Даниленко, В.
    Проблеми лідера, національної зради та готовності народу до боротьби за свою свободу в казках Івана Липи [Електронний ресурс] / В. Даниленко. - Електронні текстові дані // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 125-130. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
колоніалізм -- постколоніальна критика -- метрополія -- колонія -- колоніальна залежність -- міф -- алегорія -- казка -- інтерпретація -- національна зрада -- лідер -- периферійне явище літератури
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена інтересом до творчості Івана Липи, який пробудила бурхлива динаміка націотворчих процесів українського суспільства, коли активно відбувається переосмислення украї нської історії та культури. Попри активізацію досліджень доробку письменника казкова творчість лишилася на маргінесі уваги, проте вона становить дослідницький інтерес у контексті проблеми ідеології в казкових текстах, яка в статті розглядається крізь призму постколоніальних студій . Предметом цього дослідження є антиколоніальні елементи поетики «Казок про волю» Івана Липи. Методологія аналізу ґрунтується на теоретичних засадах постколоніальної критики, зокрема на ідеях Е. Саї да, Ґ. Ч. Співак, Е. М. Томпсон, С. Павличко, М. Рябчука, Т. Гундорової , Я. Поліщука, О. Юрчук, які допомагають розглянути «Казки про волю» Івана Липи як банк постколоніальних технологіи для окупованої Украї ни. Метою цього дослідження є деконструкція імперських наративів у філософських казках І. Липи і виявлення технологіи і практик для звільнення України від колоніальної залежності. У результаті проведеного аналізу зроблено висновок, що, дистанціюючись від конкретних історичних епох, письменник переносить проблеми украї нського суспільства в казковии простір. Це допомагає йому подивитися на украї нські перспективи поза часом, із позиціи вічності. У казковому просторі автор вирішує давні історичні проблеми Украї ни, пов’язані з утратою незалежності: відсутність сильних лідерів, національна зрада, неготовність народу до боротьби, деморалізація суспільства, зневіра у власних силах, виховання на фальшивіи історії , нав’язаніи метрополією. Розгляд казок під кутом зору постколоніалізму дає можливість знаи ти у творчості автора завуальовані алегорії і приховані інтенції , у яких письменник показує, яким чином Украї на має звільнитися від колоніальної залежності. Важливим чинником цього, на думку Івана Липи, є повернення історичної пам’яті. Перспективою дослідження є постколоніальнии аналіз творчості Івана Липи як ідейно-художньої цілісності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Морзе, Наталія Вікторівна.
    Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти / Н. В. Морзе, М. В. Василенко, Є. М. Смирнова-Трибульска // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 149-165, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1013. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність -- DigCompEdu -- вчителі закладів середньої освіти -- цифрові технології -- цифрова компетентність учнів -- опитування -- рівень цифрової компетентності
Анотація: В статті розглянуто та узагальнено деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти. Представлено та проаналізувано теоретичні джерела з проблеми дослідження, проаналізувано поняття цифрової компетентності в роботах вітчизняних та зарубіжних дослідників. Розглянуто сучасні тренди та проблеми розвитку цифрової компетентності педагогів в Україні, продемонстрована можливість використання рамки цифрової компетентності DigCompEdu як основної для використання в українській освіті, визначено такі рівні цифрової компетентності вчителів: Новачок (А1), Дослідник (А2), Інтегратор (В1), Експерт (В2), Лідер (С1), описано основні особливості кожного із зазначених рівнів з точки зору знань, вмінь вчителів щодо застосування цифрових технологій в освітньому процесі. Підготовлено на основі аналізу DigCompEdu опитувальник для визначення рівня цифрової компетентності вчителів закладів середної освіти (ЗСО) та проведено опитування для вчителів двох ЗСО м. Кривий ріг. Визначено рівень цифрової компетентності респондентів, представлено результати комплексного опитування вчителів та підготовлено рекомендації щодо організації системи розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні ЗСО. Зроблено припущення, що більшість вчителів України та закладів середньої освіти мають приблизно однаковий стан з рівнем цифрової компетентності вчителів, яка визначається на основі рамки цифрової рамки компетентностей DigCompEdu, що означає, що підготовлені рекомендації будуть корисними для керівників ЗСО для розвитку цифрової компетентності вчителів на рівні закладу освіти. Описано опрацьовані методичні рекомендації для керівництва школи, щодо управління підвищенням рівня цифрової компетентності вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Василенко, М. В.
Смирнова-Трибульска, Є. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Линьов, Костянтин.
    Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства / К. Линьов // Освітологія = Oswiatologia : пол.-укр. журнал укр.-пол. - 2016. - № 5. - С. 50-56, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2016.5.5056. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2226-3012
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Управління освітою

Кл.слова (ненормовані):
заклад середньої освіти -- лідер -- лідерство
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2016.5.5056,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Сенчук, О. В.
    Роль шкільного лідера у формуванні морального клімату в школі [Електронний ресурс] / О. В. Сенчук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 78-89. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
моральний клімат -- шкільний лідер -- виховання особистості -- шкільна спільнота -- атмосфера шкільного життя -- моральні цінності
Анотація: У статті йдеться про важливість формування морального клімату шкільної спільноти, у якій закладається основа життєвих цінностей особистості, її готовності жити та реалізувати себе у суспільстві й провідну роль шкільного лідера у такому процесі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Калашнікова, С. А.
    Модернізація програм підготовки керівників навчальних закладів на основі концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів [Електронний ресурс] / С. А. Калашнікова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 143-167. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- керівник навчального закладу -- управлінець-лідер -- концептуальні засади -- лідерство
Анотація: У статті презентовано досвід модернізації програм професійної підготовки керівників навчальних закладів, здійсненої у Київському університеті імені Бориса Грінченка на основі запровадження концептуальних засад професійної підготовки управлінців-лідерів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Козир, М. В.
    Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту [Електронний ресурс] / М. В. Козир. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 165-171, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.16571. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- інформаційна компетентність -- керівник -- лідер -- менеджер -- управлінські рішення
Анотація: У статті зроблено спробу дослідити оптимальні шляхи вирішення проблеми формування інформаційної компетентності сучасного менеджера в галузі освіти; теоретично висвітлено особливості процесу формування інформаційної компетентності як пріоритету успішного менеджменту у сучасному інформаційному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)



Шифр: Н057263/2019/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Соколова, І. Медична освіта України: світові тенденції, європейські орієнтири і національні пріоритети / І. Соколова. - С.7-15
Кл.слова: інтернаціоналізація, стандартизація, триплет стандартів
Дембіцька, С. Формування навичок працеохоронної діяльності в студентів машинобудівних спеціальностей: теоретичний аспект / С. Дембіцька. - С.16-21
Кл.слова: працеохоронна діяльність, фахова підготовка
Діденко, І. Роль освітянських з’їздів 1911–1914 років у розв’язанні проблем учительства / І. Діденко, О. Філатова. - С.22-27
Кл.слова: педагогічні курси, педагогічний з’їзд
Machynska, N. Professional burnout of teachers: theoretical and practical aspects / N. Machynska, Y. Derkach. - С.28-34
Кл.слова: навантаження, потенціал, професійне вигорання
Hladkova, V. Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova. - С.35-40
Кл.слова: акмеологія, кадровий резерв, акмесинергетичне забезпечення
Budak, V. Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk. - С.41-45
Кл.слова: патріотизм, лідер-патріот, критичне мислення
Стеблюк, С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової дяльності: морально-етична складова / С. Стеблюк. - С.46-51
Кл.слова: мораль, ступенева освіта, наукове дослідження
Сліпчук, В. Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України / В. Сліпчук. - С.52-57
Кл.слова: іноземні студенти, комунікативні компетентності, вища медична освіта
Воскобойнікова-Гузева, О. Цифрова гуманітаристика в системі вищої освіти Канади / О. Воскобойнікова-Гузева. - С.58-62
Кл.слова: інформаційні технології, магістерська програма, міждисциплінарна підготовка
Кристопчук, Т. Стандарти професійної підготовки фахівців у країнах європейського союзу та в Україні: порівняльний аналіз / Т. Кристопчук. - С.63-67
Кл.слова: національний стандарт, нормативно-правове забезпечення
Бінницька, К. Професійна підготовка фахівців економічної галузі в Республіці Польща в педагогічній теорії / К. Бінницька. - С.68-71
Кл.слова: економічна галузь, професійна підготовка
Коломієць, А. Феномен якості освіти: доба бароко / А. Коломієць. - С.72-77
Кл.слова: доба бароко, якість освіти, Septem Artes Liberales
Tsyuk, O. Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk. - С.78-82
Кл.слова: імпліментація, освіта Швеції, рейтинги
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Мачинська, Н.
    Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки / Н. Мачинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 32-38, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)3238. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
взаєморозуміння -- довіра -- лідер -- лідерство -- студентське самоврядування -- фацилітація
Анотація: У статті проаналізовано теоретичні аспекти лідерства як соціокультурного явища, визначено особливості формування лідерських якостей у студентів в умовах академічного середовища вищого навчального закладу. Автор, спираючись на закономірності та ознаки менеджменту освіти, методологічні засади державно-громадського управління освітньою інституцією, пропонує змістову характеристику понять «лідер» та «лідерство»,визначає особливості педагога-лідера та лідера студентського середовища, описує пріоритети діяльності сучасного освітнього лідера. Автором виокремлено деякі феномени педагогічної взаємодії, які мають визначальний вплив на формування лідерських якостей у студентів та їх чіткої позиції лідера – феномен довіри, фацилітація, віддзеркалення суб’єктивності, взаєморозуміння.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Budak, V.
    Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 41-45, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
патріотизм -- лідер-патріот -- критичне мислення -- патріотичне виховання -- Лідер патріотів
Анотація: У статті розглядається проблема формування студентів університету під час викладання психолого-педагогічних дисциплін не лише якостей патріота своєї країни, а й формування особистості, яка повинна відповідати вимогам до особистості лідера-патріота . Наведено приклади методів «Мислення лідера», «Синквейн», «Преса» під час викладання психолого-педагогічних дисциплін. Аналіз виконання студентами завдань методу «Преса» проводиться відповідно до визначених складових процесу патріотичного виховання: пізнавального, мотиваційно-ціннісного, діяльнісно-поведінкового, особистісно-оцінного та соціально-ціннісного. Наступний аналіз суттєвої характеристики відповідей студентів окреслений як виклик для подальших наукових розробок.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Oleksiuk, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Казакевич, О.
    Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів [Електронний ресурс] / О. Казакевич. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 14-20 , DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фахівець-маркетолог -- лідер -- компетентність -- компонентно-структурний аналіз -- професійна мобільність
Анотація: У статті проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на сутність поняття «лідерська компетентність», визначено та науково обґрунтовано структуру лідерської компетентності майбутніх маркетологів. За результатами дослідження автор відзначає, що, по-перше, лідерська компетентність є стійкою цілісною інтегративною складовою надпрофесійної компетентності маркетолога; по-друге, лідерська компетентність майбутніх маркетологів, як і її компоненти, у більшості випадків не є вродженим феноменом, а виникає в результаті певного досвіду людини, який ґрунтується на її позитивному ставленні до цього феномену, усвідомленні мотивів і потреб у ньому, набутих знаннях, вміннях та особистісних якостей людини, які потім знаходять практичне втілення у вигляді лідерської поведінки. На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень нами було виокремлено такі структурні компоненти лідерської компетентності майбутніх маркетологів: мотиваційно-ціннісний (мотиви, потреби, емоції, ціннісні ставлення щодо лідерства), когнітивний (знання, переконання щодо лідерства), діяльнісний (дії, уміння, лідерська поведінка) та особистісний (комплекс лідерських якостей, рефлексія, емпатія, емоційний інтелект). За аналізом первинних посад, які може обіймати бакалавр з маркетингу, визначено функції та відповідні професійні компетентності, які вимагають сформованої лідерської компетентності фахівця з маркетингу, та продемонстровано, як саме лідерська компетентність реалізується в маркетинговій діяльності. Таким чином, лідерська компетентність надає підґрунтя для здійснення ефективної діяльності в галузі маркетингу, створюючи умови для прояву ініціативи, відповідальності та активної економічної позиції фахівця-маркетолога, набуття ним позитивного професійного досвіду та забезпечують йому професійну мобільність та конкурентоспроможність. Виділено проблемне поле подальших досліджень лідерської компетентності майбутніх маркетологів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Гулько, О.
    Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / О. Гулько. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 51-59, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вчитель-лідер -- лідерські якості -- студентське самоврядування -- педагогічний працівник
Анотація: У статті теоретично обґрунтовано вплив участі в студентському самоврядуванні на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогічних працівників. Визначено комплекс лідерських якостей сучасного вчителя, що формується в здобувачів вищої освіти під час навчання у закладі вищої освіти, а саме: ініціативність, організованість, комунікативність, відповідальність, креативність, критичність, дослідницькі якості, емоційний інтелект, соціальна активність, стратегічне бачення, уміння працювати в команді, соціальна адаптивність, здатність вести за собою, толерантність, готовність прийти на допомогу, чесність і надійність. Наведені якості допоможуть майбутньому педагогічному працівникові здійснювати власну професійну діяльність на високому рівні: сприятимуть розвитку вмінь швидко налагоджувати контакти, спрямовувати роботу класу, знаходити швидкі та нестандартні варіанти вирішення проблемних питань, відчувати та розуміти внутрішній світ оточуючих, ставити близькі та далекі життєві цілі й досягати їх, працювати в команді тощо. Зазначене свідчить, що випускник закладу вищої освіти має володіти повним набором лідерських якостей, які сприятимуть його успішній професійній діяльності та здійснюватимуть активний вплив на розвиток відповідних якостей у його учнів. Акцентовано студентське самоуправління як самоорганізована діяльність, яка розвиває лідерські якості студентів, навички працювати у команді та планувати й прогнозувати власну діяльність, креативність, критичне мислення. Запропоновано приклад реалізації рольової гри «День студентського самоврядування», апробованої нами в Барському гуманітарно-педагогічному коледжі імені Михайла Грушевського, як складової частини інтерактивної технології, спрямованої на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів у процесі залучення до діяльності органів студентського самоврядування.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)