Богинская, А.
    Изменение традиционного содержания концепта "дом" в городской прозе 70-х годов (на материале польской и русской литературы) [Електронний ресурс] / А. Богинская. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2017. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
концепт дiм -- компаративістика -- міська проза -- мовна картина світу -- бездомів'я
Анотація: У статті розглянуто традиційний зміст концепту «дім», виокремлено його пріоритетні домінанти. Здійснено історичний огляд змісту концепту «дім», вказано на його відмінності від архетипу. Актуальність статті зумовлена компаративним підходом до аналізу змін у змісті досліджуваного концепту в сучасній польській і російській міській прозі. Мета розвідки – простежити своєрідність змісту концепту «дім» у двох слов’янських літературах, виявивши спільні ознаки і відмінності у творах польського і російського письменників. Перспектива подальших досліджень із зазначеної проблематики полягає в аналізі концепту в двох мовних картинах світу
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Головатенко, Тетяна .
    Тенденції підготовки вчителів до впровадження травма-інформованого навчання: досвід розвинених країн / Т. Головатенко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 42-54, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.4 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
компаративістика -- освітня програма -- підготовка вчителів -- тенденція -- інформоване навчання
Анотація: Стаття присвячена компаративному дослідженню особливостей підготовки вчителів до впровадження травма-інформованого підходу. Актуальність теми зумовлена протиріччям між соціальним запитом на підготовку майбутніх учителів до роботи із дітьми, які зазнали травми, та розробкою таких програм українськими закладами вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    Порівняльна педагогіка в контексті розвитку освітології [Електронний ресурс] / С. О. Сисоєва // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 17-22, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.1723 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
компаративістика -- дисциплінарний підхід -- міждисциплінарний підхід -- міждисциплінарний підхід
Анотація: У статті розглядається об’єкт, предмет, мета, статус та завдання порівняльної педагогіки в контексті становлення і розвитку наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти – освітології; показано, що освітологія сприяє переосмисленню місця порівняльної педагогіки у науковому освітньому просторі, а освітологічний підхід дозволяє подолати у порівняльних дослідженнях дисциплінарні бар’єри і вийти на більш високий продуктивний рівень, який забезпечує методологія міждисциплінарного та мультидисциплінарного підходів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)