами ЗВО. Авторами статті було виділено такі поняття, як «академічна доброчесність», «дистанційне навчання» та «електронно-дистанційне навчання», а також розглянуто основні відмінності двох останніх понять, особливості та описано основні їхні визначення. Наведена стаття демонструє результати проведеного опитування серед студентів Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, у якому їм було запропоновано відповісти на десять запитань, спираючись на власний досвід навчання у другому семестрі 2019/2020 н. р. Запитання стосувалися ключових проблем здійснення процесу дистанційного навчання, а саме програмно-технічного забезпечення, дотримання академічної доброчесності під час виконання домашнього завдання, роботи на заняттях та написання контрольних робіт, контролю за дотриманням академічної доброчесності, оцінкою його ефективності, оцінкою впливу дистанційного навчання на дотримання студентами академічної доброчесності, основних причин її недотримання. Виходячи з результатів опитування, автори дослідження виділили основні питання та проблеми дотримання академічної доброчесності в процесі дистанційного навчання та шляхи їхнього вирішення, що викладені у вигляді рекомендацій, як для керівників ЗВО, так і для викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Калістова, О.
Поляков, Д.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Власюк, О.
    Стан впровадження організаційної автономії у вітчизняних закладах вищої освіти [Електронний ресурс] / О. Власюк, Т. Дараган. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 60-76, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- культура -- доброчесність -- система -- шляхи -- упровадження
Анотація: У статті з огляду на сучасний стан розвитку вищої освіти та науки зазначено особливості впровадження принципів академічної доброчесності в структури закладів вищої освіти. На підставі вивчення нормативних документів (закони України «Про освіту», «Про вищу освіту»), Рекомендацій для закладів вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності, затверджених Рішенням Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, Листа МОН України «Щодо рекомендацій з академічної доброчесності для закладів вищої освіти» уточнено сутність поняття «академічна доброчесність», її основне покликання, особливості дотримання та застосунку в освітній та науковій діяльності всіх учасників освітнього процесу. На прикладі Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди виявлено, що заклади вищої освіти, керуючись зазначеними вище законами та рекомендаціями, діють за власними принципами академічної доброчесності з огляду на особливості діяльності ЗВО, його специфіку, напрями підготовки майбутніх фахівців та здійснення наукової діяльності. Розкрито приклад університетської системи забезпечення принципів академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин, яка складається з п’яти складників: нормативної бази, інформаційної бази, структурних підрозділів та уповноважених комісій, інструментів упровадження та контролю. Зазначено про створення подібної системи на підставі Рекомендацій для закладів вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності, затверджених Рішенням Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Проаналізовано діяльність окремих структурних ланок закладу освіти з реалізації принципів академічної доброчесності. Запропоновано низку перспективних шляхів реалізації принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти. Серед них розроблення нормативних документів ЗВО, інформаційних матеріалів, банерів, методичних інструкцій, підготовка роликів, проведення науково-популярних заходів тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дараган, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Башкір, О.
    Реалізація принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України [Електронний ресурс] / О. Башкір. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 77-90, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- культура -- доброчесність -- система -- шляхи -- упровадження
Анотація: У статті з огляду на сучасний стан розвитку вищої освіти та науки зазначено особливості впровадження принципів академічної доброчесності в структури закладів вищої освіти. На підставі вивчення нормативних документів (закони України «Про освіту», «Про вищу освіту»), Рекомендацій для закладів вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності, затверджених Рішенням Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, Листа МОН України «Щодо рекомендацій з академічної доброчесності для закладів вищої освіти» уточнено сутність поняття «академічна доброчесність», її основне покликання, особливості дотримання та застосунку в освітній та науковій діяльності всіх учасників освітнього процесу. На прикладі Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди виявлено, що заклади вищої освіти, керуючись зазначеними вище законами та рекомендаціями, діють за власними принципами академічної доброчесності з огляду на особливості діяльності ЗВО, його специфіку, напрями підготовки майбутніх фахівців та здійснення наукової діяльності. Розкрито приклад університетської системи забезпечення принципів академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин, яка складається з п’яти складників: нормативної бази, інформаційної бази, структурних підрозділів та уповноважених комісій, інструментів упровадження та контролю. Зазначено про створення подібної системи на підставі Рекомендацій для закладів вищої освіти щодо розробки та впровадження університетської системи забезпечення академічної доброчесності, затверджених Рішенням Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Проаналізовано діяльність окремих структурних ланок закладу освіти з реалізації принципів академічної доброчесності. Запропоновано низку перспективних шляхів реалізації принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти. Серед них розроблення нормативних документів ЗВО, інформаційних матеріалів, банерів, методичних інструкцій, підготовка роликів, проведення науково-популярних заходів тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Паламар, С.
    Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Паламар, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2022. - № 3/4. - С. 76-92, DOI 10.28925/2312-5829.2022.345. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
етика -- доброчесність -- академічна доброчесність -- освітньо-наукова діяльність
Анотація: У статті охарактеризовано морально-етичні цінності та законодавчі норми, що регулюють дотримання академічної доброчесності. Узагальнено думки науковців щодо причин порушення правил академічної доброчесності. Здійснено опитування студентів педагогічних спеціальностей першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти денної форми навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка у ході якого з’ясовано причини порушення академічної доброчесності (зокрема списування та аутсорсинг завдань) здобувачами освіти в ЗВО; визначено основні шляхи подолання порушень правил академічної доброчесності; з’ясовано ефективні методи формування усвідомленого ставлення до академічної культури в освіті, серед яких найбільш ефективним визначено залучення студентів до діяльності в Науковому товаристві студентів, аспірантів, докторантів і молодих вчених Університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Науменко, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Паламар, Світлана.
    Штучний інтелект в освіті: використання без порушення принципів академічної чесності [Електронний ресурс] / С. Паламар, М. Науменко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 68-83, DOI 10.28925/2312-5829.2024.15 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
технології штучного інтелекту -- освіта -- здобувачі вищої освіт -- академічна доброчесність
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність питань, пов’язаних з розвитком штучного інтелекту, що дозволило сформувати чітке розуміння сучасних інструментів ШІ. Узагальнено передумови виникнення та особливості штучного інтелекту як міжнародного продукту. Здійснено аналіз сучасних тенденцій у сфері технологій штучного інтелекту. Подано перелік популярних технологій штучного інтелекту та з’ясовано сучасний стан застосування технологій штучного інтелекту здобувачами вищої освіти. У статті представлено результати опитування здобувачів вищої освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. Визначено особливості застосування технологій штучного інтелекту здобувачами вищої освіти. Розглянуто переваги та негативні наслідки використання штучного інтелекту в системі освіти. Описані ключові питання, пов’язані з етикою використання ШІ дотримуючись принципів та норм академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Науменко, Марина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)



Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Шифр: Н057263/2019/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Yaroshenko, О. Research competence component structure of academic and scientific staff / О. Yaroshenko. - С.7-12
Шумигора, Л. Компетентісно-орієнтована модель викладача вищої школи / Л. Шумигора. - С.13-21
Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність викладача психології вищої школи: структура та критерії сформованості / О. Черепєхіна. - С.22-28
Соколова, І. Професійний розвиток викладачів медичного університету: досвід використання навчальної платформи moodlecloud / І. Соколова
Bulvinska, О. Transformation of the roles of Ukrainian universities teachers in student-centred learning and teaching / О. Bulvinska, L. Chervona. - С.38-41
Dzikovska, M. Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists / M. Dzikovska. - С.45-50
Цуркан, М. Формування професійної мовленнєвої компетентності іноземних студентів-медиків на заняттях з української мови / М. Цуркан. - С.51-56
Регейло, І. Вища освіта США: інституційні цінності системи / І. Регейло. - С.57-64
Serheieva, O. Interconnection of higher education and adult education institutions with labour market: educational policy of the European Union / O. Serheieva, I. Myronova. - С.65-70
Теренко, О. Парадигми освіти дорослих у США і Канаді / О. Теренко. - С.71-75
Khomych, O. Technology «book talk» in the work of a primary teacher in Canada and Ukraine / O. Khomych. - С.76-81
Lynova, I. PhD education quality evaluation: experience of universities of Lithuania and Finland / I. Lynova. - С.82-87
Батечко, Н. Академічна доброчесність в контексті європейських практик: досвід Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.88-94
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Шифр: Н057263/2018/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2018р. Вип. 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Модель педагогічної освіти сучасного університету / Л. Хоружа, М. Братко. - С.7-13
Дика, Н. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу / Н. Дика, О. Глазова. - С.14-20
Воротникова, І. Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти / І. Воротникова. - С.21-27
Брижнік, В. Актуальність філософії освіти Теодора Адорно / В. Брижнік. - С.28-35
Ракітянська, Л. Становлення та розвиток поняття "емоційний інтелект": історико-філософський аналіз / Л. Ракітянська. - С.36-42
Регейло, І. Ціннісні орієнтири Болонського процесу (1988 - 2009 рр.): нормативно-правовий аспект / І. Регейло. - С.43-51
Сопова, Д. Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога / Д. Сопова. - С.52-56
Павленко, О. Дослідження професійної підготовки фахівців з електроніки в Україні та США: базові поняття / О. Павленко. - С.57-61
Горшкова, Г. Базові дефініції формування готовності майбутніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ / Г. Горшкова. - С.62-66
Лопіна, Н. Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій / Н. Лопіна, Л. Журавльова. - С.67-73
Цехмістер, Я. Професійна клініко-фармацевтична компетентність лікарів: післядипломний етап становлення / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.74-77
Фамілярська, Л. Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google / Л. Фамілярська, Л. Кльоц. - С.78-83
Короткова, Ю. Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів на заняттях з української мови / Ю. Короткова. - С.84-88
Кудлай, А. Вивчення стану сформованості комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції / А. Кудлай. - С.89-93
Ковальчук, І. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / І. Ковальчук. - С.94-99
Кашпіровська, Л. Впровадження профільного навчання в закладах загальної середньої освіти: сучасні підходи / Л. Кашпіровська. - С.99-104
Боярська-Хоменко, А. Нормативно-правове забезпечення освіти дорослих у країнах Європейського союзу / А. Боярська-Хоменко. - С.105-110
Теренко, О. Організаційно-змістові аспекти діяльності провайдерів освіти дорослих у США і Канаді / О. Теренко. - С.111-115
Фурсенко, Т. Роль професійних об’єднань у системі моніторингу якості освітніх послуг у закладах вищої освіти Канади / Т. Фурсенко. - С.116-120
Ошуркевич, Н. Сучасний стан і проблеми професійної орієнтації молоді в Україні та Канаді / Н. Ошуркевич, З. Потіха. - С.121-126
Локшина, О. Забезпечення якості вищої освіти в умовах європеїзації України / О. Локшина. - С.127-132
Батечко, Н. Технології забезпечення якості вищої освіти в контексті європейських практик / Н. Батечко, М. Лут. - С.133-138
Durdas, A. The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity / A. Durdas. - С.139-143
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Сопова, Д.
    Академічна доброчесність у системі професійної підготовки майбутнього педагога [Електронний ресурс] / Д. Сопова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 52-56, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.5256. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- етичний кодекс -- плагіат -- морально-етична поведінка
Анотація: У статті окреслено концептуальні основи формування академічної доброчесності у майбутніх педагогів під час професійної підготовки; досліджено суть поняття академічної доброчесності, його зміст стосовно формування особистісних та професійних характеристик компетентного фахівця; визначено ставлення до проявів академічної недоброчесності серед студентів спеціальності «Дошкільна освіта». Автор досліджує зростання випадків порушень принципів академічної доброчесності у закладах вищої освіти. Європейський досвід з формування морально-етичної поведінки майбутнього фахівця у галузі освіти висвітлюється як зразок для України стосовно боротьби з терпимістю до проявів академічної недоброчесності в освітньому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Lynova, I.
    PhD education quality evaluation: experience of universities of Lithuania and Finland [Електронний ресурс] / I. Lynova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P82-87, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.8287. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- якість підготовки -- оцінювання -- підготовка докторів філософії
Анотація: В статье предложен анализ принципов и процедур обеспечения качества высшего образования и оценки качества подготовки докторов философии в Украине в контексте евроинтеграции. Представлен ведущий зарубежный опыт по проблеме, для анализа которого мы выбрали университеты стран, являющихся партнерами Института высшего образования в международных проектах: Литвы и Финляндии. Зарубежный опыт по проблеме оценки качества подготовки докторов философии, представлен анализом официальных документов, в открытом доступе (на английском языке) университетов Литвы и Финляндии. Анализ документов показал, что в основу оценивания качества подготовки докторов философии в Финляндии, Литве заложен, в первую очередь, качественный исследовательский продукт и как результат – своевременная и качественная защита диссертации PhD-аспиранта. Ответственность за качественную докторскую подготовку распределяют между аспирантом, административными подразделениями и научными руководителями, обязанностям и роли которых уделяют особое внимание.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Батечко, Н.
    Академічна доброчесність в контексті європейських практик: досвід Франції [Електронний ресурс] / Н. Батечко, А. Дурдас. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 88-94, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.8894. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- нечесність -- якість освіти
Анотація: У статті проаналізовано питання академічної доброчесності та загальні тенденції її розвитку в європейському контексті та в Україні. Здійснено дефініційний аналіз категорій «академічна доброчесність», «прозорість», «нечесність», «плагіат» та розглянуто складові академічної доброчесності. Проаналізовано академічну доброчесність як складову якості освіти та її забезпечення на законодавчому рівні у європейських країнах. Розглянуто досвід Франції у розвитку та забезпеченні академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дурдас, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





   
    The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity [Електронний ресурс] / N. Batechko [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P42-49, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- бібліотеки -- освіта
Анотація: У статті розглядається роль бібліотек у забезпеченні принципів академічної доброчесності як складової якості вищої освіти. Проаналізовано основні принципи академічної доброчесності (чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність). Культуру академічної доброчесності розглянуто як організаційний дух та клімат, який інформує про етичну поведінку та пропагує її, а також ефективно вирішує етичні проблеми. Обґрунтовано важливість цих принципів в академічному середовищі. Культуру доброчесності зазначено як фактор, який допомагає формувати спільноти на основі довіри, що впливає на стратегії, поведінку та діяльність у навчальних та науково-дослідних установах. Чесність визначено необхідною передумовою для справжнього навчання, цінності отриманого диплому та виконання робочих обов’язків на відповідальних посадах, зокрема у медичних, юридичних, інженерних та бухгалтерських професіях. Висвітлено роль бібліотек у підвищенні обізнаності про плагіат, правильне цитування за допомогою APA та MLA. Виявлено здатність бібліотекарів зробити набагато більше для забезпечення академічної доброчесності; підкреслено роль бібліотек як центрів якості даних та їх функціонування як центрів, де збирається разом велика кількість досліджень та публікацій закладу. У статті зазначено роль бібліотекаря у реалізації практики академічної доброчесності. Підкреслено важливість розуміння внутрішніх та зовнішніх факторів, що спричиняють академічну нечесність. Досліджено досвід українських бібліотек щодо забезпечення принципів академічної доброчесності. Зазначена роль Української бібліотечної асоціації у реалізації принципів академічної доброчесності, яка створила проєкт «Культура академічної доброчесності: роль бібліотек», який здійснюється за підтримки Посольства США в Україні, і у якому можуть взяти представники різних бібліотек, зацікавлені та задіяні до дотримання академічної доброчесності в своїх установах. Набуття компетенцій у дотриманні принципів академічної доброчесності було визнано тривалим процесом навчання та вдосконалення, що передбачає як проведення роз’яснювальної роботи серед науково-педагогічних працівників і студентів. Зазначено початок Руху з академічної доброчесності в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Batechko, N.
Durdas, A.
Kishchak, T.
Mykhailichenko, M.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Мотуз, Т.
    Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України [Електронний ресурс] / Т. Мотуз. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - С. 65-71, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.9 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- дебюрократизація -- освітній процес -- підвищення кваліфікації
Анотація: У статті проаналізовано феномен академічної свободи вчителя в контексті демократизації освітнього процесу. Доведено, що академічна свобода вчителя закладу загальної середньої є базовим принципом сучасної освітньої реформи в Україні. Академічна свобода вчителя передбачає свободу та незалежність у питаннях викладання, проведення наукових досліджень, навчання (підвищення кваліфікації). Обґрунтовано, що активізація впровадження принципів академічної свободи до практики роботи вчителя пов’язана з процесами дебюрократизації вітчизняної освіти (2014 рік – донині), а також з упровадження Концепції «Нова українська школа» (2016 рік). Серед ключових складових Нової української школи – мотивований учитель, який «має свободу творчості та професійно розвивається». Концепція також підкреслює взаємозв’язок академічної свободи вчителя з реальною автономією закладу освіти та децентралізацією управління, і Нова українська школа може бути успішною при ефективному поєднанні цих двох компонентів. Свобода творчості визнається необхідною умовою професійного розвитку педагога, а також характеристикою сучасного вчителя. Важливим напрямом державної політики щодо забезпечення свободи професійної діяльності вчителя, демократизації управління освітнім процесом став процес дебюрократизації, що розпочався у 2014 році і передбачав вивільнення педагогічних працівників від надання звітності, не передбаченої законодавством, а також можливість самостійно обирати інформаційні ресурси, матеріали, форми і методи викладання. У здійсненні права вчителя на академічну свободу можливий конфлікт інтересів, що виникає між окремим викладачем та загальним персоналом закладу освіти, права якого здійснюються через орган самоврядування – педагогічну раду. Розв’язання конфлікту між правом закладу освіти на автономію та правом викладача на академічну свободу залежить від соціально-політичних, економічних факторів, але, як правило, переважає колективний інтерес.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Ханикіна, Н.
    Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів [Електронний ресурс] / Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 46-55, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- дебати -- інтелектуальна навчальна гра -- інтерактивні методи
Анотація: Стаття присвячена аналізу досвіду впровадження академічної доброчесності на прикладі інтелектуальної навчальної гри – освітологічних дебатів у Київському університеті імені Бориса Грінченка. Зазначено, що теоретичною основою «Освітологічних дебатів» є науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти – освітологія. Cинергія таких освітніх наук, як філософія освіти, історія освіти, освітня політика, освітнє право, управління освітою, економіка освіти, соціологія освіти, культурологія освіти, що складають зміст освітологічної підготовки, дає можливість проаналізувати і розкрити різні аспекти академічної доброчесності. У статті охарактеризовано освітологічні дебати як метод інтерактивного навчання, спрямованого на спільний процес пізнання через полілог студентів між собою і з викладачем. Продемонстровані напрями роботи команд під час проведення «Освітологічних дебатів» полемічного характеру, наведено принципи, механізми впровадження академічної доброчесності, які можуть підвищити якість вищої освіти. Підкреслено роль зустрічей у форматі інтелектуальної навчальної гри, яка слугує імпульсом для усвідомлення та бажання продовжувати роботу над пошуками та створенням засобів і механізмів впровадження академічної доброчесності в академічному просторі. Зроблено висновки про важливість інформування студентів щодо нормативно-правових та морально-етичних засад боротьби з плагіатом, про навчання студентів правил етичної поведінки в академічному середовищі. Акцентовано, що інтерактивний навчальний метод дебатів є ефективним у цій роботі, оскільки надає можливості для розвитку як професійних, так і загальних компетентностей студентів, сприяє підвищенню рівня когнітивних здібностей, критичного мислення, навичок дослідження і комунікативних умінь, а також заохоченню творчості та інноваційній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сопова, Д.
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Рябченко, В.
    Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади [Електронний ресурс] / В. Рябченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 38-48, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
доброчесність -- моральність -- соціальна відповідальність
Анотація: У статті актуалізовано сталий розвиток як фундаментальну умову та безальтернативний шлях збереження земного буття й продовження людського роду та його подальшого успішного життя й духовного розвитку на нашій планеті. Обґрунтовано провідну роль осіб з вищою освітою в забезпеченні сталого розвитку, що вимагає адекватної соціальної відповідальності університетів у їх підготовці. Здійснено критичний аналіз теоретичного дискурсу з проблематики соціальної відповідальності. Виявлено суперечності методологічного характеру як у теорії, так і в практиці реалізації соціальної відповідальності, без усунення яких унеможливлюється розроблення й запровадження адекватних політик та механізмів її реалізації. Визначено шляхи подолання виявлених суперечностей. Зроблено авторські дефініції ключових термінів, зокрема «соціальна відповідальність» і «соціальна відповідальність університетів». Концептуалізовано виміри сталого розвитку соціальної відповідальності. Запропоновано теоретичні моделі взаємодії університетів зі своїми суспільствами в залежності від їх запиту на соціальну відповідальність у вимірах сталого розвитку. Пояснено, що базовими умовами соціально відповідальної взаємодії університетів зі своїм суспільством є демократичність, доброчесність і моральність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)