> Шифр: T017777504/2019/4 Журнал 2019р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Rakityanska, L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension / L. Rakityanska. - P.10-16 Кл.слова: емоційний інтелект, майбутній викладач, духовно-моральний Hatziolou, E. Teaching how to write a research paper / E. Hatziolou, ou S. Sofi. - P.17-26 Кл.слова: наукова стаття, написання, навчання Spirina, T. Social workers training in continuing education system / T. Spirina, T. Liakh. - P.27-34 Кл.слова: соціальні працівники, підготовка, неперервна освіта Voyevutko, N. Issue of non-discrimination educational area: content analysis of coursebooks / N. Voyevutko, O. Protsenko. - P.35-41 Кл.слова: недискримінаційний, освітній простір, контент-аналіз Tryhub, I. Expertise in education: theoretical analysis of basic concepts / I. Tryhub. - P.42-49 Кл.слова: експертиза, освіта, базові поняття Batechko, N. Energy efficiency in Ukraine in the context of European practices: educational aspect / N. Batechko, O. Shelimanova, S. Shostak. - P.50-56 Кл.слова: енергоефективність, європейські практики, освітній аспект Durdas, A. University education in the French republic: structure and legal framework / A. Durdas. - P.57-65 Кл.слова: університетська освіта, криза, конфлікт Horban, O. Videogames as means of increasing students’ motivation / O. Horban, M. Maletska. - P.66-74 Кл.слова: відеоігри, підвищення мотивації, студенти Gladushyna, O. Education under conflict: crisis management at displaced universities in Ukraine / O. Gladushyna. - P.75-85 Кл.слова: криза, конфлікт, університети Kabeera, P. Critical analysis on the benefits and challenges of higher education internationalisation: case of China / P. Kabeera. - P.86-100 Кл.слова: критичний аналіз, інтернаціоналізація, вища освіта Китаю Rapti, S. Reading differences between greek dyslexic and non-dyslexic university students in Greece / S. Rapti, G. Pavlidis. - P.101-120 Кл.слова: дислексія, вищі навчальні заклади, читання студентів Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Rakityanska, L. Future teacher’s emotional intelligence in spiritually-moral dimension [Електронний ресурс] / L. Rakityanska. - Електронні текстові дані> // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2019. - № 4. - P10-16, DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.1 . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266 Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- майбутній викладач -- духовно-моральний Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Зінов'єва, Тетяна Анатоліївна. Підвищення емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти за допомогою ігрового навчання як інструменту ІКТ / Т. А. Зінов'єва, С. О. Колот> // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 15. - С. 46-61, DOI 10.28925/2414-0325.2023.154 . - ISSN 2414-0325 Кл.слова (ненормовані): ігрове навчання -- відеоігри -- емоційний інтелект -- емоційна робота -- вища освіта -- багатофакторний підхід -- ІКТ в освіті Анотація: Метою цього дослідження є вивчення потенціалу ігрового навчання як інформаційно-комунікаційної технології для освітньої діяльності з акцентом на підвищення емоційного інтелекту. Дослідження спрямоване на те, щоб зрозуміти ефективність навчання, заснованого на іграх, визначити ключові фактори, що сприяють цьому, і надати практичну інформацію для навчання та особистого розвитку. Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Колот, Світлана Олександрівна Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Розвиток емоційного інтелекту учнів інклюзивних класів: ресурси технології "класний менеджмент" / Т. Скрипник [та ін.]> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2020. - № 9. - С. 61-74, DOI 10.28925/2226-3012.2020.9.7 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормовані): експертний коучинг -- емоційний інтелект -- інклюзивний клас -- класний менеджмент -- педагогічний експеримент Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Скрипник, Т. Аль-Хамісі, Д. Мартинчук, О. Бірюкова, К. Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: М898489384/2020/5 Журнал 2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8 Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15 Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23 Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31 Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35 Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42 Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48 Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53 Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59 Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65 Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73 Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88 Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97 Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105 Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111 Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119 Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127 Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133 Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139 Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / Л. М. Ракітянська> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2020. - № 5. - С. 112-119, DOI 10.28925/2518-766X.2020.5.17 . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): емоційний інтелект -- фахова підготовка -- навчально-методичне забезпечення Анотація: У статті надано авторське розуміння поняття «емоційний інтелект учителя музичного мистецтва» як інтегральної, особистісно-професійної якості фахівця; визначено зміст та структуру емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва, особливості його вияву, зумовлені специфікою професійної діяльності. Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) [Електронний ресурс] / О. Солдатенко. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 321-335, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.321335. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): авторська школа -- студія-діалог -- творча самореалізація -- школа особистісного зростання -- емоційний інтелект Анотація: Стаття присвячена пошуку методологічних та дидактичних засад моделювання розвитку авторської педагогічної системи. Автори статті пропонують для розгляду концептуальні засади інноваційної освітньої системи «Студія-діалог» щодо перспектив розвитку індивідуальності життєвокомпетентнісної особистості, інтелектуально вільної, яка має прагнення до самовдосконалення й навчання впродовж життя, високодуховна людина з громадянською позицією, готова до свідомого життєвого вибору й самореалізації, професійної діяльності та громадянської активності. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Клочко, Оксана. Концептуалізація культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики [Електронний ресурс] / О. Клочко, В. Федорець. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 275-306, DOI 10.28925/2312-5829.2023.212. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): вчитель математики -- екологічна компетентність -- екологізація -- естетизація -- емоційний інтелект -- цілі сталого розвитку -- Нова українська школа -- методологія -- педагогічна герменевтика -- інноваційний підхід Анотація: В статті репрезентується концепція культурно-мистецької моделі екологічної компетентності вчителя математики. В роботі застосована система методів та підходів, серед яких визначальними були інноваційний, екологічний, компетентнісний, системний, антропологічний, культурологічний, аксіологічний, естетичний, мистецький, епістемологічний. Розроблена «Культурно-мистецька модель екологічної компетентності вчителя математики» містить 4-и компоненти – когнітивний, діяльнісний, особистісно-психологічний і культурно-мистецький. Екологічна компетентність вчителя математики має функціональну спрямованість на інтегративну екологізацію, естетизацію, аксіологізацію й етизацію культурно-освітнього простору та на розвиток гармонійної і здорової особистості. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Федорець, Василь Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |
Пищик, Олена. Розвиток комунікативної культури вчителя в умовах воєнного стану: виклики та можливості [Електронний ресурс] / О. Пищик. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 21-38, DOI 10.28925/2312-5829.2023.42 . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): комунікативна культура -- педагог -- воєнний стан -- емоційний інтелект -- активне слухання -- вирішення конфліктів -- адаптація до змін -- розвиток учнів Анотація: Стаття зосереджується на важливості етикету комунікації та вмінь спілкуватися для вчителів, які працюють під час воєнного стану, адже в таких умовах вчителі стикаються з рядом викликів, які можуть впливати на ефективність освітнього процесу та психологічне благополуччя учнів. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |