Соціально-психологічний клімат у закладах загальної середньої освіти м. Києва в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / К. Линьов [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 61-74, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
умови воєнного стану -- соціально-психологічний клімат -- методики -- емоційне ставлення -- психологічна атмосфера
Анотація: У статті розглядаються показники соціально-психологічного клімату в закладах загальної середньої освіти столиці в умовах військового стану на другому році війни. Авторами було проведено анкетування 420 освітян, співробітників 13 шкіл м. Києва. Для цього використані 3 методики: методика «Аналіз та оцінка соціально-психологічного клімату в колективі» (Л. Карамушка); методика оцінки психологічної атмосфери в колективі (по А. Фідлер) та адаптований співробітниками кафедри опитувальник, що містить 15 питань, які характеризують ставлення педагогів до роботи. Проаналізовано емоційне ставлення педагогів до умов діяльності; психологічну атмосферу в колективі; командні налаштування тощо. Ключовими для налагодження сприятливого клімату в школах є чотири чинники: 1) стосунки з керівником, 2) стосунки з колегами, 3) більша довіра вчителеві, який прагне самореалізації, 4) чітка організація управлінської діяльності. Педагог потребує більшого рівня довіри. Найбільше вчителі хочуть мати можливість проявити власні ділові якості і вибудувати зрозумілі стосунки з керівником. Для вчителів важливо мати можливість обирати напрямки своєї діяльності, зміст робіт, можливість у межах визначених термінів встановлювати на свій розсуд черговість робіт, вибирати спосіб та час їх виконання. Під час воєнного стану освітяни потребують більшої підтримки і відчуття захисту своїх прав.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Линьов, К.
Мерзлякова, О.
Сабол, Д.
Матвійчук, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)